Şimdilik Son Saniyeflix Bölümü

348 29 52
                                    

Kaan Varlı'dan

Sabah neler yaşandı hala inanamıyorum ama mutlu hissediyorum. Hastaneye geldiğimizde arabayı güzel bir yere park edip arabadan çıktık. Arabayı düzgünce kilitledikten sonra el ele tutuşup hastaneye yürümeye başladık. Cebimden telefonumu çıkartıp saate baktığımda saat 13.35'idi. Randevu da 14.00'daydı. Randevuya 25 dakika vardı hâlâ. Otursak mı bir yere acaba ? Kafe falan var mı ? Ya da bir bank ? Bank diyorum çünkü hava kapalı ve yavaş yavaş rüzgar esiyordu. Ben bu havayı severim, Mert'te sever. Soğuğu severim çünkü insanı kendine getirir.

Mert : Şuradaki banka oturalım mı ? Bu havayı ikimizde çok severiz.

Kaan : Evet, ikimizde çok severiz. Hadi gidip oturalım. Daha var sonuçta randevuya.

Mert : Kaç dakika var ki randevuna ?

Kaan : 25 dakika var.

Mert : Ohoo, daha var amına koyayım. Gel oturalım kendimize gelelim.

Ufak bir sesle gülüp Mert'i takip etmeye başladım. Takip değil de Mert benim elimi tutup çekiştiriyordu peşinden. Gidip boş bir banka oturduk. Mert gülerek etrafı izlerken bende Mert'i izliyordum. Benim manzaram her zaman Mert'tir. Mert etrafı incelemeye devam ederken yavaş yavaş bana döndü ve bakışmaya başladık. Bakışırken istemsizce yüzümde gülümseme oluştu, aynı şekilde Mert'inde yüzünde gülümseme oluşmuştu. Etrafı incelerken bir şey düşünüyor gibi duruyordu. Acaba ne düşünüyordu ? Ben bu şekil düşünürken dudaklarını aralayıp şok olacağım sözleri duydum.

Mert : Benimle çıkar mısın Kaan ?

Afalladım ilk başta ama sonradan kafamı sallayıp kendime geldim. Şaşırdım ama bir andan da mutlu oldum.

Kaan : Aslında ben teklif etmeyi düşünüyordum. Evet, Mert. Seninle çıkarım, sevgili olurum.

Bunu gülerek dedim ve Mert'te gülmeye başladı. Dayanamayıp Mert'e sarıldım. Mert'te bana geri sarıldı. Bir süre sarıldık birbirimize, birbirimizin kokusunu içimize çektik. Ah~ Bu koku beni sarhoş edecekmiş gibi oluyor.

Mert : Seninle yaşasam, olur mu ?

Kaan : Olur Mert'im. Sonsuza kadar beraber yaşayabiliriz.

Birbirimizden ayrılıp biraz daha bakıştık ve konuştum.

Kaan : Hastanenin etrafında gezelim mi ? Otur otur götüm uyuştu benim.

Mert : Benimde ya. Hadi.

Diyip kalktı ve koluma girip yürümeye başladık. Bu hava çok güzel ya. Sevdiğim havayla beraber sevdiğim adamla gezmek daha da güzel oluyordu. Sessiz sessiz gezdikten sonra saat 13.50 oldu ve hastaneye girdik.

Yaklaşık yarım saat sonra

Kontrolü yaptırdık, sonuçta bir şey çıkmadı. Lens takmaya devam edecekmişim. Sorun olmayınca rahatladım ama bir kaç işlem yüzünden gözüm acıyordu. Arabamın yanına geldiğimizde dayanamayıp arabaya yaslandım, yaslanınca Mert yanıma geldi.

Mert : Kaan, iyi misin ? Gözün mü acıyor ?

Kaan : Evet, fazla acımıyor ama acıtıyor işte. Arabamı sen sürebilir misin ?

Mert : Sürürüm canım.

Anahtarı verip arabanın kilidini açtı, beni şoför koltuğunun yanındaki koltuğa oturtup kemerimi taktı. Bu acı için göz damlası vermişti. En yakın eczanenin önüne gidip arabayı park etti. Ne olur ne olmaz arabayı kilitledi ama benim yanımdaki camı açtı. Eczaneye girdi, bende gözüm kapalı, elim alnımda duruyordum. Adım sesleri duyunca " Siktir ! " dedim kendi içimden. Sokak serserileriydi muhtemelen. Gözümü zar zor açıp baktığımda bana bakıyorlardı.

? : Gel lan buraya, biz burada canımızın istediği kişileri döven kişileriz.

Ses etmedim. Arabanın kapısının kilidini kırıp beni dışarı attı. Bunu gören Mert göz damlasını hemen alıp yanıma geldi.

Mert : Canınız istediği gibi herkesi döveceğinizi mi zannediyorsunuz siz ya ?

? : Döveriz.

Diyip Mert ayağa kalktı ama kafasına tekme yiyince çığlık attım.

Kaan : Mert ! Durun lan sizi sikikler.

Tam bana tekme atmaya yeltendi, kendimi savunmak için iki kolumu da çapraz yapıp gözümü kapattım ama tekme atmadı ve arkamdan tanıdık bir ses geldi.

? : Benim şirketimin önünde kimi dövüyorsunuz lan ?

Arkamı dönüp baktım ama zar zor görüyordum.

Emre : Kaan ?!

Kaan : Emre ?!

Hürkan : Kaan ?

Kaan : Hürkan ?

Hadi canım, yoksa... Burası Emre'nin şirketi mi ?!

İki ayrı çifti de birleştirdiğimize göre sorun kalmadı KDJSSJSKSKDKSHFK aklımda böyle bir şey vardı ve yaptım da :) He bir de eczanenin karşısında sonuçta Emre'nin geldiği yer :D

Devam edecek.
.
.

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin