'Büyük Ev' denen yere giderken neler olduğunu aklımdan geçiriyordum. Önce mezarlıkta bir iskelet kol beni mezarın içine çekmişti. Ardından kendimi bir tepenin üstündeki çam ağacının yanında bulmuştum. Daha sonra kafamdaki şişe karşın kafama ağır bir şey ile vurulmuş ve kendimi revirde bulmuştum. Birkaç dakika önce de Annabeth ile karşılaşmıştım. Hımmmmm... Tamam. Böyle düşününce hayatım çizgi romanlara yazılacak bir öykü gibi olmuştu... Yani... Şey... Sanırım. Herneyse... Yürürken Annabeth'e bir göz attım. Yüzünde şaşkın-mutlu bir ifade vardı. Yanındaki 'Gri Gözlü' adını verdiğimiz (kötü bir alışkanlık işte: Herkese lakap takmak❗️) kız mutlu görünüyordu. Bizden 4-5 yaş büyük gibiydi. Kıvırcık sarı saçları ve kocaman gri gözleri vardı. Üstüne giydiği turuncu tişört ve şort ona yakışmıştı.
"İşte geldik. " dedi Yosun Kafa. (Güzel lakapmış)
Kapıda bizi bekleyen iki kişi vardı. Biri tekerlekli sandalyeye oturmuş yaşlı bir adam ve elinde diyet kola bulunan bir kişi daha vardı. Kola Adam ( ona bu ismi taktım❗️) burada olmaktan pek memnun değilmiş gibi bir ifade taşıyordu. Yaşlı Sandalye ise ( artık buna alışın) bizi gördüğüne mutlu olmuş gibiydi. Yosun Kafa ve Gri Gözlü aynı anda "Selam Kherion❗️Sana eğitmen için yeni melezler getirdik❗️" dediler. Kola Adam:
"Aman ne güzel❗️Zaten yeterince vardı, bir de bu veletler mi çıktı başımıza⁉️" diye sitem etti.
"Sen. Bana. Az. Önce. Velet. Mi. Dedin⁉️"
"Tamam. Tamam. Sakin ol Alex. O... O az önce sana velet demedi. O... Bana dedi. Bana❗️"
"Hayır❗İkinize de dedim❗️"
"Hey❗️Kola Adam haddini bil bakalım❗️Kimse. Bana. Velet. Diyemez‼️"
"Ben istediğimi istediğime söylerim velet‼️"
Tam ağzımı açmışken ayağıma yediğim dirsekle kendime geldim. O sırada Gri Gözlü'nün sesini duydum:
" Bay D, Alex❗️Şu çocukça davranışları keser misiniz⁉️" diye emir verici bir ses tonuyla konuştu.
Az önceki ayağıma yediğim dirseğin sahibine bakma ihtiyacı duymamıştım. Annabeth olduğunu biliyordum çünkü. İnsanlar karnına koluna falan dirsek yer. Ama Annabeth üşenmeden eğilip ayağıma dirsek atıyor. Bu yüzden bir diğer lakabı da Ayağa Dirsek Atan'dır. Neyse biz konumuza dönelim.
Uyarıyı duyunca ben ve Bay D isimli şahıs sustuk. Bay D:
"Ayyy❗️Aman be❗️Yıllardır her tanışmaya katılıyorum. Sıkıldım buna da katılmayacağım. Gidiyorum❗️" dedi ve verandayı terk etti. Tam o sırada Annabeth:
"Yalnız hala isimlerinizi bilmiyoruz. " dedi.
"Bence takma isimlerle gayet iyi idare ediyorduk." dedim.
"Hayır❗️Hiç de iyi değildi❗️" diye bağırdı Yeşil Gözlü.
"Tamam❗️O zaman tanışalım. " dedi Gri Gözlü. "Ben Annabeth. Annabeth Chase. Athena'nın kızıyım."
"Vay canına." dedi Annabeth. "Ben de Annabeth. Annabeth Julia Jackson"
Selaaaam❗️Nasıldı❓Yb Cuma gelmeyebilir. Ama tam belli değil. 8.sınıflar ; bugünkü TEOG nasıldı❓Yarınkinde de -doğru mu yazdım😁- başarılar😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kampta 2 Yeni Melez
Hayran KurguEn sevdiğiniz karakterlerin deli dolu kız kardeşleri, bir Türk, bir Afrodit, iki Apollon, bir Ares, bir de Dionisos melezi bir araya gelirse... Bakalım neler olurmuş ❓