Η ειρωνία απέναντι στην Taylor συνεχίστηκε αλλα εκείνη δεν έπαυσε να έχει τη φήμη της ''σκύλας'. Όπως πάντα δεν έμεινε με δεμένα χέρια. Είχε μια ιδέα για να εκδικηθεί την Miley όμως μια ανακοίνωση της διευθύντριας θα άλλαζε τα σχέδια της.
Η διευθύντρια του κολεγίου μπήκε στην τάξη και ανακοίνωσε ότι ο Καλοκαιρινός χορός είναι τρεις μέρες μετά. Όλα τα κολεγιόπαιδα χάρηκαν. Ο Καλοκαιρινός χορός γίνεται κάθε τέλος της σχολικής χρονιας γι' αυτό και όλοι τον λατρεύουν. Ειδικά τα κορίτσια. Όταν σχόλασαν όλοι καθώς ήταν τόσο ενθουσιασμένοι με τον φετινό χορό επέστρεψαν στα σπίτια τους. Ο Mathiu συνοδευσε τη Miley ενώ η Taylor επέστρεψε στη villa της με τις δύο απέσιες κολλητές της. Καθώς άνοιγαν τη μπόρτα για να μπούν μέσα η κριτική που δεχόταν απ' τις φίλες της ήταν οδυνηρή.
Natalie: Αχαχαχαχ και τώρα τι σκέφτεσαι να κάνεις;
Nicki: Μην ανησυχείς φιλενάδα θα έχεις τη στήριξη όλων. χαχαχα!! (ειπε η Nicki ειρωνεύοντας την)
Η Taylor νευριασμένη όπως ήταν της έσπρωξε και τις δύο φωνάζοντας ''ΣΚΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΕΣ''!!!
Η Nicki πήρε ένα αγχωτικό και στενάχωρο ύφος που ποτέ δεν είχε ξανά εμφανίσει.
Natalie: Nicki τι έπαθες;
Nicki: Αποφάσισα να σπάσω αυτή τη φιλία. Δεν αξίζει να είναι φίλη μας πια.
Η Taylor όταν άκουσε αυτό, γύρισε γριλίζοντας και παίρνοντας μια ξυνισμένη έκφραση σα να μισεί και τις δυό τους.
*Taylor's Pov*
Taylor: Ααααα ώστε τώρα που δεν είμαι με τον Μάθιου φεύγετε ε;
Natalie: Of course γλυκιά μου.
Nicki: Αφού τώρα πια κανένας δεν ασχολείται μαζί σου και δεν έχεις καμία φήμη.
Natalie: Θεωρείσαι πλέον ασήμαντη και δεν είσαι καν δημοφιλής.
Taylor: Γκκκγκρ! Σκαστε!
Nicki: Η MILEY ΣΟΥ ΤΑ ΠΗΡΕ ΟΛΑ. ΦΗΜΗ, ΟΜΟΡΦΙΑ, ΑΓΟΡΙ,ΦΙΛΕΣ..-
Taylor: Κάνεις μεγάλος λά8ος. Κανείς δε μου πήρε απολύτως τίποτα. Και θα σας το αποδείξω αμέσως.
Στο σπίτι της Miley επικρατούσε ένα εντελώς διαφορετικό κλήμα. Ο παππούς της Miley καθόταν στο σαλόνι και παρακολουθούσε τηλεόραση ενώ η Jess και η Miley γιόρταζαν τη χαρά της Miley. Όλα για εκείνη ήταν υπέροχα, μα η ιδέα της Taylor ίσως να τα κατέστρεφε όλα.
Jess: Ουοο φιλενάδα είσαι θεά.
Miley: Κοφ΄το μικρή :')
Jess: Ωωω έλα τώρα είναι όλος δικός σου.
Miley: Χαχαμ λες;
Jess: Λέω! Η Taylor θα χει σκάσει απ'το κακό της.
Η Miley λυπάται και μιλάει χαμηλόφωνα.
Miley: Ναι όμως..δε της αξίζει να της φέρονται έτσι.
Jess: Μα τι λες τώρα;!. Η Taylor πάντα φερόταν σε όλους απέσια..ξέχασες όλα όσα σου έχει κάνει;.
Miley: Όχι απλά..-
Jess: Απλά..τι;;. Λοιπόν ας σταματήσουμε τωρα δεν είναι ώρες για να μιλάμε για την ξυνή.
Miley: Ακριβώς. :')
Ο καυγάς της Taylor με τις υποτιθέμενες φίλες της έληξε όταν τους εξήγησε τι πρόκειται να κάνει στο χορό.
Natalie: Δηλαδή; Θα την καταστρέψεις.
Nicki: Πως τα χεις σκεδιάσει όλα αυτά στο μυαλό σου;
Taylor: Χαχα νομίζατε ότι θα έχανα τόσο έυκολα. Ο Καλοκαιρινός χορός θα είναι για τη μικρή μας Miley το τελειωτικό χτύπημα.
''Θα φροντίσω να τη βοηθήσω με τον χορό να της δώσω ένα απλό παλιό φόρεμα , καμιά γόβα για να με εμπιστευτεί. Θα της πω ότι ο χορός έχει να κάνει με χόμπυ. Το χόμπυ της είναι το skate σωστα;. Οπότε θα την τοποθετήσουμε πίσω από τη σκηνή της μεγάλης αίθουσας εκεί όπου αν βγει θα την δουν όλοι. Η Natalie θα την σπρώξει στη σκηνή από την πίσω πλευρά εκείνη δε θα καταλάβει που βρίσκεται και θα αρχίσει να κάνει skateboard χωρίς καν να έχει ιδέα ότι τη βλέπουν θα γίνει ρεζίλι''
(σκέφτηκε με το σατανικό μυαλό της η Taylor)
Taylor: Ααα εμ..Nicki μη ξεχάσεις να τη βιντεοσκοπείς.
Nicki: Όλα εντάξει! Λοιπόν! Κλείσαμε!!
Είπαν και οι τρείς γελώντας με κακία και κάνοντας το σύνθημα τους.
Ο Μάθιου έχει ένα πλατύ χαμόγελο και ανακουφισμένος μπαίνει στο σπίτι του. Πέφτει χαλαρά στον καναπέ και αρχίζει να την σκέφτεται.
*Mathiu's Pov*
''OMG ακόμα δε μπορώ να ξεχάσω το άρωμα της. Το χαμόγελο και εκείνη την εκφράση που πέρνει όταν της λέω ότι την αγαπάω εκείνα τα όμορφα μάτια που κάθε μέρα λαμπιρίζουν...αχ..εκείνη..αυτή η κοπέλα μου χει πάρει το μυαλό θέε μου!.''
Η Miley βρίσκεται σπίτι της και ενώ έχει ήδη ηρεμίσει με την Jess ο παππούς της διακόπτει τα κορίτσια φωνάζοντας χαρούμενος.
Παππούς: ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕΕ πριγκίπισσα.
Jess: Wow ο παππούς σου φαίνεται χάρμα.
Miley: Τι καταχωρήθηκε παππού;
Παππούς: Το αίτημα που είχαμε κάνει για τη villa δίπλα από το ''Γκριχερντ''
Η Miley με την Jess ουρλιάζουν σαν παλαβές γιατί είναι ευτυχισμένες ..η ζωή τους τα φέρνει όλα καλά μα..!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}
Ficção AdolescenteΗ 17χρονη Miley μετακομίζει από ένα μικρό χωριό της επαρχίας σε μια μεγάλη πόλη της Αμερικής. Έρχεται σε έλξη με πρόσωπα του παρελθόντος και σε σύγκρουση με νέους εχθρούς. Επιβιώνει προσπαθόντας να πραγματοποιήσει το μοναδικό της όνειρο να γίνει πρ...