14-Gizli İtiraflar

790 89 9
                                    

-_-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-_-

14~ Sadece senin için atan kalbimin sesini duymuyor musun?






Jungkook

Jungkook çok iyi bir yere kapak atmışsın tebrik ettim" Duyduğum şey ile şaşkın bakışlarımı Taehyung'a sabitledim.

"Üff bu alfa da kim? Yakıyor"

"Jungkook ne oldu beni korkutuyorsun?"

"Alfayı korkutma Jungkook konuş"

"Taehyung o...o konuştu"

"Omegam konuştu"

"Ne?" Tepkisi ile gülümsedim. Şu an gözüme çok tatlı gelmişti. Bu defa Taehyung'a sarılan ben olmuştum.

"Çok mutlu oldum Jungkook"

"Tanrım sese bak. O kalın sesin ile bir kere 'omegam' der misin?" İçimden kurdumun sesi tekrar konuştuğunda kahkaha atmamak için dudaklarımı bir birine bastırdım.

Taehyung'dan ayrıldığımda yüzümdeki gülümsemeyi silmeden konuştum.

"Çok teşekkür ederim. Hepsi senin sayende"

"Hop hop karşımdaki çok yakışıklı bir alfa olabilir ama ben kendi isteğim ile çıktım. Hatırlatayım" Duyduklarım ile kahkaha attım.

"Teşekkür ederim. En çok sana" içimden omegamın duymak istediklerini söylemiştim. Gerçekten de başarmıştım...başarmıştık.

"Eve gidip bu güzel haberi babama ve Seokjin Hyung ile paylaşmak istiyorum" Taehyung kafasını sallayarak beni onayladığında bakışlarını benden çekmeden kaşlarını kaldırıp indirdi. Bu hareketi ile kaşlarım çatılırken ne anlatmak istediğini düşündüm.

"Ne?" Sonunda dayanamayıp sormuştum. Bakışları omzu üzerinde duran ellerime kaydığında bulunduğumuz durumla gözlerim kocaman açıldı. Hala onun kucağında oturuyor vaziyetteydim ve ellerim de omuzlarından destek alıyordu. Bir hışımla kendimi ondan uzaklaştırdım. Yanaklarıma hücum eden sıcaklık ile ona arkamı döndüm.

3 kilometre öteden birinin kokusundan kim olduğunu anlayan Taehyung'un 1 metre uzağında olan benin, heyecandan hızlı atan kalp atışlarımı duyduğunun farkındaydım ama utandığım için yüzümün kızardığını da görmesine gerek yoktu.

"Şey...eee...üzünt- yok yok heyecandan...şey oldu yani" kelimeler ağzımdan karmakarışık çıktığında yüzümü buruşturdum. Şükür ki yüzümü görmüyordu.

"Özür dilerim" En sonunda ağzımdan çıkan bu sözleri ile yere odaklandım. Hata yapmıştım ama nedense pişman değildim. Şu an feci şekilde utanıyor olabilirdim ama bu pişman olduğum için değildi. İlk defa birinin kucağına oturuyordum ve yaşadığım bu yeni hissin heyecanıydı.

☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin