7-Siyah Kurt

841 83 13
                                    

☾︎
☾︎
☾︎
☾︎
☾︎

7- Sana her baktığımda nefes alamıyorum gibi hissediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


7- Sana her baktığımda nefes alamıyorum gibi hissediyorum. Oysa benim nefeslendiğim tek kişi sensin.

~•~•~•~•~

Jimin, Jungkook'u sürükleyerek Taehyung'un evinden uzaklaştırmıştı. Jungkook neden onu sürüklediğini bilmese de bu konuda Jimin'e güvenmeyi seçti. Jimin sonunda tuttuğu bileğini bıraktı ve Jungkook'a baktı.

"Seni peşimden sürüklediğim için üzgünüm" Dudaklarında küçük bir tebessüm ev sahipliği yapmıştı.

"Önemli değil zaten o kızın söylediklerinden dolayı ben de gerilmiştim."

"Gerilmekte de haklısın. Gerçekten o kızın sevilecek bir tarafı yok" Hala yürüyorlardı ve ormandan çıkmış değillerdi.

"O kız kendinden ve Taehyung'dan başka kimseyi sevmez. İnan bana aramıza nasıl girdi bilmiyorum. İçimize zehir gibi girdi ve bir türlü çıkmıyor" Jungkook kızı tanımasa da gördüğü kadar Taehyung'a bir zaafı olduğunu anlamıştı.

"Peki Taehyung. Yani o seviyor mu o kızı?"

"Sorun da bu kendisini sevdiğini biliyor. Kendisi sevmiyor ama onun dibinden de ayrılmıyor. Üstelik o kızı hiç sevmediğimi biliyor" Jungkook kafası karışmış bir şekilde yürümeye devam etti. Zaten tanıdığı birisi onu sevse o da kalbini kırmamak için ondan uzaklaşmazdı. O an Taehyung'u anladığını hissetti. Sonuçta aynı kasabada ve aynı arkadaş grubundalardı nereye kadar uzaklaşabilirdi ki. Üstelik o kızda onu rahat bırakmayacak gibiydi.

"Taehyung gerçekten çok değişti. İnan bana önceki Taehyung'u tanısan daha çok severdin. Önceden çok düşünceli ve nazikti. Sevdikler için her şeyi yapabilir gibiydi. Şimdi ise sadece gözünü hırs bürümüş durumda." Jungkook gözünde Jimin'in tarih ettiği gibi bir Taehyung canlandırdı ancak başaramadı. Çünkü bunlar ona saçma geliyordu. Taehyung ona bazen kaba davranıyordu bu davranışının sadece ona özel olduğunu sansa da Jimin'in anlattıklarını duyunca içi biraz rahatlamıştı. Taehyung sadece ona kaba davranmıyordu. Herkese karşı biraz kabaydı.

"Sence gözünü hırs bürüdüğü için mi değişti?" Jimin bu soru ile afallamıştı. Başka ne olabilirdi ki. Lider olmayı o kadar kafaya takmıştı ki bazen görüşmediği günler bile oluyordu.

"Nasıl yani?"

"Diyorum ki belki de bir şey oldu o yüzden Taehyung değişmek zorunda kaldı olamaz mı?" Jimin kaşlarını çattı. Böyle bir şeyi hiç düşünmemişti. Gerçekten de Jungkook'un dediği gibi bir şey varsa öğrenmek zorundaydı.

"Ben bilmiyorum" Jungkook, Jimin görmese de kafa salladı. Daha sonrasında ise hiçbir şey konuşmadılar. Ormandan çıkmak için az bir mesafe kalmıştı ki duydukları bir ses yüzünden oldukları yerde durdular.

☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin