— JUNGKOOK —
Băiatul de sub mine se zvârcolea atât de mult când mâinile mele se jucau pe trupul său micuț. Nu era vina mea că el mă provoacă, acum va primi ce vrea. Cât despre fratele meu, nu cred că va afla el de asta.
Și dacă află, nu-mi pasă. Iubitul său a vrut.
— De ce sa te numesc, Jungkook? Jeongguk este numele tău. Șopti acesta cu ochii închiși. Nu mi-ai mai spus până acum să te numesc așa, tati.
— De data asta, spune-mi așa, bine iubito?
Îi ridic tricoul in sus și îi sărut lung sfârcurile drăguțe și roz. Acesta își bagă mâinile în părul meu când începusem să i le sug și mușc ușor.
Gemetele ce ieșeau din gura lui nu făceau nimic altceva decât să mă întărească și mai greu. Oh, nu va fi deloc bine pentru funduletul său pufos. Va fi tot roșu, cu urmele mele pe el. De-abia aștept să văd imaginea asta.
— D-Da Jungkook. Îmi gemu numele. Dar te poți grăbi? Te rog, vreau sa te iau mai repede, îmi lipsești enorm de mult.
— Mică curvuliță. Îl aștepți pe tati să te tragă atât de tare? Îi prind membrul din pantaloni, făcându-l să țipi. Ești foarte curva pentru mine, nu? Una care tânjește intens după mine. De data asta îți voi da orice vrei, nu mai fac excepții.
Merita o pedeapsă atât de mare pentru ieri dimineață când a umblat prin bucătărie doar într-un tricou de al lui Jeongguk și boxeri. Fundul acela merita multe, foarte multe palme.
Fără să mai stau pe gânduri îi dau jos și pantaloni împreună cu boxeri. Îi deschid larg picioarele și admir priveliștea. Îmi venea să râd, când puștiul era deja autolubrifiat pentru mine. Îmi făcuse treaba mai ușoară.
Îl mușc puternic de coapse și îl întorc și pe burtă.
— Oh doamne, uite acest fund ce așteaptă după penisul meu. Ar trebui sa ii dau ce dorește, pui? Zic rânjind și îi dau doua palme puternice. Răspunde iubito. Ar trebui?
— D-Da, da te rog, nu mă mai chinui...
— Nu ai spus tu că vrei să mă chinui? Hm? Credeai că sunt un fund, iubito? Nu, tati întotdeauna va da, nu va primi. Îi dau încă o palmă puternică și îl mușc de fese. Ești tot al meu nu-i așa, dragă?
Îmi dau și eu hainele jos. Îl întorc înapoi pe spate, trebuia să vad aceea fața drăguță în timp ce cerșea pentru mai mult și mai mult.
Frate, trebuia să mă pui să stau mai de mult cu el.
Gândesc rânjind. Era într-o mizerie totala, tot era ud și transpirat și mă privea cu ochii nevoiași. Un băiat atât de doritor de mine.
— Doar al tău, acum te rog umple-ma, te rog. Își duse mâinile spre penisul meu și începuse să-l frece. Tati? Mi se pare mie sau ești... diferit?
Serios? Îl cunoaște atât de bine încât își dă seama și de partea noastră interioară că e diferită?
Îndată îi prind mâinile deasupra capului, privindu-l nervos in ochii.
— Te-am lăsat eu sa mă atingi? Zic apăsat și cu mana libera îi pun picioarele pe umeri mei și îl pătrund neanunțat. Spune, ți-am permis?
— Nu! Scoase mai mult un țipăt. D-Doare, te rog fi blând...
— Cum pot sa fiu când ești atât de potrivit și strâns în jurul meu? Mă împing tot în tine. Nu regret deloc ceea ce fac acum, știi?
Nu l-am lăsat să vorbească. Aceea gura voiam să o aud gemând, nu vorbind lucuri prostești. Acum era doar al meu, fără Jeongguk sau alte momente. Săptămâna asta îmi aparținea mie.
Cu mișcări lente din șold, încep să-l penetrez. Era sigur că a mai făcut sex până acum? Pereți săi calzi se potriveau prea bine pe mine, de-abia mă lăsau să mă mișc în el.
— Te rog m-mai repede, Jungkook. Vreau mai repede, ești a-asa mare, umpl-ma de tine.
— Dacă asta vrea prințesa mea...
Rânjesc, iar cu o mână pe coapsa sa stânga și cu cealaltă ce ii țin mâinile deasupra capului, măresc dintr-o dată viteza mișcărilor de du-te vino.
Era pur și simplu uimitor, m-am tras cu multi, dar nimeni nu a fost atât de suculent, nimeni nu m-a făcut să îl doresc tot mai mult cu fiecare mișcare pe care o făceam.
— J-Jungkook! T-Tati, nu ai mai fost atât de a-agresiv... iubesc asta. Întotdeauna ai fost blând cu mine.
— De data asta, nu o să fiu prințesa. Acest fund frumos al tău, trebuie bine stăpânit.
Niciodată nu mi-am retras privirea de pe el. Eram hipnotizat de gemetele sale profunde care mă ghidau să-l lovesc și mai tare, și mare repede, și cu mai multă putere în prostata sa, până când aveam să-mi dau drumul.
Cât de plăcut era să-l văd că vrea din ce in ce mai mult, că mă strigă pe mine...
Le dau dracu de două zile in care ne știm, simt că am fost cu el de ani de zile. In acest moment, chiar nu-mi păsa că mă trag cu cumnatul meu practic.
— Te...te iubesc, Jungkook. De-abia reuși să lege corect doua cuvinte. Enorm de mult. Mă bucur să fiu al tău și tu doar al meu.
Mă aplec spre el și îl sărut lung pe acele buze de cireș,dulci și roșiatice. Buzele acelea voi iubi cel mai mult la el.
Totuși, îmi este frica de momentul când va afla adevărul. Cu siguranță știu că într-o zi va afla că nu sunt iubitul lui Jeongguk, dar până în aceea zi voi profita la maxim. Mai am timp. E destul timp până Miercuri când se va întoarce, Jeongguk.
— Și eu te iubesc, draga. Nici nu ai habar.
[...]
Nu prea am eu experiența la ăstea bxb dar sper că o fost ok. Am incercat să nu-l fac prea exagerat ca să nu vă traumatizez.👹
Deși cred că o voi face atunci când...umm...tac.
CITEȘTI
ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]
FanfictionKim Taehyung nu știa că iubitul său Jeongguk avea un geamăn. Din păcate acesta este nevoit să plece o săptămână prin alte țări pentru a face niște poze, el fiind un model foarte cunoscut și râvnit. Nevrând ca iubitul său să fie trist ca el pleacă...