♡︎
♡︎
♡︎
♡︎
♡︎
♡︎
♡︎
♡︎
♡︎3~Bana öyle bakma yalvarırım. Önce gözlerim yaşarıyor sonra yüreğim acıya boğuluyor.
~•~•~•~
Jungkook, Jimin, Taehyung ve Yoongi yemek masası etrafına oturmuş yemek yiyorlardı. Ancak gerilim hat safasına çıkmıştı. Odaya çatal bıçakların metalik sesi hakimdi ve herkes birbirine bakıyordu. Bu dörtlüden birisi sanki her gün bu durumun içindeymiş gibi rahattı. Tabiki o kişi Yoongi'ydi.
Jungkook'un gelmesine en çok da sevinen oydu. Çünkü karşısında oturan Taehyung'un renkten renge girmesine bayılmıştı. Taehyung ise yanındaki yabancıya tuhaf bakışlar atıyor ve yalan söyleyip söylemeyeceğini düşünüyordu. Gerçi yalan söylese de liderleri ile bu çocuğun benzerliği gözle görülürdü. Jimin ve Jungkook ise en gerginleriydi. Jimin, Yoongi ve Taehyung'un her an kedi köpek gibi kavga edeceklerini düşünerek gerilirken, Jungkook ise hiç tanımadığı insanların-özellikle Taehyung'un- garip bakışları altında geriliyordu.
"Ayy yeter canım gerilim filmi mi çekiyoruz?" Jimin'in isyanı ile kafalar ona dönmüştü. Yoongi gülümsemiş ve elindeki bıçağı Taehyung'a doğru sallayarak konuşmuştu.
"Arkadaşına söyle Jungkook'u birazdan öldürecekmiş gibi bakmasın" Jungkook adının geçmesi ile önce Yoongi'ye sonra da Taehyung'a bakmıştı. Sanırım artık gitmesi gerekiyordu.
"Onu değil ama seni bir gün öldüreceğim"
"Hadi canım bunu benim için yapar mısın?" Jungkook, Yoongi'nin alaycı tavrını çok beğenmişti. Anladığı kadarı ile bu ikili anlaşamıyordu. Taehyung, Yoongi'yi sevmediğini belli ederken Yoongi onu umursamıyormuş gibi davranıyordu. Eh hali ile Yoongi'nin bu tavrı Taehyung'u daha da çıldırtıyordu.
"Kesin artık. İkiniz bir daha konuşursanız evimden kovarım." Jimin'in kızması ile Taehyung tam ağzını açıp bir şey diyecekken Jimin onu susturdu.
"Hiçbir şey duymak istemiyorum Taehyung" Taehyung somurtarak önüne dönmüş ve bu tavrı Yoongi'nin kıs kıs gülmesine sebep olmuştu. Jimin ona kızgın bir şekilde bakınca Yoongi de susmuştu.
"Jungkook yemeğini bitirdin mi?"
"Evet"
"Öyleyse sen benimle gel. Siz ikiniz ise buraları toplayın tamam mı?"
"Ama Jim-"
"Tamam mı dedim"
"Tamam" Taehyung onu onaylamış. Jimin, Yoongi'nin de onaylaması için ona bakmıştı. Bu bakışa dayanamayan Yoongi de iki elini havaya kaldırarak kafasını aşağı yukarı sallamıştı.
"Tamam"
"Güzel işiniz bitince gelirsiniz" Jungkook ayağa kalkıp Jimin'in yanına gitmişti. Jimin koluna girmiş ve gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎Taekook
Fanfic"Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış.Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım..." Omegaverse Alfa Taehyung Omega Jungkook