Capitolul 15 (S)

1K 78 51
                                    

Avertizare smut in trei (threesome) deci, dacă nu vă simțiți confortabili, nu citiți. Nu vreau să vă văd în comentarii că nu vă place, că sunteți,, traumatizați " sau așa mai departe. ( Oricum nu exagerez eu cu detaliile ca să fie decent dar totuși)

Ați fost deja avertizați, nu mai e problema mea mai departe dacă voi citiți;)

── TAEHYUNG ──

Eram între cei doi pe canapea. Nu știu de ce, dar mă simțeam atât de bine sa știu că aveam doi iubiți, care mă vor iubi doar pe mine. Sună prea curva din partea mea? Nu știu, dar tot e plăcut. Noroc că Jungkook avea tatuaje, așa îi puteam distinge până când aveam să mă obișnuiesc cu ei.

Aveam mâinile lor în ale mele, mă jucam cu degetele lor. De aceea mi s-a părut atunci mana lui Jeongguk diferită. Pentru că era, diferită. Deși ne uităm la un film, eu nu aveam nici o treabă cu el, puțin mă interesa.

Când simțisem un sărut pe gât îmi închid lent ochii. Punctul meu slab erau sărutările pe gât. Cu siguranță ambii își dăduseră seama de asta.

── Băiatul nostru nu e atent la film? Este prea ocupat să ne admire? Șopti bărbatul și continuă să mă sărute lent pe gât. Îmi place când te joci așa cu mâna mea. Trezește mii de senzații in mine.

Am roșit ușor în obraji când mi-am dat seama că era Jungkook. Eram încă timid in preajma lui. Și normal, nu îl cunoșteam încă cum trebuie.

── Da...îmi place să vă admir. Șoptesc și eu rușinat. Dacă te deranjează eu-

── Nț, continua.

Își lasă capul pe umărul meu. Puteam simți respirația lui cum se lovea de gâtul meu. Asta îmi transmitea... înghit sec și continui să mă joc cu mâinile lor,dar simt și cealaltă parte a gâtului meu cum era sărutat.

Jeongguk.

Puteam simți rânjetul după chipul lui Jungkook. Doamne, ce are in minte? Întreb asta pentru că mână lui liberă se plimba pe coapsa mea. Deveneam tot mai roșu și mă înfierbântam tot mai mult.

── Jungkook, dacă continuam așa nu crezi că îl speriem, frate? Întrebă Jeongguk. Încă mai depunea mici săruturi pe gâtul meu. Știu deja ce ai in minte, ești fratele meu.

── Dacă nu vrei și tu, atunci o fac doar eu. Îl aud pe Jungkook și îmi îmbrățișa talia. Începu și el să depună din nou săruturi pe gâtul meu. Nu mă deranjează dacă am fi doar noi doi.

Doamne, ei cumva vor să facem sex în grup? Pun pariu că fața mea era foarte roșie în acest moment. Suntem într-o relație oficială de abia doua ore! Acești frați...

── În nici un caz! Taehyung a fost mai întâi iubitul meu și -

── E in regula! I-am întrerupt iar amândoi s-au uitat la mine. Vreau... adică as vrea sa incerc asta. Să o facem în trei.

── Vezi? Vrea și el! Nu avem nimic de pierdut. Nu-ți fă griji iubire, te vei simți grozav, avându-ne pe noi amândoi în interiorul tău fierbinte. Te vom face să țipi atât de tare, încât vecini vor chema poliția.

De ce se pricepe atât de tare la cuvinte?! Nu e de mirare că m-am îndrăgostit și de el. Am vrut să îi zic ceva, dar mă simt ridicat pe sus. Jungkook a fost cel care m-a ridicat, și a plecat cu mine in dormitorul meu și al lui Jeongguk.

ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum