Όταν άκουσαν όλοι ότι η Miley θα γίνει δότρια χειροκρότησαν σιγανά και τα δικά του άτομα την πήραν μια αγκαλιά . Ήταν εκεί και η Jess και μαζί με όλα τα παιδιά την ευχαρίστησαν. Η Nicki, η Natalie και φυσικά η Taylor αυτη τη φορά δεν έδειξαν μίσος και πήγαν να την ευχαριστήσουν προσωπικά για ό,τι θα έκανε.
Natalie: Σ' ευχαριστούμε πολύ Miley.
Nicki: Αλήθεια ακόμα σε μισώ αλλά εκεί μέσα βρίσκεται ο αδερφός μου κι αν δεν ήσουν εσύ ίσως να μην βρισκόταν. Σ'ευχαριστώ.
Η Miley χαμογέλασε καταφατικά,τις αγκάλιασε και τις δύο και τους υποσχέθηκε πως θα κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να σώσει τον Μάθιου. Εκείνη την στιγμή νιώθει πως κάποιος λείπει γυρνάει και αντικρίζει την Taylor. Η Taylor ήταν πιο διαφορετική απο ποτέ είχε αλλάξει στάση, χαρακτήρα και στυλ ή απλά προσπαθούσε να την πείσει πως άλλαξε. Ήταν ακόμα όμορφη αλλά έμοιαζε με φρικιό. Δεν την ένοιαζε πια ...έτρεξε και αγκάλιασε την Miley.
Taylor: Συγνώμη. Συγνώμη για πριν, για εχθές, για όλα. Έκανα λάθος. Νόμιζα πως ήμουν ξεχωριστή πως μπορούσα να κάνω τα πάντα μέχρι που έγινε αυτό και συνειδητοποίησα πως εσύ μπορείς να κάνεις κάτι που εγώ δεν μπορω και αυτό είναι να σώσεις το αγόρι μου. Τον αγαπώ και αν τον εχανα θα παιθενα σ'ευχαριστώ για όλα. Η Miley χαίρεται που επιτέλους η Taylor αναγνωρίζει το λάθος της αλλά δεν είναι σίγουρη ότι λέει αλήθεια. Παρ' όλα αυτά την αγκαλιάζει σφιχτα και της λέει ότι την συγχωρεί και ότι θα ήθελε να σταματήσουν πλέον να τσακόνονται.-
Πριν όμως προλάβει να κάνει κάποια κίνηση η Taylor χτυπάει το κινητό της Miley και εκείνη απαντάει.
Miley: Παρακαλώ;
Δικηγόρος: Είστε η Miley Tomlishon;
Miley: Ναι. Πείτε μου.
Δικηγόρος: Θα ηθελα να σας ενημερώσω για τα διαδικαστικά της περιουσίας του πατέρα σας.
Miley: Ο πατέρας μου; Δεν σας καταλαβαίνω. Δεν τον γνώρισα ποτέ.
Δικηγόρος: Ήμουν ο δικηγόρος του.
Miley: Τι εννοείτε ήσασταν; Δεν ζει πια ;
Δικηγόρος: Λυπάμαι πολύ αλλά σήμερα έμαθα πως δεν βρήκε συμβατό δότη και δυστηχώς παίθανε πριν λίγες ώρες.
Η Miley δεν δάκρυσε αλλά πληγώθηκε σκέφτηκε όμως καλά πως μόνο και μόνο γι' αυτό τον λόγο πρέπει σίγουρα να παλέψει για να σωθεί ο Μάθιου.
Miley: Μπορείτε να μου πείτε το όνομα του;
Δικηγόρος: Leonardo Tomlishon.
Miley: Τα διαδικαστικά ; Τι εννοείται ...δεν έχουμε περιουσία.
Δικηγόρος: Ο πατέρας σας ήταν μελος μιας σημαντικής ετερίας και σας αφήνει μεγάλο μέρος της περιουσίας του. Θα πρέπει αύριο να περάσετε από τα γραφεία μας για πληροφορίες σχετικά με τη διαχείρηση.
Miley: Φυσικά (είπε δακρύζοντας)
Δικηγόρος: Και πάλι λυπάμαι. Γεια σας.
Η Miley έκλεισε το τηλέφωνο και δακρυσμένη άκουσε μια φωνή να της λέει : ''Πήγαινε στην γιατρό ήρθε η ώρα''.
Miley: Η μαμά κι εκείνη αυτό θα μου έλεγε τώρα.
Taylor: Τι έγινε Miley ποιος ήταν;
Miley: Συγχώρα με Taylor παω σε λίγο αρχίζει;
Taylor: Τι αρχίζει;
Miley: Το χειρουργίο.
Taylor: Σ'ευχαριστώ!
Η Miley ετοιμάστηκε για την διαδικασία της μεταμόσχευσης. Εκείνη καθισμένη στο κρεβάτι του χειρουργίου έδιωχνε προσπαθούσε να διώξει όλες τις αρνητικές σκέψεις απ' το μυαλό της όσο η γιατρός την καθησύχαζε. Ταυτόχρονα ο παππούς της ο οποίος είχε τρελαθεί από την αγωνία του την περίμενε έξω. Η Jess ήταν μαζί του και τον ηρεμούσε.
Jess: Ηρεμίστε κύριε Peter όλα καλά θα πάνε.
Peter: Πάμε να δούμε και λίγο τον μικρό.
Jess: στο 115 είναι από'δω.
Η Jess μπήκε μαζί με τον παππού της Miley στο δωμάτιο του Μάθιου. Εκείνος προσπαθούσε να θυμηθεί και τα καταφερνε σιγά σιγά όμως κάπου , κάπου άλλαζε σκηνές...!
Mathiu: Jess;
Jess: Με γνώρισες; Με θυμάσαι;
Mathiu: Εννοείται πως σε θυμάμαι!
Jess: Πάλι καλά..πως γίνεται όμως να θυμάται εμένα και όχι τη Miley;
Peter: Δε ξέρω μικρή μου. Δεν ξέρω.
Mathiu: Miley; Κάτι μου θυμίζει αυτό το όνομα.
Jess: Ίσως αν σου πω μερικά πράγματα θυμιθείς...
Mathiu: Ναι, αυτό είναι!! Βοήθησε με να τα θυμηθώ όλα. Ποια είναι αυτή η Miley;
Jess: Η Miley είναι η καλύτερη μου φίλη.
Ο Μάθιου καθώς την άκουγε να μιλάει για ώρες σχετικά με την Miley ψυθίριζε ένα όνομα.
Mathiu: Damon...Damon..
Jess: Μπράβο...θυμήθηκες.!! Ο Damon.
Mathiu: Είναι το αγόρι της Miley;
Jess: Αμμ όχι.
Peter: Ποιο αγόρι; Ποιος Damon; Εμένα γιατί δε μου λέει κανείς τίποτα εδώ πέρα.
Mathiu: Τα σκάτωσα;
Jess: Α ρε μικρέ ακόμα και στο νοσοκομείο γκάφες κάνεις.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}
Ficção AdolescenteΗ 17χρονη Miley μετακομίζει από ένα μικρό χωριό της επαρχίας σε μια μεγάλη πόλη της Αμερικής. Έρχεται σε έλξη με πρόσωπα του παρελθόντος και σε σύγκρουση με νέους εχθρούς. Επιβιώνει προσπαθόντας να πραγματοποιήσει το μοναδικό της όνειρο να γίνει πρ...