Το τηλεφώνημα | Κεφάλαιο 14

258 37 4
                                    

  Στο σχολείο είχαν παει όλοι με 3-4 εξαιρέσεις. Ο Mathiu έμινε σπίτι για ανάρρωση έτσι έμειναν κοντά του και οι κολλητοί του. Η Miley μετά από ότι έγινε  έμεινε στο σπίτι της Jess μόνη της και η Taylor στο δωμάτιο της γιατί ήθελε να πάει για ψώνια.

 Liam: Και τώρα τι ρε μαλάκα θα μείνεις έτσι;

Mathiu: Και τι θες να κάνω δηλαδή; Να της ζητήσω και συγνώμη;

Liam: Όχι ρε αλλά πάρ΄την τηλέφωνο και πες της πως αισθάνεσαι.

Jai: Ναι ρε βλήμα δίκιο έχει ο Mr Bean. lol :p

Mathiu: Okay guys! Την παίρνω αλλά μην τολμήσετε να μιλήσετε. Τη βάψατε!

Jai: Okay άραξε!

Liam: Άντε παρ την!

 Ο Mathiu πήρε το κινητό του και της έκανε κλήση.

*Miley's Pov*

''Είδα τον αριθμό του , κατάλαβα ότι ήταν εκείνος , ήξερα τι θα συναίβενε αν το σήκωνα κι όμως σταμάτησα τα δάκρυα μου και με δυσκολία του απάντησα.''

Miley: Mathiu?

Mathiu: Απλά θέλω να μην μου ξανά μιλήσεις ποτέ. Δε ζήτησες καν συγνώμη τι είδους άνθρωπος είσαι πια; Μου λές;

Miley: Mathiuuu άκουσε με...(είπε δακρύζοντας ξανά)

Mathiu: Να ακούσω; Τι  ακριβώς να ακούσω; Ότι δε με βοήθησες καν..; Ότι δεν ήρθες καν στο νοσοκομείο; Ότι η μόνη που αγάπησε πραγματικά ήταν η Taylor ενώ εσύ απλά έπαιξες; Τι απ' όλα ρε;

''Τον άκουγα σαν να έκλαιγε ίσως και όχι μα δεν ξέρω στ' αλήθεια δε ξέρω. Τον αγαπώ τόσο μα όλα είναι εναντίον μας τελικά. Με μισεί το ξέρω.''

Miley: Πρέπει να καταλάβεις..να..να μάθεις Mathiu. Εγω δεν..-

Mathiu: Εσύ δεν τι; Δεν γουστάρεις φάση με έναν άρρωστο;

Miley: Δεν ξέρεις τι λες! Εγώ..σαγαπω ηλίθιε σαγαπώ.!

 ''Είπα και έκλεισα το τηλέωνο γεματη κλαμματα και τσιριζοντας απο αδυναμίες και νευρα''

Liam: Ναι ε..δεν εννοουσαμε ακριβώς αυτό όταν είπαμε να της πεις τι νιώθεις αλλά οκ μεγάλε.

 Η Miley έπεσε και πάλι στο κρεβάτι μετά από μια ώρα που έκλαιγε με λιγμούς και ακούγοντας λίγη μουσική αποκοιμήθηκε. Ο Mathiu πάλι ήταν μεσ' τα νεύρα και πράγματι ήθελε να σκοτώσει άνθρωπο.

Mathiu: Δε ''μπάει'' άλλο ρε μάγκες θα πάω να τη βρω.

Jai: Τη Miley;

Mathiu: Ποια Miley ρε; Πάει αυτή ξέχνα τη είναι απλά παρελθόν!

Jai: Μαλάκα μη πας στην Taylor δεν είναι όπως φαίνεται η κοπέλα.

Mathiu: Δε ξερετε τίποτα. Αφήστε με ήσυχο! Πάω να  της μιλήσω!

 Ο Mathiu βγήκε από το σπίτι του , παράτησε τα παιδιά στο δωματιο του και χτύπησε την πόρτα γεμάτος νεύρα και χιλιάδες άγρια συναισθήματα που τον έπνιγαν.

