20~Gökyüzünde dağılmak istiyorum
Yazardan
Jungkook avucuna aldığı yumuşacık eli dudaklarına götürüp üstünü öpmüştü. Taehyung elinde hissettiği yumuşak dokunuş ile gözlerini dizlerinde yatan eşime çevirip gülümsemişti.
Yaklaşık 1 haftadır Jungkook evine gitmemiş alfasının yanında kalmıştı. Jungkook duyduklarının gerçek olup olmadığını ve o kızıl kafanın bunu nereden bildiğini bilmese de korkuyordu
Gerçeklerden ve babasının katil olma düşüncesinden korkuyordu.Önceden olsa ne olduğunu öğrenmek için o gün gider ve babasına sorardı ancak omegalığın etkisi ile olaylara karşı çok duygusal yaklaşıyordu.
Belki babasını çok iyi tanımasa da ve uzun yıllar boyunca birlikte olmasalar da Jungkook onu en az vefat eden annesi kadar seviyordu.
Annesi aklına gelince tekrar bir üzüntü çöktü içine daha sonra arkada bıraktıkları geldi aklına halası ile en yakın arkadaşını da özlemişti. Arkadaşı ile konuşmanın üzerinden uzun zaman geçmişti. Bunu en kısa zamanda telafi etmesi gerektiğini düşündü ve yerinde kıpırdayarak ayağa kalktı. Ancak şu an zamanı değildi. Önce öğrenmesi gereken şeyler vardı.
Taehyung ne olduğunu sorar gibi bakış attı. Jungkook bir süre yüzüne bakıp hafif tebessüm ederek eşinin kucağına oturdu.
Babasının yanına gitmeden önce eşinin kokusu ile sakinleşmek istiyordu.
Jungkook birleşen ellerini ayırıp alfanın boynuna koyup burnunu da boynuna yakın bir yere yerleştirdi."Gitmeden önce kokunu yakından almak istiyorum" Taehyung bunu duyunca ellerini eşinin sırtına yerleştirip sıvazlamıştı.
"Endişelenme korktuğun gibi bir şey çıkmayacak" Jungkook sustu şuan bir şey düşünmek istemiyordu. Gözlerini kapatıp aklına olabilecek senaryolar kuruyordu.
Ve her bir senaryo kötü bitiyordu
~•~•~•~
Jungkook gerginlik ile kapıya vurdu. Taehyung eşinin gerginliğini farkedip elini sıkıca tutmuştu.
Kapıyı Seokjin açtığında onları güleryüzle karşılayıp içeri davet etmişti.
"Hoşgeldiniz çocuklar içeri geçin" Seokjin ne için geldiklerini bildiğinden konuşmasına devam etmişti.
"Bay Jeon'u çağırıp geliyorum" dedi ve merdivenlere yöneldi. Taehyung ile Jungkook ise koltuklara doğru ilerleyip geniş olan koltuğa yan yana oturmuşlardı. Taehyung, Jungkook'un elini kucağına koyup okşamaya başlamıştı. Bu sakin olması için verilen bir mesajdı.
"Sakin ol bebeğim şuan deli gibi feromon yayıyorsun."
"Kendimi kontrol edemiyorum Taehyung" Bir kaç dakka sonra merdivenlerden adım sesleri duyulduğunda ikisi de ayağa kalkıp lidere bakmışlardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎Taekook
Fanfic"Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış.Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım..." Omegaverse Alfa Taehyung Omega Jungkook