❀
❀
❀
❀
❀
❀6- Sadece beni sevmene ihtiyacım var.
~•~•~•~
Jungkook
"O gerçekten sen misin?" Bana hitaben sorduğu soru ile gergince bakışlarımı kızıl saçlı kıza çevirdim. Neyi kast ettiğini anlamadığım için susmayı tercih ettim.
"Hah bir de cevap vermiyor" kız alaycı bakışlarını üzerimden hiç ayırmıyordu. Bedenini Taehyung'a biraz daha yaklaştırıp ona sırnaştığında dudaklarını büzüp kafasını Taehyung'a çevirmişti.
"Şimdi bu çocuğun bizim Taehyung'umuzun yerine geçeceğini söylemeyin bana" Ne saçmalıyordu bu. Kim kimin yerine geçiyormuş.
"Tamam söylemeyiz" Jimin kalabalık ortamlarda konuşup kafaların ona dönmesini sağlamıştı.. Kıza bakışından onu sevmediğini anlamıştım. Jimin ayaklandı.
"Kalk Jungkook. Gidelim" Jimin bana elini uzattığında şaşkınlık ile ona baktım.
"Jimin nereye gidiyorsun?" Taehyung konuştuğunda Jimin hiç oralı olmadı. Ben de onu daha fazla bekletmemek adına elimi uzatıp onun küçük ve tombul ellerini tuttum.
"Üzgünüm çocuklar ama daha fazla bu kızın olduğu yerde duramam"
"Görüşürüz Jimin" Hoseok konuştuğunda bakışlar ona dönmüştü.
"Hah ben de sana meraklıydım sanki"
"Sessiz ol Yuna" Taehyung azarlarcasına konuştuğunda Jimin göz devirdi ve Taehyung'un evinden beni arkasından sürüyerek çıkardı.
Olay nasıl gelişti diye sorarsanız olayın başladığı saate yani Taehyung'un beni evine davet ettiği saate dönelim.
Taehyung beni evine götüreceğini söylediğinde ne yalan söyleyeyim bunu yanlış anlamıştım.
"Yani artık sana bir şeyler öğretmek ve anlatmam gerekiyor" diye ben sormadan kendi kendini düzeltmişti. Ona beni beklemesini söyleyip bu sabah Seokjin Hyung'dan aldığım yedek anahtar ile kapıyı açıp kapıdan içeri girmiştim. Amacım bavulumu odama bırakmaktı. Odama giderken merdivenlerde Hyung ile karşılaştım.
"Merhaba Jungkook."
"Merhaba Hyung"
"Erken dönmüşsünüz."
"Evet öyle oldu. Ama şimdi gitmem gerekiyor. Taehyung bekliyorda"
"Yemek yaptım. Yiyip çıksaydın"
"Yok ben aç değilim. Teşekkür ederim" Seokjin Hyung kafasını salladı ve bakışları bavuluma kaydı.
"Odana mı götürüyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯︎𝚈𝚒𝚗𝚐 𝚈𝚊𝚗𝚐:𝙼𝚢 𝚆𝚘𝚕𝚏☯︎Taekook
Fanfiction"Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış.Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım..." Omegaverse Alfa Taehyung Omega Jungkook