Αντίο Χαρτφορντ..Γεια σου Έρωτα|Kεφάλαιο 23

178 23 0
                                    

 Ο Mathiu μετά από λίγη ώρα έφτασε στο σπίτι της Miley. Η Miley ήταν τόσο συγκινημένη που θα έφευγε. Αποχαιρέτησε τον παππού της αν και εκείνος θα πήγαινε εκεί μετά από λίγες μέρες και την Jess.

Miley: Jess..συγνώμη που σ'αφήνω,

Jess: Χαχ χαζή. (είπε σκουπίζοντας ένα μικρό δάκρυ και βγάζοντας ένα γελάκι)

Miley: Θα μου λείψεις τόσο.

Jess: Κι εμένα, αλλά μην ανησυχεις θα χεις κάποιον να πρίζεις...(είπε και έκλεισε το μάτι στον Mathiu).

Mathiu: Αντε κοριτσάρες τελειώνετε δεν πάμε πόλεμο.

Jess: Miley πάρε τις βαλίτσες σου.

 Ο Μάθιου κοιτάζει αριστερά του προς την πόρτα του σπιτιού και αντικρίζει ένα πάκο με τσάντες Desigual, toi & moi και τεράστιες μοβ με στρασάκια βαλίτσες.

Mathiu: Ει ει ει μ κανεις πλάκα έτσε;

Jess: Είναι θεά τώρα πια δε μπορεί να φοράει ότι κ' ότι.

Mathiu: Ναι ε...αργεί το Halloween μικρή.

Jess & Miley: Χαχαχα

Miley: Άντε πάμε. Φιλάκια παππού 8α τα πούμε σύντομα. <3 :'(

 Ο Mathiu μπήκε στο αυτοκίνητο με τη Miley και αμίληκτοι έφτασαν εώς το κολέγιο. Δεν έβλεπαν κανέναν έξω στο προαύλιο αλλά ούτε στο χολ και ούτε στην τραπεζαρία. Είπαν να ανέβουν στην τάξη.

All guys of class: SURPISE.

Τα παιδιά όταν είδαν την έκπληξη τρελάθηκαν τελείως.

all: Θα μας λείψετε.

Natalie: Δε θα σας ξεχάσουμε ποτέ.

Nicki: Αδερφούλη να την προσέχεις.

Mathiu: Προσεξε τωρα που θα φυγω μην ξανα ρχισεις με τον Damon.

Miley: Σας αγαπάμε όλους παιδιά. Θα μας λείψετε ειλικρινά τόσο πολύ.

Damon: Που σαι Μαθ.

Mathiu: ?? *>><<*

Damon: Αντε ρε μεγάλε χαλάλι σου.

 Όλοι γελούσαν. Η ώρα περνούσε...

Taylor: Εμ..συγγνώμη και πάλι παιδιά...:( Εϊναι ήδη ολύ αργά το ξέρω αλλά...-

Mathiu: Ξέχνα το απλά πέρασε

Nicki: Ναι Taylor , τώρα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι.

Taylor: Χαχ ναι ("σίγουρα")

 Μετά από μισή ώρα έφυγαν απογοητευμένοι και μελαγχολική χαιρετόντας το Χαρντφορντ μια για πάντα. Όσο ήταν στο αεροπλάνο για ελάχιστη ώρα δεν μιλούσαν καθόλου απλά κοίταζαν και οι δύο το έδαφος συγκινιμένοι αλλά συγχρόνως χαρούμενοι που κατάφεραν μετά από τόσο καιρό να είναι μαζί. Τη σιωπή έσπασε  ο Mathiu που φοβόταν τα αεροπλάνα όσο τίποτε άλλο.

Mathiu: Ε..αγάπη μου..νομίζω ότι θα πέσουμε.

Miley: Χαχα έλα μωρό μου δεν πέφτουμε

Mathiu: Θα πεθάνουμε Miley . Θα πεθάνουμε.

Πράγματι το αεροπλάνο μετά από λίγα λεπτά άρχισε να ακούγεται έντονα και να τρομοκρατεί πολύ κόσμο που βρίσκονταν μέσα σε αυτό.

Miley: Μάθ κι εγώ φοβάμαι τώρα.

Mathiu: Μην ανησυχείς μικρή μου όλα καλά.

Miley: Φίλα με (!) Του είπε κοιτάζοντας τον face to face.

 "Μαρεσεις" (σκέφτηκα και δεν άργησα ουτε στο ελάχιστον να αγγίξω με το χείλος μου αυτά τα έντονα ροζ χείλη της που τόση ώρα κοιτούσα επίμονα. Σταμάτησα για λίγο όμως μέχρι και να φτάσουμε στη Νεα Υόρκη δεν σταματήσαμε να φιλιόμαστε ούτε για δευτερόλεπτα).

Miley: Ooomgg.

Mathiu: Σ'αρεσε μικρή μου ε;

Miley: Μαθ τα φιλιά σου είναι σκέτο κόλλημα.

Mathiu: Τα μάτια σου εσένα πάλι είναι μεγάλο σκάλωμα..φφ..

Miley: Ζωή μου δε θέλω να σε ξενερώσω αλλά φτάσαμε.



Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora