── AUTOR ──
Ar minți cu nerușinare daca ar afirma că nu i-a plăcut nebunește, noaptea petrecută cu cei doi bărbați. Cu siguranță a fost ceva ce nu mai experimentase niciodată. Ceva de neuitat, deși mulți l-ar judeca pentru asta.
Totuși, cine sunt ei să judece ce plăcerile nevinovate ale sale? Când mai exista și doi bărbați atât de ispititori ca Jungkook și Jeongguk nu are cum, să nu păcătuiască. Pur și simplu erau păcatul in persoană.
Era la liceu, dar gândul lui era la cei doi. Cât de bine se simțise atunci când erau împreună în interiorul său. Poate că încă îl doare fundul și are probleme cu așezatul, dar merita. Merita toată durerea pentru asta.
── Ce face fetița-băiat? Întrebă un coleg de-al său pe un ton batjocuritor. Aseară te-ai distrat cu sugar daddy-ul tău? Cât te-a plătit pe oră?
Cel mai probabil hickey urile ce le lăsaseră cei doi băieți încă mai erau vizibile, dar nu prea îi păsa. Dacă ar știi cine era cu adevărat iubitul - sau mai bine spus iubiți săi, ar mai face asta?
Nu reacționa pentru că era obișnuit cu asta, așa că, continua să deseneze in caietul lui. Desenul era una din pasiunile lui, tot ce ținea de artă îl fascina.
── Nu mă bagi in seama, hm? Se așezase pe locul liber deoarece stătea singur. Bine, fie ca tine. Și așa am auzit că părinții tăi te vor retrage de la școala asta. În sfârșit vom scăpa de tine.
Dintr-o dată se opri de desenat și își privi colegul. Era serios în privința asta?
── Ce...ce vrei sa spui? Întrebă înghițind în sec. Unde ai auzit asta? Părinților mei nu le-ar pasă de mine, așa că nu mai îndruga prosti, Yijin!
── Am văzut-o pe mama ta ieri, când tu lipeai, probabil din cauza sugar daddy-ului tău. Vorbea cu diriginta de retragerea ta. Spuse băiatul dând din umeri. De ce, ție fri-
Nevrând să își mai bată capul cu colegul enervat al său, își strânse lucurile și pleca imediat fără nici o explicație. Voia să treacă pe la părinți lui, după luni de zile. Era timpul să vorbească puțin cu ei.
[...]
Jeongguk era plictistit în studiul fratelui său. Pentru că nu avea ce face astăzi, a decis să își viziteze fratele de la munca, pentru că Taehyung era la liceu. Jungkook a fost uimit de vizită lui, dar a fost plăcut să fie vizitat de frate său mai mare.
── Crezi că Taehyung se simte ok, că este împreună cu noi doi? Întrebă dintr-o dată Jungkook, în timp ce privea în foile sale. Pe mine încă mă stresează acest gând. Plus că este și minor, părinți lui-
── Părinților lui nu-i pasă de el, încă de când au aflat de sexualitatea sa. Zise oftând și își lasă telefonul jos. Țin minte că a plâns foarte mult, pentru că a fost renegat de ei. Am reușit într-un final să-l ajut să-și mai revină puțin, dar cu siguranță încă doare.
── Ce fel de părinți și-ar da afară copilul pentru asta...
Continua Jungkook șoptit. Sincer ar fi vrut să-i cunoască părinți. Cu siguranță proveneau dintr-o familie creștină toxică, ce vedea familia formata doar din bărbat și femeie.
── Și? S-au mai interesat de el după? Întrebă din nou. Adică ei te cunosc?
── Din păcate da. Când l-am cunoscut pe Taehyung avea fucking 15 ani. Mă amenințau că mă dau pe mâna poliției pentru că eu aveam 22, dar ce sa vezi. Niște bani le-au închis gura.
── Se vede că ești pedofil. Zise dându-si ochii peste cap. Ce aveai cu un biet-
Tăcuse când fratele lui primise un apel. Jeongguk fuse puțin uimit, deoarece era diriginta lui Taehyung.
Fără ezitare, răspunse apelului, sperând că Taehyung nu avea vreo problema grava la școală.
── Alo? Buna ziua, domnule Jeon?
── Da, eu sunt. Cu ce ocazie sunați, doamna Kim? S-a întâmplat ceva cu Taehyung, e în regulă?
── De asta v-am sunat, domnule Jeon. Taehyung a plecat de la ultimele ore și voiam să vă anunț în legătură cu asta pe dumneavoastră, știind situația voastră.
- Am înțeles, mulțumesc că m-ați anunțat.
Femeia a mai vrut să zică ceva, dar era prea târziu. Jeongguk deja închise telefonul și se ridică. Jungkook se uită confuz la el.
Expresia facială a fratelui său nu-i dădea semne că ar fi ceva de bine, așa că se ridica și el. Parcă din priviri înțelese că era ceva despre Taehyung, apoi își strânse rapid lucurile.
── Să mergem. A fost tot ce a spus apoi au plecat împreună din studio.
[...]
Taehyung era pe vechea strada unde cândva ii era loc de joaca. Casa unde o numea acasă cândva, era fix în fața sa. Privea rece, deoarece nu era deloc, absolut deloc dornic să fie aici, dar trebuia să afle chiar el intențiile părinților lui.
── Vreau să fac mai repede 18 ani, ca să scap de ei.
Șopti apoi cu pași mici traversa strada, și se opri în fața porții. Era destul de schimbata casa, părea a fi ceva mai modernă decât își amintea el. Ciudat pentru el, pentru că părinți lui niciodată nu avuseseră bani de renovări.
Când a vrut să împingă de poarta, auzi o voce din spate.
── Nu ne-am mai văzut de mult fiule, nu?
[...]
Sorry not soryy pentru cei ce așteptau în continuare smut;)
Vreau sa termin cartea asta mai repede-
CITEȘTI
ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]
FanfictionKim Taehyung nu știa că iubitul său Jeongguk avea un geamăn. Din păcate acesta este nevoit să plece o săptămână prin alte țări pentru a face niște poze, el fiind un model foarte cunoscut și râvnit. Nevrând ca iubitul său să fie trist ca el pleacă...