Προσορινή αμνησία| Κεφάλαιο 10

267 32 8
                                    

 Η Nicki μόλις έφτασε στο νοσοκομείο και το πήγε εκεί μόνο και μόνο για να διασκεδάσει εις βάρος της Miley.

 Nicki: Λοιπόν πες τι έκανες στον αδερφό μου;

Miley: Τι;..έκανα;;.

Jai: Κόφ'το Nicki. Κάτσε κάτω.

Nicki: Εσύ φταις που ο αδερφός μου βρίσκεται εδώ. Ποιος ξέρει τι άλλο του έχεις κάνει πίσω απ' την πλάτη μας..;!!.

Miley: Εσύ τώρα θεωρείσαι αδερφή του; Πως μπορείς να κάνεις τέτοιες σκηνές έξω από την εντατική που μέσα βρίσκεται ο αδερφός σου.;..Θα ντρεπόμουν πολύ αν ήσουν αδερφή μου Nicki.

Jai: Τελειώνετε μωρέ.!

Nicki: Δεν ακούς πως μου μιλάει;. Άκουσε με ηλίθια.! Επειδή εσύ πήγες να τον σκοτώσεις είμαστε εδώ τώρα. Βλαμένη!

Miley: Απλά γελιοποιήσαι..! Πάω να δω πως είναι ο Mathiu.

Nicki: Όχι δεν σε αφήνω μόνη μαζί του. Μπορεί να τον αποτελειώσεις.

O Jai τράβηξε το μπράτσο της Nicki και την έβαλε να κάτσει. Η Miley μπήκε στο δωμάτιο του Mathiu και άρχισε να του χαιδεύει τα μαλλιά δακρύζοντας .

Ο Mathiu  άνοιξε τα μάτια του ένιωθε λίγο καλύτερα όμως δεν θυμόταν ορισμένα σημαντικά πράγματα.

Miley: Μάθιου μου ...ξύπνησες..πως είσαι;

Mathiu: Κι εσύ..ποιά είσαι;

Miley: Δεν με θυμάσαι καθόλου έτσι;

Mathiu: Όχι. Ποια είσαι; 

Miley: Περιμένεις λίγο εδώ ;

Mathiu: Ναι  φυσικά

 Η Miley βγήκε από το δωμάτιο του Μάθιου και με δακρυσμένα μάτια έπιασε το χέρι της Nicki. 

Nicki: Τι κάνεις εκεί; Άφησε με!

Miley: Ο αδερφός σου Nicki..δεν θυμάται..δεν ξέρω..!

O Jai σηκώνεται.

Jai: Τι εννοείς δεν θυμάται;

Miley: Δεν θυμάται το όνομα μου και πολλά άλλα πιθανώς. 

Jai: Δε μπορεί..δε γίνεται. 

Nicki: Μπορώ να πάω να τον δω; 

Miley: Πήγαινε αλλά προσπάθησε να μην τον κουράσεις είναι νωρίς ακόμα.

 Η Nicki κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο του Μάθιου χωρίς να μιλήσει. Ο Jai και η Miley είχαν μείνει μόνοι μέχρι που ήρθε μια γιατρός και προσπάθησαν να της αποσπάσουν κάποιες πληροφορίες.

Γιατρός: Είστε συγγενείς του;

Miley:  Εεμ..όχι.

Γιατρός: Λυπάμαι παιδιά αλλά, θα πρέπει να ειδοποιήσετε κάποιον δικό του.

Jai: Όπως νομίζετε. 

 Η Miley πήγε και κάθισε μόνη στο κυλικείο πήρε το κινητό του Μάθιου και έριξε μια ματιά στις επαφές. Βρήκε  την Taylor. Δεν μπορούσε να μην την ειδοποιήσει γιατί πίστευε πως εκείνη στην θέση της θα έκανε ό,τι μπορούσε για αν  τον κάνει να νιώσει καλύτερα.

Taylor: Mathiu μωρό μου.!! Που εξαφανίστηκες;

Miley: Taylor..είμαι η Miley.

Taylor: Τι κάνεις εσύ μικρή με το κινητό του;

Miley: Πριν πεις οτιδήποτε απλά άκουσε με και προσπάθησε να καταλάβεις.

Taylor: Τελείωνε δεν έχω όλο μου το χρόνο διαθέσιμο για εσένα.

Miley: Βρίσκομαι στην εντατική.

Taylor: Υπέροχα αιμοραγεις; Πότε θα παιθάνεις;

Miley: Πάψε πια. Ο Μάθιου ...

Taylor: Τι; Τι έπαθε ο Μάθιου; Τι του έκανες ηλίθια;

Miley: Τον χτύπησε αυτοκίνητο και...πρέπει να έρθεις εδώ ...!

Taylor: Υπάρχει κίνδυνος να...;

Miley: Δεν μας είπαν τίποτα ακόμη αλλά νομίζω πως όχι όμως...δεν θυμάται μερικά πράγματα.

Taylor: Τι εννοείς; Μπορεί να με έχει ξεχάσει; Εμένα και όλες τις όμορφες στιγμές μας;

Miley: Δεν ξέρω αλλά αυτή την στιγμή το σημαντικό είναι να βρίσκεσαι δίπλα του και να τον φροντίζεις.

Taylor: Έρχομαι από' κει.

 Η Miley έκλεισε το τηλέφωνο με δύναμη και ενημέρωσε και τους γονείς του. Σύντομα θα ερχόντουσαν στο νοσοκομείο. Η Taylor έφτασε και απελπισμένη για πρώτη της φορά πηγαίνει κοντά στον Μάθιου. Η Miley πλησίασε στην πόρτα και άκουσε κάτι που την έκανε να νιώσει απέσια.

Taylor:  Αγάπη μου πως είσαι;

Μάθιου: Εσύ; Είσαι η κοπέλα που με βοήθησε;

Taylor: Μα φυσικά και πέρα από εκείνη είμαι και η δική σου κοπέλα.

 Η Taylor έσκυψε απαλά επάνω του και τον φίλησε. Η Miley τους είδε. Δεν άντεξε πήγε στις σκάλες του νοσοκομείου. Κάθησε. Φαινόταν ταλαιπορημένη και με τόσα δάκρυα στα μάτια θύμιζε απελπισμένο κορίτσι που θέλει να πει αντίο στη ζωή όμως ευτυχώς δεν είχε τέτοιες σκέψεις.




Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Where stories live. Discover now