Capitolul 8

622 74 29
                                    

JUNGKOOK

Am sărutat prințesa ce dormea lin pe pieptul meu, apoi ușor, m-am dat jos din pat. M-am îmbrăcat înapoi cu haine noi și m-am dus pe balcon. Acolo îmi aveam pachetul de țigări, așa că am luat una pentru a fuma.

O dată ce mi-o pun între buze și cu un foc o aprind, mă sprijin de balustrada, uitându-ma in jos. Oare chiar am făcut bine că m-am culcat cu Taehyung? Astăzi e a treia zi de când îl știu, și deja ne-am tras-o.

Bine...el crede că ne știm de ani de zile dar in fine. Sper sa nu fie dezamăgit de mine, dacă va afla cine sunt cu adevărat. Mă mir încă cum nu a suspectat nimic atunci când l-am pus să mă strige pe nume.

E prea inocent.

Zâmbesc la acest gând. E dulce, prea dulce și din păcate poate fi ușor de păcălit.

— Te-ai trezit, gguk? Am auzit o voce somnoroasă in spatele meu, apoi o pereche de brațe s-au încolăcit in jurul meu. Mi-a fost dor de căldura ta, de ce ai plecat?

— Doar sa iau puțin aer iubito. Răspund privind spre țigara dintre degetele mele. Te-am rănit aseară? Îmi pare rău dacă am făcut-o.

Acesta m-a întors cu fața la el și m-a sărutat scurt pe buze. Probabil a simțit mirosul fumului de țigară dar nu a spus nimic. Știu că și fratele meu fumează, deci a fost ok.

— A fost cea mai bună sesiune a noastră de dragoste... șopti acesta cu obraji roșiatici. Mă faci să mă îndrăgostesc și mai tare de tine, ggukie.

Îmi venea să îi reproșez mândru de faptul că e normal că sunt mult mai bun decât fratele meu dar apoi am realizat ce aveam să spun. Aish Jungkook, fi atent băiete la spusele tale.

Chicotesc și îl sărut și eu o dată pe buze.

— De acum încolo, promit că vei avea parte de cele mai fierbinți nopți de dragoste.

Cel puțin, sper sa îi ofere asta, Jeongguk.

[...]

Era duminică iar eu eram acum in cada. Voiam să mă relaxez puțin după aceste zile pline de tensiune. Slavă domnului că am reușit să trec cu bine zilele astea. Taehyung era acum până la un prieten ca să-și ia temele de vineri.

Era un adevărat șoricel de bibliotecă puștiul. Dar nu mă deranjează, este foarte inteligent și sunt mândru de asta.

Îmi privesc mână tatuată oftând. Cel puțin acum nu mai era nevoie sa o ascund.

— Nu vă faceți griji, o să vă las din nou libere.

Bine, poate că eram puțin nebun. Adică, cine naiba vorbește cu tatuajele sale?

— Jeongguk, am ajuns înapoi!! Aud vocea lui Taehyung apoi un moment de tăcere. Unde ești? In baie?

Mă panichez puțin. Nu din cauza că m-ar vedea gol. Din cauza tatuajelor. Am avut intenția de a ieși rapid din cada, dar era prea târziu.

Aish mic pervers.

Îmi ascund rapid mana în spuma apei și privesc spre Taehyung care zâmbi când mă văzuse în cada. Nu prea îmi place acel zâmbet șiret ce îl avea pe acele buze moi.

— Hmm, nu ar trebui sa bați înainte să intri in baie iubire? Îl întreb ridicând o sprânceană. Nu te-am învățat despre asta?

Se apropie mai mult de mine cu un zambet pe chip și dăduse negativ din cap. Aish, acest copil...

— Nu, nu tati, poate nu mai învațat. Vreau să mă alaturi și eu ție in cada.

Acum e acum.

— O-Oh, sigur iubire. Haide, vino și tu.

Deși eram puțin tensionat, nu puteam sa îl refuz. Cum aș putea să refuz aceasta prințesa minunată și dulce? Nu cred că aș putea niciodată. Îndată ce auzi răspunsul meu, acesta începuse să își de-a hainele jos.

In mai puțin de un minut, era gol in fața mea și intră ușor în cada. Se așeză în brațele mele, cu mâinile sale fine pe umeri mei. Doamne cât mă provoacă băiețelul ăsta...

— Îți place sa te joci cu mine, nu-i așa?

Acesta nu răspunse, in schimb a început să mă sărute pe gât. Îmi închid ochii la senzația asta minunată. L-am prins de talie și l-am apropiat mai mult de mine. Era atât de greșit ce făceam eu cu ,, cumnatul " meu acum, nu-i așa?

— Puțin spus. Iubesc când te văd așa de doritor de mine.... A început să își plimbe mâinile pe trupul meu și și-a ridicat capul. Tati, ce ai spune să -

Privirea i se întunecase când ochii lui intersectaseră ceva. La început eram puțin confuz dar apoi realizez unde se uita. La naiba!

Am vrut să-mi ascund rapid brațul in spuma, dar era deja prea târziu. Îl văzuse deja...

— Tu...de ce ai mână asta tatuată? Știu sigur că până acum nu ai avut nici un tatuaj, Jeongguk.

Murmură apoi se uită adânc în ochii mei. Nu iubire, nu-mi fă asta. Acum ce scuză voi băga?

La naiba cu tine, Jeon Jeongguk!

ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum