23-Mühür

634 48 6
                                    

⚠️⚠️DİKKAT⚠️⚠️
SMUT
UYARISI
RAHATSIZ
OLUYORSAN
BU
BÖLÜMÜ
GEÇ

(DAHA SONRASINDA HİÇBİR KÖTÜ YORUMU KABUL ETMİYORUM)

(OKUYACAK OLANLAR İÇİN İYİ OKUMALAR BEBİŞLERİM. BU ARADA YAZIM YANLIŞIM VARSA AFFEDİN LÜTFEN. SİZİ SEVİYORUM)

23~Yüzün kiminle gülüyorsa yüreğin ona aittir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23~Yüzün kiminle gülüyorsa yüreğin ona aittir

2 ay sonra

"Taehyung ben yapabilirim" Söylediklerimi dinlemeden uzun saçlarımı elindeki havlu ile kurutmaya başlamıştı. İyileşene kadar Taehyung'un evinde kalmaya başlamıştım. Taehyung burada bana bir bebek edası ile bakmıştı. Hiçbir işi bana yaptırmıyordu. Yemeğimi o yediriyor, beni yıkıyor, kıyafetlerimi giydiriyor, saçımı her banyodan çıktıktan sonra özenle kurutup tarıyordu. Tam manası ile elimi sıcak sudan soğuk suya sokmuyordu. Hatta bir yere gitmek istediğimde beni kucağında taşıyordu. Her ne kadar ona bunları kedimin de yapacağımı ve artık iyleştiğimi söylesem de beni duymazdan geliyordu. Açıkçası ne yalan söyleyeyim ben de kurdum da bu durumdan oldukça memnunduk. Onunla yaşamaya başlayalı hakkında oldukça bilgi sahibi olmuştum. Neyi sevip sevmediğini, doğum gününü, ailesini ve küçükken nasıl bir çocuk olduğuna kadar her şeyi öğrenmiştim. Beni üzen şey ise ailesini küçük yaşta kaybetmiş olmasıydı.

Ben düşüncelerime dalıp giderken Taehyung havluyu yatağın üstüne atıp saçımı taramaya başlamıştı.

"Yumuşacık"dedi ardından başımdan öptü. Hep böyle yapıyordu kendisi ansızın alnımdan, boynumdan, yanaklarından,avuç içlerimden öpüyordu. Ama asla dudaklarımdan öpmüyordu. 2 ay boyunca dudaklarına hasret kalmıştım. Eğer beni öperse kendisini tutamayacağını ve böylelikle bana zarar verebileceğini söylemişti. Beni benden daha çok düşünüyordu.

Taehyung geri çekildiğinde üstündeki tişörtünden tutup çekiştirdim ve dudaklarımı büzerek başımı havaya kaldırmıştım. Ne yapmak istediğimi anlamış olacak ki yanağını çevirip yanağını öpmeme izin vermişti. Eh hiç yoktan iyidir.

"Hadi bebeğim uyku vakti" dedi ve battaniyeyi açıp beni içine yatırdıktan sonra tekrar üstümü örttü. O da ışığı kapatıp yanımdaki yerini almıştı. Kollarını belime dolayarak kendine çekmiş ve ona daha da yaklaşmamı sağlamıştı.

"Taehyung" dedim. Sesimi alçak tutmaya çalışarak.

"Hımm"

"Kokun çok güzel ve önceki günlerden daha yoğun" dedim güzel kokusunu içime çekerek.

"Seninki de güzel birtanem" dedi ve alnımdan öptü. Ona cevap vermeden gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

.....

☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin