Η νικήτρια| Κεφάλαιο 6

311 31 4
                                    

Ήρθε το πρωί και τους βρήκε αγκαλιασμένους σε ένα παγκάκι. Το κινητό του Mathiu είχε γεμίσει με κλήσεις από τους γονείς του . Ακόμη δεν είχαν ξυπνήσει μέχρι που χτυπάει το κινητό της Miley. Ήταν η Jess. Η Miley το άκουσε, άνοιξε τα μάτια της το σήκωσε και αφού συνειδητοποίησε τι ώρα είχε πάει ξύπνησε τον Mathiu και πήγαν να ετοιμαστούν γρήγορα για το σχολείο.

Miley: Μάθιου;; Εεε Μάθ;

Μαθιου: Καλημέρα.

 Ο Μάθιου δεν είχε καταλάβει ότι μιλούσε στην Miley. Όταν το καταλαβε φρίκαρε.

Μάθιου: Τι; Μαζί κοιμηθήκαμε;

Miley: Ναι αλλά πρέπει να πάμε σχολείο. Πάω να ετοιμαστώ.

Μάθιου: Okay. Δεν θα πεις τίποτα για ότι έγινε.

Miley: Μείνε ήσυχος . Ξέρω πως ντρέπεσαι για μένα δεν είναι ανάγκη να μου το λες.

Είπε η Miley θλιμένη και άρχισε να τρέχει προς το σπίτι της. Όταν έφτασε, ο παππούς της κοιμόταν αλλά η Jess ευτυχώς της είχε ετοιμάσει ήδη την τσάντα για να μην αργήσουν. Της έδωσε και από τα όμορφα καινούρια ρούχα για να βάλει. Έφαγαν γρήγορα πρωινό και έφυγαν με το skate βιαστικά.

*Mathiu's Pov*

Κα.Elizabeth: Που ήσουν αγόρι μου; Ο πατέρας σου κι εγώ έχουμε τρελαθεί απ' την αγωνία μας.

Nicki: Ασ' τον μαμά σίγουρα με καμιά γκόμενα θα'ταν. Αλλά μην ξεχνάς ότι είμαι κολλητή της Taylor και θα τα μάθει όλα.

Mathiu: Σκάστε μορέ και οι δυο. Με ζαλίσατε πρωινιάτικα. Fiona το πρωινό μου βαλ' το στο τραπέζι.

 Η Fiona είναι η υπηρέτρια του σπιτιού του Mathiu. Ο πατερας του Mathiu αρχίζει να φωνάζει.

Κος.Michael: Πάλι άργησες! Σου χουμε χιλιάδες φορές να μην ξενυχτάς. Έχεις σχολείο σε μισή ώρα. Fiona φτιαξ' τον λιγο.

Fiona: Ο μάλιστα κύριε.

Η Miley είχε ήδη φτάσει στο κολέγιο και δεν ειχε αργήσει.

*Miley's Pov*

'' Θέε μου τι θα κάνω; Αν ο Mathiu μιλήσει για μένα, αν μαθευτεί; Θα πρέπει να φύγω. Και τι θα πω στον παππού; Δεν θ' αντέξω. Ας ελπίσουμε ότι αυτός ο τύπος δεν θα μιλήσει.''

 H Miley ζήτησε από την Jess να κάνουν μια μικρή βόλτα στο χολ του κολεγίου. Έφτασαν στο πίσω μέρος του και εκεί ήταν ο Damon. Μετανιωμένος της ζήτησε να μιλήσουν και έδιωξε την φίλη της Miley. Η Miley φοβισμένη δεν μπορούσε να μιλήσει Έτρεμε ολόκληρη.

Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن