Capitolul 4

574 78 26
                                    


JUNGKOOK

Gustările sale preferate? Asta e simplu. Tot ce are aromă de căpșuni.

Ținând telefonul la ureche mă uitam de dulciuri ce aveau în special aromă de căpșuni. Am ieșit înainte de a se trezi Tae. Mi-am rezolvat rapid treaba acum eram la magazin pentru a lua gustările promise.

Neștiind ce prefera acesta, l-am sunat pe hyung ca să nu stric tot. Și așa eram al naibii de tensionat in preajma lui că ar putea vedea tatuajele, ce din fericire am putut să le ascund.

— Bine hyung, mulțumesc. O sa te mai sun mai târziu dacă intervine ceva.

Stai Jungkook, Taehyung ce fa-

Imediat închid telefonul înainte de a termina. Scuze frate, nu aveam chef acum de întrebările tale stupide despre acel ursuleț pufos. E chiar foarte bine.

Întinzând produsele pe banda, casierul se uita puțin ciudat la mâinile mele. Nu-l condamn, și eu m-aș uita așa la cineva care era pumni juliți dar cumpără dulciuri cât pentru doi ani.

Nu a zis nimic totuși. Și-a făcut treaba doar și sunt recunoscător pentru asta. Îndată am platit dulciurile și am pornit către apartamentul lui hyung. Trebuia să-i port hainele și asta mă făcea foarte incomod.

Dar din nou, trebuia să suport ca Taehyung sa nu intre la bănuieli. Agh, hyung prost ce ești. Cariera lui de model era enervanta.

Nu că el nu detesta cariera mea in lumea muzici. Pf. Presupun că ne urâm reciproc slujbele.

[...]

Când am ajuns in apartament, am fost întâmpinat de un miros îmbietor de mâncare. Am fost uimit la început. Nu era nimeni aici asta însemna că Taehyung a gătit?

Woah, puștiul e bun la gătit?

— Taehyung? Strig după el în timp ce las cumpărăturile pe canapea. Unde ești?

Neprimind nici un răspuns,intru in bucătărie și mă opresc in loc. Acolo era puștiul. Era cu spatele la mine, dar priveliștea m-a făcut să înghit in sec.

Cine naiba gătește doar într-un tricou și doar o pereche de boxeri?

— Gguk! Acesta își întrerupse treaba și venise la mine sărind în brațele mele. Te-ai întors, ai luat gustări? Am presupus că acolo vei fi. Așa că...am zis sa gătesc pentru amândoi micul dejun daca tot vei lua ceva dulce. Niciodată nu mă lași să mănânc dulciuri pe stomacul gol. Spuse prefăcându se trist.

Eu inca eram blocat. Iubitul fratelui meu trebuie sa aibă multe abilități ascunse. Cântă la vioara, gătește, i-am surprins picturile superbe, face chiar și niște poze grozave. Ce urmează?

— O-Oh, da. Răspund revenindu-mi din mica transă din cauza ochilor săi căprui și mari. Eu, am luat ceva pentru noi. Cum am zis, astăzi ne vom petrece toată ziua împreună. Iar mâine fiind vineri, ne vom plimba pe afară.

Fericit, acesta mă luase de mână și m-a tras la masă. M-a așezat jos, iar îndată a aranjat felurile de mâncare pe care le gătise. Sunt plăcut surprins.

Când a avut timp să facă toate astea? Nu am fost mult afară. Sau poate?

O dată ce a terminat de aranjat masa pentru noi, am fost gata să incep sa mănânc dar acesta s-a așezat în poala mea. Serios puștiule? Profiți că ești iubitul fratelui meu și nu pot să-ți fac nimic?

De parcă nu i-aș face dacă aș vrea. Dar nu vreau!

— Vreau să te hrănesc eu. Îmi spuse și mi-a smuls din mână bețișoarele. Pentru că ești cel mai bun iubit. Deși ai micile tale defecte, eu tot te iubesc, Jeongguk. Mi-ai arătat și mi-ai oferit iubirea după care am tânjit ani întregi. Te iubesc atât de mult pentru asta! Ești tot ce am mai scump pe lumea asta. Te rog sa nu mă părăsești niciodată, bine? Aș fi distrus fără tine.

Doar eu mă simțeam atât de prost pentru că mint acest copil inocent din cauza fratelui meu? Nici nu vreau sa știu cum ar reacționa dacă o să afle cine sunt.

Sper să treacă săptămâna asta cât mai repede. Fără să se întâmple nimic altceva. O să-i ofer mici săruturi, nimic mai mult. Nu mă lasa inima să profit de naivitatea lui.

Doamne hyung, abia aștept să te văd și să te pocnesc. Ce ajung sa fac din cauza ta.

< După micul dejun >

Acum eram in ,,camera noastră " . Ne uitam la un serial împreună, totuși Taehyung era mai ocupat să se joace cu mâinile mele.

Acest băiat cu siguranță are un kink pentru mâini. Frica mea cea mai mare era că va descoperi tatuajele ascunse de pe mâna mea dreaptă. Fix cu aceea se juca și eram foarte tensionat încât aproape transpiram.

— Gguk?

— Da, micuțule?

— Mâinile tale au fost întotdeauna așa? Parcă îți simt degetele puțin mai lungi subțiri. Le știam mai groase.

Am inceput sa mă panichez. Aish, nu trebuia să-l las sa se joace cu mâinile mele, dar apoi ar fi devenit mai suspicios și ar fi spus diferite întrebări și-

Acum ce fac?

— Eu...l-logic că mereu le-am avut așa, ce te face să crezi asta? Întreb ușor bâlbâit. Nu recunoști degetele iubitului tău?

— Aha...și inelul ce ți l-am făcut cadou de ziua ta unde e? Ai promis că niciodată nu îl vei da jos chiar daca nu e cel mai scump lucru.

Asta chiar îmi pusese capac. Jeongguk nu a zis nimic de nici un inel!

Hai Jeon Jungkook, ieși din asta acum.

ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum