Ο Μάθιου ξύπνησε στο μικρό δωμάτιο της Miley , εκείνη είχε πάει τουαλέτα. Ο Μάθιου δεν ήξερε που βρισκόταν μέχρι που είδε μια φωτογραφία της στο κωμοδίνο δίπλα του. Τότε πήρε μια βαθυά ανάσα και χαμογέλασε κάπως στραβά. Άκουσε βήματα και κατάλαβε πως η Miley ερχόταν. Ενώ είχε ξυπνήσει προσπιούταν ότι ακόμη κοιμόταν μυρίζοντας τα υπέροχα κοριτσίστικα παπλώματα της Miley.
'' Μμμ,υρίζει τέλεια'' (σκέψη του Μάθιου)
Η Miley μπήκε στο δωμάτιο και κάθισε στην καρέκλα δίπλα στον Mathiu. Τον κοίταζε μανιωδώς. Εκείνος αν και με κλειστα μάτια το καταλάβαινε. Η Miley όσο νόμιζε πως ο Μάθιου κοιμόταν πήρε το ημερολόγιο της και άρχισε να γράφει. Σε κάποιες στιγμές διάβαζε αυτά που έγραφε και δυνατά και αυτό ίσως ανέτρεπε θετικά ή και αρνητικά τις σκέψεις του Μάθιου. Η Miley άνοιξε το συρτάρι του κωμοδίνου της και πήρε το ημερολόγιο της. Ξεκίνησε να γράφει. ( Ο Μάθιου ξαφνιάστηκε όταν κατάλαβε ότι η Miley γράφει στο ημερολόγιο της εξάλου..ήταν περίεργος να τα διαβάσε όλα).
*Miley's Pov*
(ημερολόγιο)
''Αγαπημένο μου ημερολόγιο, σήμερα η μέρα ήταν σκέτη καταστροφή. Ο Μάθιου μου είχε ένα ατύχημα δεν ξέρω καν τι έγινε πιθανό και ήταν από το αυτοκίνητο..(μέχρι στιγμής έγραφε σιωπηλά όμως αναρωτήθηκε μιλώντας μόνη της.)
Miley: Γιατί Μάθιου; Ελπίζω θέε μου όλα να πάνε καλά..! Αν πάθει κάτι θα παιθάνω.
Ο Μάθιου ενώ το άκουσε χαμογελασε ως τα αυτιά και έκανε μια κίνηση με τα χέρια του σαν να λεει (yessss).
η Miley συνέχισει να γράφει..
''Κι αν ο Jai ξεχάστηκε..κι αν ο Μάθιου δεν σωθεί εγκαίρωςςς..Ιιι πρέπει να ειδοποιήσω ..''
Miley: Τους γονείς του Μάθιου ....! Φφφ ελπίζω ο Jai να το έχει ήδη κάνει αυτό. Ο Jai..που είναι άργησε. Η Miley του χάιδεψε με συντομία τα μαλλιά και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι για να δει λίγο τηλεόραση μήπως και ανέφεραν τίποτα αφού είναι γιος ενός μεγάλου επιχειρηματία. Τότε ο Μάθιου βρήκε την ευκερία να αρπάξει το ημερολόγιο της Miley που είχε ξεχάσει να βάλει στην θέση του. Το πήρε λοιπόν, από την καρέκλα και το έβαλε στην τσέπη (της ζακέτας του).
Ο Jai έφτασε.
Miley: Τι έγινε; (ακουγόντουσαν σειρήνες ασθαινοφόρου)
Jai: Βοήθησε με να τον οδηγήσουμε στην εξοδο..περιμένουν!
Miley: Ναι.
Μάθιου;;;; Πρέπει να ξυπνήσεις τώρα.Mathiu: Ναι ..α ...
''γειά'' είπε με τρόπο σαν να ήξερε τι είχε συμβεί ενώ τα τραύματα του τον πονούσαν πολύ.
Αφού και οι δυο τους ταλαιπωρημένοι κατάφεραν να συνοδεύσουν τον Μάθιου εώς και το νοσοκομείο η Miley ξεκίνησε μια συζήτηση με τον Jai χωρίς καν να το καταλάβουν στον διάδρομο του νοσοκομείου.
Miley: Ααα ενημέρωσες την οικογένεια του; Κάποιο τηλέφωνο; κατι;
Jai: Όχι βέβαια..ίσως να το πούμε στη Nicki αλλα και σε αυτήν με το ζόρι..!
Miley: Τι λες τρελάθηκες; Πρέπει οπωσδήποτε να το μάθουν οι γονείς του.
Jai: Κόφτω πια σπαστική.
Miley: Μα τι λες; Πας καλά ; Κοίτα γύρω σου..κοίτα που βρισκόμαστε. Πως μπορείς να λες τοσες βλακίες θέε μου;!!
Jai: Miley σταμάτα. Οι γονείς του Mathiu δεν υπάρχουν..
Miley: Μα ζουν..τουλάχιστον έτσι ξέρω.
Jai: Πωωω κοπέλα μου ξεκόλα. Εννωώ ότι είναι ανεύθυνοι δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά τους πόσο μάλλον για τον κολλητό μου.
Miley: Jai..; Ποτέ δεν μου είχε πει κάτι τέτοιο.
Jai: Ναι αφού δεν δεν γνωρίζεστε και πολύ καιρό αλλά έτσι κ' αλλιώς είναι κλειστός δεν θα σου τα έλεγε ποτέ όλ' αυτά.
Η Miley πήρε μία βαθυά ανάσα και προσπάθησε να λήξει εκεί την συζήτηση.
Ο Mathiu είχε ξεχάσει το κινητό του στο σπίτι της Miley , εκείνη το πήρε μαζί της σε περίπτωση που τηλεφωνήσουν οι γονείς του. Το κινητό άρχισε να χτυπάει ( η Miley το είχε στην τσάντα της). Είδε ότι τον έπαιρνε τηλέφωνο η Nicki , η αδερφή του.
Miley: Τι λες..να το σηκώσω;
Jai: Σηκωσε το αλλά πες' της να μην το πει στην κυρία Elizabeth.
Miley: Εντάξει.
Η Miley το σήκωσε.
Nicki: Έλα αδερφούλη που είσαι έχω ανησυχήσει.
Miley: Nicki η MIley είμαι.
Nicki: Τι κάνεις εσύ με το κινητό του αδερφού μου; Όλα στην Taylor.
Miley: Nicki ηρέμισε. Έχω το κινητό του επειδή βρισκόμαστε στο νοσοκομείο.
Nicki: Γιατί τι έγινε;
Η Miley δείνει τη διεύθυνση του νοσοκομείου και της λέει:
Miley: Έλα από'δω.
Nicki: Ok κλείσε και έρχομαι άχρηστη.
Η Miley δεν πιράχτηκε από τα μικρά άσχημα σχόλια της Nicki αλλά περίμενε πως κάτι θα σκεφτει η αδερφή του για να την ενοχοποιήσει. Ειδικά τώρα ξέρει ότι είναι η τέλεια ευκερία να το ευχαριστηθούν.
ESTÁS LEYENDO
Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}
Novela JuvenilΗ 17χρονη Miley μετακομίζει από ένα μικρό χωριό της επαρχίας σε μια μεγάλη πόλη της Αμερικής. Έρχεται σε έλξη με πρόσωπα του παρελθόντος και σε σύγκρουση με νέους εχθρούς. Επιβιώνει προσπαθόντας να πραγματοποιήσει το μοναδικό της όνειρο να γίνει πρ...