Bölüm 5 - Yakınlaşma

515 15 2
                                    

"Senin gibi güzel birinin ölmesinin erkeklere haksızlık olduğunu düşünüyorum." İşte o an onunda diğer erkekler gibi güzellikten başka hiçbirşey düşünmeyen bir ahmak olduğunu anladım.

"İltifatın teşekkürler ama benim eve dönmem gerek." Diyerek oradan uzaklaşmak için beyaz bir yalan uydurdum. Ellerini henüz yeni çıkmakta olan sakallarında gezdirip gülümsedi. "Burda oturduğunu sanmıştım."

"Hayır sadece arkadaşımın yanına geldim. Ama anlaşılan sen burda oturuyorsun." Cevap vermeden rahatsız edici bir biçimde minionlu geceliğimi izlemeye başladı. "Daha fazla bakmaya devam edecekmisin?"

Gülerek geldiği gibi yan bahçeye atladı ve gözden kayboldu. Bu çocuk insan gibi konuşmayı bilmiyormuydu allah aşkına? Söylene söylene içeriye girdiğimde sabahın köründe bile güzel olmayı başaran sedefin annesi ayla teyzeyle çarpıştım. "Ah kusura bakmayın, ben sizi görme-"

"Tamam canım önemli değil. Hadi gel bir kahve içelim birlikte. Anlaşılan konuşmamız gereken şeyler var." Dedi sevecen bir gülümsemeyle. Çocukluğdan beri ne zaman bir sıkıntım olsa sedeflerin evine kaçardım ve ben sedefle dertleşirken ayla teyzede bana hep akıl verirdi.

Ayla teyzeyi takip ederek arka bahçedeki koltuklara oturdum. "Duyduğuma göre babanla mustafanın ortaklık anlaşması bozulmuş."

"Benim yüzümden ayla teyze. Beni anlaşmaya şart olarak koymuşlar resmen. 'Kızımı al, ortaklık senin'" diyerek babamın sesini taklit ettim. "Her ailenin içinde böyle şeyler olur denizcim. Eminim onlar senin mutlu olman için yapmışlardır."

"Ne mutluluğu ayla teyze allah aşkına? Beni sevmeyen bi çocuğu zorla bana yaptılar sonrada çocuk gidip beni kuzenimle boynuzladı."

"Upps bunu bilmiyordum ben." Dedi ağzından bir şey kaçırmış gibi. biz ayla teyzeyle arka bahçedeki muhabbetimize devam ederken bize doğru stresli bir şekilde gelen orkunu gördüm. "Beni burdada buldular işte."

"Evde olmadığın zamanlar burda olduğunu tahmin etmek çokta zor değildir bence." Dedi gülerek. "Neyse ben sizi yalnız bırakayım." orkun şimdiye kadar gördüğüm en çekingen tavırla gelip yanımda durdu. "Biraz konuşabilirmiyiz deniz? Lütfen terslemeden önce bir din-"

"Tamam."

"Ne! tamammı?"

"Çok yorgunum orkun. Ne söyleyeceksen söyle ve git!"

"Ne desen haklısın deniz ama ne yapayım babanlar zorladı. Bende birşey diyemedim ama ben en başından beri burcuyu seviyordum. İlk başlarda bunu gizlice yürütebileceğimizi düşündük ama olmadı işte. İki yıl bile zor dayandım."

"Karşımda durmuş bana benden ne kadar nefret ettiğinimi anlatacaksın?"

"Hayır deniz senden nefret etmiyorum aksine sen benim kardeşimsin." Şu an içimden deli gibi gülmek geliyordu😔. Kardeş ne lan kardeş ne? Sevdiğim adam karşımda durmuş bana kardeşimsin diyor ya kafayı yiyeceğim. "Tamam."

"Tek diyeceğin bumu deniz?"

"Git orkun, bir daha suratını bile görmek istemiyorum! Asla ama aska karşıma çıkmayın sakın!" Orkun yenilmiş bir şekilde gözden kaybolduğunda dakikalardır tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım. Sedef koşarak yanıma geldi. "Orkun gelmiş? Hayır yani onu ne demeye içeriye alıyor bu aptal güvenlikler ben onu anlayama-"

"Sedef sus ya allah aşkına." Sedefe olanları anlatmak zor geldiğinde eve koşarak üstümü giyindim ve koşmaya başladım. Nereye gittiğimi bilmiyordum. Nefesim tükenene kadar koştum, koştum. Sahilde Kullanılmayan bir teknenin önüne geldiğimden nefesim tıkandı ve kendimi teknenin önüne attım. Uzunca bir süre denizi seyrettim ve olanları unutmaya çalıştım.