 Liam: Αμμ..μόρτη είν' η ιδέα μου ή μας άφησε λίγο σύξυλους;

Jai: Ξα..νομίζω οτί χρειάζεσαι ύπνο λες μαλακίες τελευταία.

 Άρχιζαν να πειράζουν ο ένας τον άλλον και να παίζουν ξύλο φορ φαν όσο ο Mathiu ζούσε στον δικό του ανώνυμο σκοτινό του κόσμο. Η Taylor στο τεράστιο υπέροχο δωμάτιο της ήταν ξαπλωμένη σαν ένα έφηβο κορίτσι που θέλει να δείχνει c$$l και μιλούσε στο τηλέφωνο με την Natalie.

Natalie: Ειλικρινά τώρα πως τα κατάφερες;

 Την ίδια στιγμή ο Mathiu είχε ήδη φτάσει ταλαιπορημένος στο σπίτι της και χτυπούσε μανιακά το κουδούνι κανείς όμως δεν το άκουγε. μπήκε μόνος του. Η υπηρέτρια τον παρακάλεσαι να βγει γιατί η Taylor είχε δουλειά.

 Ο Mathiu λαχανιασμένος ρωτάει:

Mathiu: Είναι μέσα η Taylor;

Υπ.Gloria: Λυπάμαι αλλά δεν μπορείς να δεις τη δεσποινίς Taylor διότι μιλάει με τηνς φίλη της στο δωμάτιο της και είναι αδύνατον.

Ο Mathiu έσπρωξε μαλακά την υπηρέτρια λεγοντας της ότι θα περιμένει έξω απ' το δωμάτιο της. Ανέβηκε τις σκάλες και η πόρτα του δωματίου της ήταν μισάνοιχτη εκείνη γελούσε δυνατά και σχολιάζε με την Natalie την Miley.

 Taylor: Εσύ τώρα είσαι σε διάλλειμμα;

Natalie: Ναι! Μα καλά πως τον έκανες να σε πιστέψει.

Taylor: Έλα τώρα τον ξέρεις τον Mathiu. Ένα φιλάκι ένα χαδάκι και πιστεύει ό,τι του πω.

 Άρχισαν να γελάνε σαν ανωρημα κορίτσια του δημοτικού που το παίζουν ''κάποιες''. Ο Μάθιου τα ακούει όλα αλλά κάνει υπομονή μέχρι να τελειώσει η Taylor.

Taylor: Χαχαχα...λοιπόν η Miley τελικά τον έχασε. Και θα είναι μια για παντα δικός μου!

Natalie: Ωωω έλα τώρα έχεις τον όμορφο του σχολείου.

Taylor: Φυσικά και τον έχω αφού είμαι η όμορφη του σχολείου. Ενώ εκείνη μια ασήμαντη που την χρησιμοποιώ λέγοντας ψέματα στο Mathiu. Χαχαχα είμαι υπέροχη! Ω ναι!

Natalie: Και τώρα τι θα κάνεις;

Taylor: Ήδη του είπα ψέματα πως τον βοήθησα με το ατύχημα ενώ αυτή η βλαμμένη έκανε τη μεταμόσχευση. Σίγουρα θα με λατρεύει. Χαχα ειναι δικός μου!! Χαχαχαχα.

 Ο Mathiu ξαφνιάστηκε τοσο απο τα τελευταία της λόγια. Έπαθε ένα σοκ όταν συνειδητοποιήσε τι λάθος έκανε.

 Κατέβηκε γρήγορα τις σκάλες και παρακάλεσε την υπηρέτρια να μην πει σε κανέναν τιποτα για την επίσκεψη του. Έφυγε και με το που βγήκε έξω, κοίταξε τον ουρανό μουτζοσε τον εαυτό του με ένα λυπητερό χιουμορ και είπε φωνάζοντας..

 Mathiu: Παρτα  Μαλακα!


Η πριγκίπισσα του skateboard {GW15}Where stories live. Discover now