18-Yabancı

807 75 14
                                    

♡︎♡︎♡︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡︎♡︎♡︎

18~İnsan kalbi ile sevdiği zaman aklını kaybediyor.

Yüzüme belirli yerlerine konan ıslaklıklığı hissettiğimde yüzümü buruşturdum. Aynı ıslaklığı bu defa dudaklarımda hissettiğimde aniden gözlerimi açtım ve neler olduğuna baktım.

Puslu gözlerimi bir iki kere kırpıştırdım. Görüş alanı netleştiğinde Taehyung'un gri gözleri ile karşılaştım. Gri dağınık saçları alnına beceriksizce dökülmüş küçücük tebessümü eşliğinde yukarıdan beni izliyordu.

Uyku mahrumu olduğum için bir süre ne olduğunu anlamadım ama daha sonra beni öperek uyandırdı gerçeği ile yüzleştim. Ben de ona gülümsedim.

"Günaydın güzelim" Derin kalın sesi ile kulaklarımı ödüllendirdiğinde bir şeyden emin oldum.

Bu uyandığım en güzel sabahlardan biriydi. Dün geceden sonra onun çıplak göğsünde uyanmış ve aynı yatakta yattığımız gibi güne aynı yatakta kalkmıştık. Elimin altındaki karamel rengindeki tenine dudaklarımı bastırıp ellerimi boynuna çıkardım. Bu hareketim ile diğer eli de olması gereken yeri-ince belimi-bulduğunda konuştum.

"Günaydın alfam" Ona böyle seslenmem hoşuna gidiyordu ve ben de bunu biliyordum. Sözlerim ile birbirinden farklı olan göz kapaklarının kenarları kırışıncaya kadar gülümsedi. Sol gözünün altındaki beni ise bu hareketi ile kayboluyordu. Gözlerimi güzelliğinden çekemezken içimden bildiğim tüm duaları ediyordum. Çünkü diğer yarımı iyikilerimin baş rolünü bulmuştum daha ne isteyebilirim ki.

"İçim o kadar huzur dolu ki" diyip ağzımın içinde mırıldandığımda bu güzel ortamı bozan dış kapının çalması oldu.

Kapıyı kim çalıyorsa alacaklı gibi kapıya vuruyordu. Taehyung ile aynı anda kaşlarımızı çatmıştık.

"Taehyung evde misin?" Jin Hyung'un sesini duyduğumuzda Taehyung yataktan kalkıp gece üstünden çıkardığı tişörtü gitmişti.

"Ben bakarım güzelim" deyip anımdan öpmüştü.

O odadan çıktıktan sonra ben de lavaboya girmiş elimi yüzümü yıkamıştım. Gece giydiğim kyafetleri de düzeltmiş odaya geri girmiştim.

Seokjin Hyung'un neden geldiğini merak ettiğim için dış kapıya yönelmiştim. Bu sırada Hyung ile Taehyung'un konuşmalarına az çok kulak misafiri olmuştum.

"Gece eve gelmedi diyorum nasıl bu kadar rahatsın"

"Hyung beni bi dinlese-"

"Hayır Jimin'e de sordum orada da yok. Ben şimdi lidere ne derim"

"Jungkook bura-" Taehyung'un lafını bölmüş ve muhtemelen benim için endişelenen kişiye seslenmiştim.

"Hyung" Seokjin Hyung kafasını bana doğru çevirdi ve beni görmesi ile gözlerini kocaman açtı. Daha sonra Taehyung'un yanından geçerek bana doğru geldi.

☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin