Η απόφαση|Κεφάλαιο 15

282 35 6
                                    

 Ο Μάθιου λαχανιασμένος έφτασε στο σπίτι του μπήκε τρέχοντας σαν δαιμονισμενος στο δωματιο του και εκεί βρήκε τους φίλους του να τον περιμένουν πλακόνοντας ο ένας τον άλλον. Μπήκε μες' στο δωμάτιο και χτύπησε με νεύρα την πόρτα.

Liam: Τι έγινε ρε μεγάλε όλα καλά;

 Ο Mathiu από τα νεύρα του πήρε το skate και το σούταρε απ' το παράθυρο.

Liam: Ok. Κατάλαβα.

Jai: ΣΚΑΤΑ

Mathiu: Σκάστε! Ηλίθιοιιιι!

Jai: Τι έγινε ρε; Πες μας!

Mathiu: Τι θες να γίνει δηλαδή; Η Taylor με δούλευε ρε τόσο καιρό.

Liam: Πωω μεγάλε είσαι ιδιοφυΐα τώρα το κατάλαβες;

 Ο Jai χαστούκισε για πλάκα τον Liam. Ο Μάθιου όταν κατάλαβε ότι οι κολλητοί του ήξεραν πως η Miley ήταν αυτή που τον έσωσε αλλά και όλα τα υπόλοιπα κρανιώθηκε και έπιασε και τους δύο απο το λαιμό.

Mathiu: Εσείς το ξέρατε εε μαλακες το ξερατε εεε;

 Ο Liam και ο Jai δεν μπορούσαν να βγάλουν λέξη.

Mathiu: ΜΙΛΗΣΤΕ ΡΕΕ!

 Είπε και τους άφησε το λαιμό.

Mathiu: Γι' αυτό μωρή μουσίτσα μου λέγατε να την πάρω τηλέφωνω. Ε;

Jai: Εγώ δεν..δηλαδή...

Liam: Παράτα τον ρε Μάθιου.

Mathiu: Τι θέλατε ρε; Τι νομίζατε ότι θα τα μάθαινα όλα μετά την αμνησία και κομπλέ; Αυτό νομίζατε;

Jai: Η γιατρός είπε να μην σου ανακατεύουμε το μυαλό.

Mathiu: Τέλος πάντων. Θα δω τι θα κάνω.

 Είπε ο Μάθιου και δάκρυσε γιατί ένιωσε να θλίβεται. Τότε, καθώς, κατευθυνοτας προς την πόρτα του δωματίου του του έπεσε κάτω ένα τετράδιο. Εκείνος δεν το είχε πάρει είδηση.

Jai: Τι ειν'αυτο;

Liam: Απο που το σούφρωσες μεγάλε;

Mathiu: Τι μαλακίες λέτε πάλι ρε; Τι είναι;

Liam: Αυτό το πράγμα που πέσε κάτω ρε βλάκα.

Liam: Ποιο πράγμα ρε; Τι λέτε;

Jai: Μη μας κάνεις τον ανήξερο. Κοίτα κάτω!

 O Mathiu όταν είδε το ημερολόγιο ξαφνιάστηκε και το σήκωσε. Το άνοιξε για να θυμηθεί τι το ήθελε και είδε ότι άνηκε στη Miley Tomlishon. Τότε άρχισε να θυμάται. Θυμήθηκε εκείνη την ημέρα του ατυχήματος που αρπαξε κρυφά το ημερολόγιο της. Ήξερε πως δεν ήταν σωστό να το ανοίξει όμως η περιέργεια τον νίκησε.

Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora