Η Μεταμόρφωση| Κεφάλαιο 4

370 31 4
                                    


  Η Miley με την Jess είδαν τον Μάθιου στο γρανιτάδικο. Η Taylor είχε πάει στην τουαλέτα. Ο Μάθιου γυρισε και την είδε. Σοκαρίστηκε. Ήταν πανέμορφη. Είχε κάτι το ξεχωριστό. 

Miley: Μάθιου; Τι κάνεις εσύ εδω; Γιατί είσαι μόνος;

 Ο Μάθιου είχε πάθει πλάκα. Είχε τρελαθεί, την κοίταζε σαν να μην υπάρχει αύριο.

Μάθιου: Εεε; Τιποτε, τίποτε! Είσαι..είσαι ...

Jess: Μια θεά είναι! Πες το μην κωλώνεις μικρέ.

 Η Taylor επέστρεφε την ιδια ώρα φτιάχνοντας την ξανθιά φράτζα των μαλλιών της. Γυρνόντας το κεφάλι της είδε τον Μάθιου και φυσικά τα κορίτσια. Η Jess και η Miley ήταν τόσο διαφορετικές που δεν τις αναγνώρισε.

Taylor: Τι;;; Ποιες είστε εσείς που περιτρυγιρίζετε το μωρό μου;

Miley: Jess , μάλλον  πρέπει να φύγουμε;

Μάθιου: Οο Όχι μείνετε!

Taylor: Jess; Ωωω έλα τώρα κάποια μου θυμίζει αυτή η ηλίθια φωνή.

Μάθιου: Taylor αγάπη μου, η Miley είναι με την Jess και μην της ξανα μιλήσεις έτσι.

Taylor: Τι; Αχαχα ας γελάσω. Η Miley; Έλα πλάκα μου κάνετε. Η κοπέλα είναι ομορφη έχει φινέτσα και λάμψη δεν ειναι η Miley. Ωωω μα σε παρακαλώ.

Jess: χαχα πόσο χαμηλά έπεσες Taylor.

Μάθιου: Γλυκιά μου, ηρέμισε. Είναι τα κορίτσια και σε παρακαλώ κάθισε να συνεχίσουμε.

Miley: Αα...εμμμ , μην ανησυχείτε εμείς θα κάτσουμε κάπου αλλού.

Taylor: Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Γιατί αυτές μιλούσαν μαζί σου μωρό μου; Και από που κι ως που λέτε πως αυτή είναι η Miley; Έλεος!

Jess: Φιλάκια Taylor!

 Τα κορίτσια κάθισαν τελικά στο ίδιο μαγαζί απλά σε ένα πιο απομακρυσμένο τραπέζι. Παρλαγγειλαν και άρχισαν να γελούν και να συζητούν για το σοκ της Taylor. Η Taylor μιλούσε στον Μάθιου αλλά εκείνος δεν άκουγε λέξη. Σκεφτόταν την ομορφιά και το χαμόγελο της Miley.

Taylor: Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Πως είναι δυνατόν να είναι αυτή η Miley; Και η Jess; Πως γίνεται να είναι αυτή η Jess; Έλα τώρα είναι άσχημες δεν γίνετε να αλλάξουν ποτέ ε Μάθιου;

  Ο Μάθιου δεν ακούει τίποτα οπότε δεν απαντάει.

Taylor: Μάθιου; Hello αγάπη μου; Που βρίσκεσαι;

 Η Taylor τον σκούντηξε στον όμο.

Μάθιου: Ναι.

Taylor: Ωω τι τέλεια που συμφωνούμε.

Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