5-Veda

1K 96 11
                                    

5~Sende kaybolmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


5~Sende kaybolmak istiyorum. Beni sıkıca tut olur mu?

~•~•~•~

"En kısa sürede yanınıza geleceğim" Jungkook dolu gözleri ile kafasını aşağı yukarı salladı. Halasının da en yakın sürede yanına gelmesini çok isterdi.

Jungkook ve Taehyung Bayan Jeon'a el sallayarak evden çıktılar. Jungkook bavulunu arabanın arkasına koyarak öndeki yerini aldı.

Yaklaşık 1 saat önce Jungkook'un ev tarifi üzerine buraya gelmişlerdi. Jungkook ve Taehyung biraz Bayan Jeon ile sohbet etmişlerdi. Jungkook Taehyung'un halasına olan sıcak tavrından onu daha önceden tanıdığını anlamıştı. Buna biraz şaşırsa da ikisini aşağıda bırakarak kendisi odasına çıkıp eşyalarını toplamıştı. Fazla eşya almak istemiyordu. En çok sevdiği ve giydiği kıyafetleri siyah bavuluna koyup aşağı inmişti. Kısa bir vedanın ardından nihayet arabadaydılar.

" Oraya gitmeden önce birisi ile daha vedalaşmak istiyorum." Jungkook hala ağlamanın etkisindeydi ve sesi kısık çıkmıştı. Taehyung ona yandan bir bakış attı. Hala ağlıyor olması onu biraz tuhaf hissettirmişti. O bir alfaydı ve kurdunun korumacı yanı tepki veriyordu. Tabi Taehyung bunu göremeyecek kadar Jungkook'a önyargılıydı.

"Olur" Jungkook onu onaylanmasına sevindi. Gerçi istemese de oraya giderdi ama onu yormuyor oluşu Jungkook'un hoşuna gitmişti.

Jungkook çalıştığı yeri Taehyung'a tarif ettiğinde kısa sürede gelmişler ve Jungkook hızla arabadan inip cafe'ye girmişti. Müşteriler ile dolu olan mekanda kısa bir göz gezdirmişti ancak Lucas'ı görememişti. Kasaya doğru ilerledi. Tanıdık yüzü görmesi ile gülümsedi.

"Merhaba" Kasiyer kız onu görünce şaşırdı.

"Jungkook kaç gündür neredesin?"

"İşlerim vardı. Neyse Lucas nerede?"

"Mola bahçesinde" Jungkook başını salladı bahçeye gideceği zaman Lucas'ı gördü. Lucas onu görünce şaşırmıştı.

"Konuşmamız gerek" Lucas hızla ona yaklaşıp kolundan tuttu ve onu dışarı çıkardı.

"Mola bahçesi doluydu" Jungkook'un elini çekmeden Jungkook'un bedenini kendine çekti ve sarıldı. Bu sarılma ile Jungkook'un bakışları arabanın içinde bekleyen Taehyung ile kesişti. Gözlerini kaçırdı ve arkadaşına odaklanmaya çalıştı. Lucas bedenlerini ayırdı ve Jungkook'un yanaklarını avuçları içine aldı.

"Oğlum ne oldu sana çok zayıflamışsın" Jungkook ona herşeyi uzun uzun anlatmak isterdi ancak o kadar vakitleri olmadığını biliyordu. Jungkook, Lucas'ın elini tutup aşağı indirdi ve gülümsedi.

"Fazla zamanım yok. Buraya sana veda etmeye geldim" Lucas bu sözleri duyduğunda yüzünü astı.

"Veda mı? Nereye gidiyorsun?"

☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin