— AUTOR —Jungkook incerca din toate puterile lui sa nu râdă la expresia de pe chipul ,, iubitului " sau. De când îl prinsese ieri vorbind la telefon, acesta credea că îl înșeală.
Bineînțeles nu putea să îi zică adevăratul apelant. Ar trebui sa spună că vorbea cu iubitul său? Că el era geamănul său? Categoric nu. In nici un caz. Deja că mutra drăguță supărată a lui îl făcea să se înmoaie.
— Ursuleț, doar nu ești supărat pe mine, nu-i așa?
Taehyung nici nu se uita la el. Era concentrat să-și facă lecțiile pentru luni când avea să se ducă la școală. Așa avea să îi treacă și supărarea pe iubitul său.
Țipă scurt când Jungkook îl luase pe sus de la birou și îl puse pe umărul său. Avea o vedere minunata asupra fundului acestuia. Neputând să se abțină, îi dăduse o palmă puternică.
— De când îl ignori tu pe tati al tau? Spune băiete.
— De când acesta mă înșeală cu cine știe ce spurcați. Spuse acesta murmurând. De ce nu îmi spui cu cine vorbești la telefon? Este iubitul tău, nu-i asa? De aceea te porți ciudat! De-abia dacă mă săruți. Și nici dragoste nu ai mai făcut cu mine!
Cum sa fac dragoste cu tine? Băiete, ne știm de doua zile și ești iubitul fratelui meu! Dar ah, nu știi asta...
Înghiți în sec vrând să spună ceva dar Taehyung s-a dat jos din brațele sale. Îi luă chipul în palme și se uită adânc în ochii lui. Tae iubea aceea nuanță a ochilor săi, simțea că se îndrăgostește de el și mai tare.
— Nu sunt destul de bun pentru tine, gguk...? Întrebă trist. N-Nu vreau sa accept faptul că tu nu ai mai fi al meu, vreau sa fi al meu mereu...
Inima lui Jungkook a început să bată inuman de repede. Puștiul îi transmitea mii de fiori. Era atât de posesiv cu fratele său, poate și de aceea se vedeau rar. Îl înțelegea acum. Cum sa nu fi mândru când această bijuterie te numește al lui?
— Taehyung, uite eu vor-
Taehyung nu îl lăsa să vorbească. Nu voia să audă alte vorbe ale iubitului său. Știi ceva? Nu îi mai păsa dacă l-a înșelat, tot cu el avea să rămână, știa cum să-l facă să se răzgândească al părăsi.
Își lipi buzele de ale lui și îi prinse umeri strâns în mâinile sale. Jungkook și-a mărit ochii, avea să facă un păcat imens dacă puștiul tot continua să-l provoace.
A crezut că va fi doar un sărut, dar s-a simțit trântit pe ceva moale. Puștiul îl puse pe pat și el se așeză în poala lui.
— Nu mă părăsi, G-Gguk. Știi că te iubesc mai mult decât orice. Continuă să îl răsfețe cu săruturi scurte pe buze și unele lungi și umede pe gât. Nu-mi pasă că ești model și trebuie să ai pielea curată, o voi marca drept a mea.
Jungkook gemu lung și îi strânse fundul pustiului din poala sa. Nu se putu abține când acesta îl mușca puternic de gât și se presa cât putea de tare de penisul său. Șatenul îi luă mințile...
— Tae, nu cred că este potrivit asta. Uite, te iubesc, nu te înșelam cu nimeni. Eu vorbeam cu-
— Nu, nu vreau sa aud nimic. Îl întinse ușor pe spate. Dacă nu vrei tu să faci treaba, o voi face eu. Știu exact cum sa te răsfăț! Acum e rândul meu sa te chinui, nu doar tu.
Îi prinse mâinile deasupra capului și se uită în ochii ușor speriați ai lui Jungkook. Ce naiba, el nu era un fund. Fratele său era?
Ce fraier, se lasă dominat de un puști. Dezamăgit de tine frate.
— Cine a spus că vreau sa fiu dominat? Gândul acela îl făcuse mai îndrăzneț. Dacă tu ceri asta, vei primi. Nu voi răspunde de următoarele mele acțiuni.
Sătul să fie dominat de un puști, reuși să se desprindă din strânsoarea sa și să schimbe imediat pozitia avându-l sub el. Taehyung nu era deloc speriat de asta. Era chiar foarte incantat că va avea din nou parte de iubirea iubitului său.
Dacă ar știi cât de mult greșea. Jungkook nu era deloc genul care să fie blând la pat. Era total opus lui Jeongguk.
Se aplecă spre urechea lui în timp ce mâinile sale scăpau de hainele puștiului.
— Vei regreta asta iubire. Mai provocat prea mult.
După ce a spus asta, și-a lipit buzele de ale sale. Nu îi mai păsa că se știau de doua zile și că era practic cumnatul său. El a vrut. El a cerut, el a primit.
— Abia aștept să mă umpli de tine, să mă faci să țip tare numele tău, Jeongguk...
La aceste vorbe, mintea lui Jungkook s-a întunecat puțin. Nt. Nu putea folosi penisul său ca puștiul să strige numele fratelui său. Voia să-l strige pe al său.
În timp ce îl masa ușor prin boxeri, se uită la Taehyung cu ochii reci.
— De data asta, nu mă striga Jeongguk. Strigă-ma Jungkook.
[...]
Smut in următorul capitol?🌚🌝
CITEȘTI
ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]
FanfictionKim Taehyung nu știa că iubitul său Jeongguk avea un geamăn. Din păcate acesta este nevoit să plece o săptămână prin alte țări pentru a face niște poze, el fiind un model foarte cunoscut și râvnit. Nevrând ca iubitul său să fie trist ca el pleacă...