── AUTOR ──Când se trezise, răsuflă ușurat să vadă că de fapt era în camera lui. Visul pe care îl avusese aseară, era prea ciudat și în același timp frumos ca să fie adevărat. Începuse și el să râdă că propria lui conștiința îi juca feste. Haha, doi de Jeongguk. Asta s-ar întâmpla doar in visele lui.
Ce ciudat ești Taehyung.
Își spuse în minte. Zâmbitor că totul a fost un vis, și probabil, a dormit alaturi de iubitul lui după cină, s-a dus către dulapul lui. Își luă câteva haine de schimb și se duse în baie, cu scopul de a face un duș.
Între timp, doi băieți din sufragerie îl așteptau. Auziseră ambii sunetul dușului. Asta însemna că Taehyung era treaz și avea să vina curând în sufragerie. Jeongguk era foarte speriat de reacția lui, in schimb fratele lui mai mic era foarte relaxat. Nu avea absolut nici o problema.
── Aish, zici că ești un copil la cat de tensionat ești. Spuse dându-si ochii peste cap. Ai să vezi, Taehyung va fi cu siguranță foarte fericit să afle că are acum doi iubiți, nu unul.
── Taci! Jeongguk arunca cu o pernă în fratele său. Și dacă nu va fi așa cum spui tu, cap sec? Mă va urî și se va despărți de mine. Atunci să vezi cum te trimit eu in ceruri după părinți noștri.
Cel tânăr își dăduse ochii peste cap și continuă să-și bea cafeaua.
Amândoi au auzit pași. Deja știa cine era. Jeongguk își întoarse cu teamă privirea în timp ce Jungkook deja îl privea pe băiatul care a rămas țeapăn, când intrase în sufragerie.
── Atât de tare m-am lovit la cap încât văd doi de Jeongguk...? Nu a fost un vis, ce s-a întâmplat cu o seară în urma, nu-i așa?Glasul abia i se auzea. Până la urmă nu era un vis noaptea trecută. Era o realitate pe care nu putea a o digera. Chiar existau doi de Jeongguk?
Gemeni se ridicaseră de jos și s-au apropiat de Taehyung, care nu se putea opri din a se holba la ei. Erau ambii mult prea frumoși să fie reali, mult prea asemănători. Parcă nici nu mai știa care dintre ei era iubitul lui real.
── Taehyung, iubire... șopti Jeongguk luându-i cu grija mână în a lui. Pot explica, te rog.
── Gguk! Te rog spune mi c-ca visez....
Zise bâlbâit. Da poate că avusese uneori vise fierbinți cu Jeongguk având un geamăn și amândoi erau iubiți lui dar erau doar vise! Era medium și nu știa el?
── Tae... Jungkook este fratele meu geamăn...nu e nici un vis.
Din nou liniște. Cuvintele lui Taehyung pur și simplu nu puteau ieși din gâtul lui. Era mult prea ocupat să se holbeze la cei doi gemeni, care, asemenea se uitau la ei.
Expresiile lor faciale arătau fiecare, o emoție diferită.In timp ce după a lui Jeongguk puteai citi o oarecare frica, Jungkook era chiar mândru. In sfârșit nu mai avea să stea ascuns, fața de micuțul lui ursuleț pufos.
── Sunteți atât de identici...
Reuși într-un final să spună tânărul de 17 ani. Cu reținere, și-a pus mâinile pe chipul lor, vrând să le simtă pielea în același timp. Nț, cu siguranță nu era unul din visele sale.
Jungkook zâmbi și îi luă mâna pentru a o săruta. Îi plăcea prea mult expresia facială a lui Taehyung, ce arata atâta uimire. I se părea prea adorabil.
── Și suntem ai tăi iubire, iar tu, doar al nostru.
── Ai mei? Ce vreți să spuneți?
Își retrase rapid mâinile, uitându-se la cei doi gemeni care se priveau. Jeongguk își mușcă buza de jos, nu știa cum să-i propună iubitului său așa ceva. Jungkook văzând că fratele lui avea rețineri, a luat el inițiativa.
── Eu și Jeongguk am vorbit, Taehyung. Eu am fost cel care a stat cu tine, în acele patru zile. Jeongguk a fost plecat din țară, pentru nu știu ce ședința foto a lui. Nu a vrut să te lase singur, așa că m-a trimis pe mine, pentru a sta cu tine. Eu in aceste patru zile, am ajuns să mă îndrăgostesc de tine. Mult prea rapid știu, dar nu am putut rezista. Farmecul tău este total...ceresc.
Taehyung se uita șocat. De aceea Jeongguk in acele zile era atât de ciudat. De aceea l-a pus atunci să-l strige pe numele ,, Jungkook ". Plus tatuajele.
De ce a fost atât de prost și nu și-a dat seama? Faptul că se simțea atras de ambii gemeni îl speria puțin. Era din cauza că arătau la fel sau că aveau un stil atât de fermecător?
Prea perfecți...
── Vreți.. adică să fiți amândoi într-o relație cu mine acum? întreabă înghițind in sec.
Cei doi gemeni aprobara din cap. Cu siguranță acum se întâmpla unul din visele lui Taehyung. Nu într-un sens rău, într-unul bun.
── Asta doar daca-
── Da vreau! Îl întrerupse rapid Taehyung pe geamănul tânăr. Asta îl uimi puțin. Adică..umm...da, vreau. Amândoi sunteți...wow! Plus, cine nu și-ar dori niste gemeni atât de... irezistibili ca iubiți?
Șopti și își lăsă capul aplecat. Poate că era el micuț și inocent în fața celor doi, dar doar el știa ce se întâmpla în mintea lui.
Jeongguk și Jungkook...doar ai mei. Mă simt binecuvântat.
[...]
Păi....da..am postat pentru că da. Mai trece timpul și nu mă mai gândesc la gândurile mele ce simt că mă omoară uneori ☠️
CITEȘTI
ʲᵉᵒⁿ𝗧𝘄𝗶𝗻𝘀[✔︎]
FanfictionKim Taehyung nu știa că iubitul său Jeongguk avea un geamăn. Din păcate acesta este nevoit să plece o săptămână prin alte țări pentru a face niște poze, el fiind un model foarte cunoscut și râvnit. Nevrând ca iubitul său să fie trist ca el pleacă...