Derse geçtiğimizde hoca bizi boy sırasına göre dizdi. İlk başta Hürkan sonra ben geliyordum. Sonra hoca herkesi sıraya dizdikten sonra konuşmaya başladı.
Elif Hoca : İsmim Elif, beden hocanızım. Bugün ilk ders ısınma hareketleri yapacağız. İkinci ders ortada sıçan oynayacaksınız, hakem de ben olacağım. Kurallar : İki takım olarak ayrılıyorsunuz işte bir takımda 10 kişi olacak şekilde ayrılacaksınız. B takımında olanlar 5 kişiye ayrılıp 2 tarafa geçeceksiniz ve ortada olan A takımını vuracaksınız. Ortada olan kişiler top yere değmeden alırsanız 1 can hakkına sahip olursunuz. Anlaşıldı mı ?
Herkes birden : Anlaşıldı.
Herkes takımlara ayrılınca hoca beni A takımına koydu ve A takımında bilin bakalım kim var ? Tabii ki de " Bay Boş Konuşan " Hürkan var. Hoca ısınma hareketlerini yaptırmaya başladı, yaparken özellikle beni izlediğini hissedebiliyorum ve bu da beni rahatsız ediyor. Hürkan'a baktığımda hareketleri düzgün yapmaya odaklanmışa benziyordu. Sinirle içimden " siktir ! " dedim. Bu hocayla çok işim vardı. İşte hareketleri yaparken neymiş ben yanlış yapıyormuşum diye beni düzeltme bahanesiyle geldi. Kollarıma, belime dokunarak beni düzeltmeye gelmiş. Sinirlerim ciddi ciddi bozulmaya başladı ki keskin dişlerim çıkmış diş etime girince kendi kanımı dilimde hissettim. Kendi kanımda sorun yoktu. Hatta arada böyle yapmak beni nedensizce rahatlatıyordu. Hürkan hocayla bana bakarken benim sinirlendiğimi anlamış olacak ki hocayı durdurdu.
Hürkan : Hocam, ben Emre'ye hareketlerin nasıl yapılacağını öğretirim. Siz ortada durabilirsiniz.
Elif Hoca : Gerek yok, Hürkan sağol-
Emre : Bence de hocam Hürkan bana yaptırabilir siz ortada durun.
Hocanın sinirini bozduğumu anlayınca tebessüm ettim. Yine Hürkan'ı gülüşümü izlerken yakaladım. Sonra kendine gelip bu sefer o benim kollarımı ve belimi tutarak hareketi yaptırmaya başladı. Aynı zamanda da fısıldaşıyorduk.
Hürkan : Bilerek hocayı durdum. Benden bile bu kadar rahatsız olmuyorken nasıl hocanın dokunuşlarından rahatsız olmuyorsun anlamıyorum.
Emre : Hocam o benim, saygı göstermem lazım ama bu şekilde değil ve de evet beni taciz ediyormuş gibi hissettiğim için rahatsız oluyorum. Ama senden rahatsız olmuyorum.
Hürkan : Sorun da bu, nasıl benden rahatsız olmuyorsun ?
Emre : Belki de sana alışıyorumdur Bay Boş Konuşan.
Şaşırarak bana bakarken zil çaldı ve hoca salonu bize emanet ederek çıktı. Rahatlamıştım ama şimdilik. Bu hoca benim başıma bela olacakmış gibi hissediyordum. Ben kenarda otururken yanıma Ali'ler gelip oturdular ve muhabbet etmeye başladık. Arada bir bizden uzakta oturan, başında kızlar olan Hürkan'a bakıyordum. Niye başında kızlar vardı ki ? Muhtemelen çekici yüzü ve yapılı vücuda sahip olduğu içindir. Ona baktığımı fark edince bana baktı ve bir süre bakıştık. Bakışmayı bölen Hürkan'ın başında olan kızlardan biri zorla Hürkan'ı çenesinden tutup zorla kendine çevirdi. Benim niye sinirimi bozdu ki bu kızlar ? Sakinleşmek için çantamdaki yedek kandan ufak bir şey içim tabii arkamı dönerek içtim. Çantama yedek kanı koyduktan sonra ayağa kalktım ve Hürkan'ın oturduğu yere doğru yürümeye başladım.
Umut : Kanka nereye ? Hürkan'a gidiyorsan gitme başında kızlar var.
Dinlemedim. Hürkan'ın yanından kızları ittim ve en öne geçtim.
Emre : Hürkan, gelsene bir şey demem lazım.
Kızları dinlemeden kalkıp beni takip etti, erkekler tuvaletine girdim ve kapıyı her zaman ki gibi kilitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkı | Mengola
VampireVampir olan Emre Karaaslan, yeni taşındığı şehir de yeni okuluna başlayacak ama tabii yeni okulunda da Hürkan Gügen adlı bir kişi okul müdürünün oğlu, çalışkan, yakışıklı, uzun boylu, siyah saçlı vb özelliklere sahip olan okulda kabadayılık yapar ve...