Το μπουγέλομα| Κεφάλαιο7

281 32 4
                                    

 Αφού η Miley εξήγησε με κάθε λεπτομέρεια στην κολλητή της τι είχε συμβεί, εκείνη την αγκάλιασε και την παρότρεινε να ηρεμίσει.

 Jess: Έλα καρδούλα μου ηρέμισε.
..Να βρήκα κάτι που θα αλλάξει τη διάθεση σου.

 Είπε και της έδειξε το Skate που ήταν παρατημένο στις σκάλες της εξόδου.

Jess: Τι λες..θα ρθεις;

Miley: Είσαι υπέροχη φίλη Jess. Δεν ξέρω τι θα 'εκανα χωρίς εσένα.

Jess: Και συ μικρή μου ;) Άντε πάμε!!!

 Η Miley και η Jess έκαναν Skate σαν τρελές στην κοντινή πλατεία όσο οι υπόλοιποι ήταν χωρισμένοι. Άλλοι στην καφετέρεια, στην βιβλιοθήκη και άλλοι στην ενυσχιτική διδασκαλία.Έτυχε , όμως να είναι ο Damon και η Nicki στην πλατεια. Ο Damon την είχε πάρει αγκαλιά και άρχισε να μιλάει μαζί της (δεν είχε δει καν την Miley αλλά η Miley τους κοιτούσε όσο συζητούσαν).

Nicki: Μωρό μου..<3 τι είν' αυτό που θες σαν τρελός να μου πεις;

Damon: Γλυκιά μου εγώ και ο αδερφός σου..-

 Nicki: Ποιος αδερφός μου.; Ο Μαθιου; Δεν πιστεύω να σου μιλησε..;!!

Damon: Nicki χαλάρωσε και άκουμε λιγάκι οκ; Λοιπόν..ναι σήμερα έμαθα πως είναι αδερφός σου και δυστηχώς εγώ και αυτός δεν έχουμε καθόλου καλές σχέσεις οπότε..

 Ο Damon σταμάτησε να μιλάει. Η Miley τους κοιτούσε ενοχλημένη μέχρι που η Nicki κατάλαβε πως ο Damon εκείνη την στιγμή ήθελε να την χωρίσει και μάλιστα για χάρη της Miley. Τότε έβαλε απαλά το δάχτυλο της στα χείλη του και του είπε πολύ χαμηλόφωνα.

Nicki: Οπότε..;

 Αφού είδε οτι η Miley είχε κρανιωθεί άσχημα τον αρπάζει από το λαιμό και αρχίζει να τον φιλάει για αρκετά λεπτά. Εκείνος δεν την σταματάει ..συνεχίζει να την φιλάει. Η Miley τους βλέπει τότε πάει να πάρει ένα χυμό (ακριβώς δίπλα τους ήταν ένα μικρο αιστιατόριο). Αφού το φιλί σταματάει ο Damon γυρνάει και την βλέπει ντροπιασμένος και νευριασμένος πάει να σηκωθεί για να την πιάσει και να της μιλήσει αλλά η Nicki τον τραβάει για να συνεχίσουν αυτό που είχαν αφήσει στη μέση. Τότε η Jess φωνάζει.

Jess: Φιλενάδα πάρε μου κι εμένα λίγο νερό.

 Η Jess χαμογελάει σαν να θέλει να πει: ''Την κολλητη μου κανείς δεν την προδίδει μάγκα''. Να και η Miley έφτασε με ένα νερό και ένα χυμό στο χέρι.

Jess: Για φερ'το μου λίγο αυτό.

 Λέει και δείχνει το νερό.

Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Onde histórias criam vida. Descubra agora