İnsan kendine "unut! Unut! Unut!" Dediğinde dahada çok hatırlıyordu unutması gerekenleri. "Yeter be yeter artık kaldıramıyorum allahım yeterrr!" Kafamı. Yukarıya kaldırmış ağlıyordum ki gene sabah beni gafil ağlayan sesi işittim kulaklarımda. Artıl çocuğun beni takip ettiğini düşünüyordum.

"İsyan etme ufaklık!" Ellerini kot şortundan çıkararak yanıma gelip oturdu. "Sen ne anlarsınki acıdan"

"Emin ol daha beterlerini görüp yaşadım. Hala daha yaşıyorum. Neyse Anlat bakalım neymiş seni bu kadar isyan ettiren."

"Kuzenimle boynuzlandım sonradanda bundan ailemin haberi olduğunu ve anlaşmanın bir parçası olduğumu öğrendim."

"Upps baya kötü bir durummuş."

"Şimdi beni küçümsemeye devam edeceksen ben kovmadan gidersen sevinirim DERİN."

"Adın gibi sende bir durulup bir dalgalanıyorsun deniz."

"Sende adın gibi çok derin kafalısın, ne desem derin derin ve sinir bir şekilde bakıyorsun." Derin gözümün önüne düşen saçlarımı elleriyle kenara iterek oldukça yakından beni izlemeye başladı.

"Seni aldatan çocuk tam bir ahmak olmalı. Senin gibi bir sevgilim olsa yanından bile ayrılmazdım." Aramızdaki yakınlaşmadan dolayı içimde olan kıpırtıları yok sayarak geri çekildim. "keşke oda senin gibi düşünseydi. Ama bir çift güzel bacağı bana tercih etti."

"İnsan elindekinin değerini onu kaybedince anlıyor ama."

"Haklısın. Keşke daha önceden fark etseymişim bütün bu olanları." Tanımadığım bu yabancıya neden hayatımı anlattığımı bilmiyorum ama bir şekilde güveniyordum işte derine. "neden burda oturmuş bir kızın aldatılma hikayesini dinliyorsun ki?"

"Çünkü bende aldatıldım."

"Nasıl yani?"

"Geçen sene çocukluk aşkım tarafından aldatıldım. beni kendi arkadaşıyla aldattı ama ben ona kızamadım. Çünkü o çocuk gerçektende karizmaydı, bende işte gördüğün gibi."

"Kendine haksızlık ediyorsun derin. Seninde bir karizman var yani." Derini teselli etmek için söylemiyordum bunları, derin gerçektende karizmaydı.

"Olanları öğrendiğimde bana gelip kızdınmı diye sordu, hayır diyincede zaten kızamayacağımı çünkü onunla ilgilenmediğimi söyledi ama ben onunla olmak için defalarca okul değiştirdim. neyse artık bunların hiçbirinin bir önemi yok çünkü ben onu çoktan unuttum."

Derin uzanarak elimi tuttu. "İnan bana deniz bir gün sende onu unutacaksın. Hatta bu kadar üzüldüğün içinde kendine kızacaksın."

"Teşekkür ederim derin, kimse bana bu kadar yardımcı olmamıştı." Derin bana nefesini hissedeceğim kadar yaklaşarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bunun yanlış olduğunu bile bile bende ona karşılık verdim. Bir süre sonra kendimi geri çektim ve ayağa kalkarak hızlıca ordan uzaklaşmaya çalıştım.

Yeterince uzaklaştığımı fark ettiğimde bir duvara yaslanarak kendime gelmeyi bekledim. Ellerim istemsice az önce derinin dudaklarının olduğu yere yani dudaklarıma gitti. Şimdiye kadar orkunlada birçok kez öpüşmeme rağmen bu seferki daha farklıydı, derini dudaklarımda hissetiğimde sanki kalbim ağzımdan çıkacak gibi olmuştu. Bana ne oluyordu böyle?

*

Arkadaşlar bana yeni hikayemde destek olursanız ve vote, yorumlarınızı benden esirgemezseniz sevinirim. Sizi çok seviyorum, diğer hikayelerimede göz gezdirmeniz dileğiyle 😘💋.

İhanetin BedeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin