Καθώς περίμενε μόνη στις σκάλες του νοσοκομείου είδε τη μητέρα του Μάθιου να πηγαίνει προς το μέρος της.
Κα.Elizabeth: Είσαι η κοπέλα που πήρε τηλέφωνο ;
Miley: Ναι εγώ είμαι.
Κα.Elizabeth: Οδήγησε με στον Μάθιου.
H Miley συνοδεύει την μαμά του Μάθιου εώς το δωμάτιο του και την προετοιμάζει για όσα μπορεί να ακολουθήσουν.
Miley: Ο γιος σας είναι καλά αλλά δύσκολα θυμάται κάποια πράγματα.
Kα.Elizabeth: Τι εννοείς;
Πηγαίντε να τον δείτε είναι μαζί του και η Taylor. Πριν καλά, καλά προλάβει να ανοίξει την πόρτα την πλησιάζει η ίδια γιατρός και με αρνητικό ύφος την ρωτάει:
Γιατρός: Είστε η μητέρα του Μάθιου;
Κα.Elizabeth: Ναι η ίδια. Πείτε μου.
Γιατρός: Δεν θέλω να σας αναστατώσω όμως προέκυψε κάτι στις εξαιτάσεις αίματος του γιου σας που δεν περιμέναμε.
Kα.Elizabeth: Πειτε μου τι έχει το παιδί μου!!Μιλήστε.!!
Γιατρός: Το ατύχημα δεν του άφησε κανένα τραύμα παρά μόνο προσορινή αμνησία όμως...
Κα.Elizabeth: Όμως τι; Μιλήστε σας παρακαλώ καταλάβετε την αγωνία μου.
Γιατρός: Λυπούμαστε πολύ αλλά ο γιος σας χρειάζεται μεταμόσχεση μυελού των οστών άμεσα. Αν βρεθει εγκαίρως κάποιος συμβατός δότης θα μπορέσει να σωθεί.
Κα.Elizabeth: Εννοείτε πως αν δεν βρεθεί κάποιος σύντομα ο γιος μου θα παιθάνει; Αυτό μου λέτε είπε φωνάζοντας.
Η μητέρα του Μάθιου δεν ενδιαφερόταν τόσο γι' αυτόν όμως με αυτά που άκουσε δεν μπόρεσε να κρατηθεί. Πήγε στο δωμάτιο του γιου της. Κάθισε στο κρεβάτι του και μύρισε τα σεντόνια του. Δίπλωσε τα πράγματα του και προσπάθησε να ηρεμίσει έχοντας τον στη θύμηση της. Αφού έγινε καλύτερα επέστρεψε στο νοσοκομείο όπου πλέον όλοι είχαν πληροφορηθεί για τα δυσσάρεστα νέα.
Taylor: Miley;
Miley: Ορίστε;
Taylor: Είσαι συμβατή;
Miley: Δεν ξέρω εσυ;
Taylor: Σύμφωνα με τα δεδομένα της γιατρού μάλλον όχι. -
Η Γιατρός διέκοψε την συζήτηση και ανακοίνωσε στη Miley ότι είναι η μόνη συμβατή δότρια και η μόνη που μπορεί να σώσει τη ζωή του Μάθιου.
Η Miley ανησύχησε και έβαζε διάφορες σκέψεις στο νου της, τότε η γιατρός την κάλεσε στο γραφείο της έτσι ώστε να αναλύσουν τις επιπτώσεις που θα έχει εάν αποφασίσει τελικά να γίνει δότρια. Ωστόσο η Taylor όταν το άκουσε αυτό ξαφνιάστηκε και ένιωσε περίεργα.Γιατρός: Miley..έλα μαζί μου σε παρακαλώ πολύ.
Λίγο πριν η Miley ακολουθήσει την γιατρό η κυρία Elizabeth την σταμάτησε και την παρακαλουσε με λιγμούς να δεχτεί λέγοντας της:
Κα.Elizabeth: Πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση , να θυμάσαι πως θα έχεις σώσει μια ανθρώπινη ζωή και η ζωή αυτή είναι του γιου μου. Του δικού μου γιου!
Η Miley έμεινε ανέκφραστη αλλά της υποσχέθηκε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί.
Γιατρός: Ακολούθησε με!
*Mileys Pov*
Η Miley σκεφτόταν ...ήταν μπερδεμένη και αναποφάσιστη όμως μέσα της ακόμη κυριαρχούσε το συναίσθημα.
'' Τι θα κάνω; Πρέπει να το κάνω! Η ζωή του βρίσκεται στα χέρια μου εξάλου δε μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν.''
Η Γιατρός της περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο θα γίνουν τα πράγματα και τα αρνητικά.
Γιατρός: Λοιπόν; Σκέφτηκες τι θα κάνεις;
Miley: Ναι. Πάμε έξω θέλω να το ανακοινώσω για να μην ανησυχεί κανείς.
Η Miley έφτασε με την γιατρό στον διάδρομο , έξω από το δωμάτιο του Μάθιου εκεί που όλοι περίμεναν. Οι φίλοι του, οι συγγενείς του ήταν όλοι εκεί και πανικοβλημένοι έψαχναν τη λύση.
Miley: Σταματήστε όλοι.
Κα.Elizabeth: Λοιπόν;
Miley: Εγώ μπορώ να το κάνω!
YOU ARE READING
Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}
Teen FictionΗ 17χρονη Miley μετακομίζει από ένα μικρό χωριό της επαρχίας σε μια μεγάλη πόλη της Αμερικής. Έρχεται σε έλξη με πρόσωπα του παρελθόντος και σε σύγκρουση με νέους εχθρούς. Επιβιώνει προσπαθόντας να πραγματοποιήσει το μοναδικό της όνειρο να γίνει πρ...