Bu Bakışlar Neyi İfade Ediyor ?

773 72 200
                                    

Sabah 6 olduğunda klasik hazırlanma yaptım. Çantama bugünkü dersin kitabını ve defterini koyduktan sonra yeteri kadar kan içtim. Bir sorun olur da kana susamışlığımı kontrol edemezsem diye çantamda yedek şişe de kan taşıyorum zaten. Evden çıkıp normal insan hızında yürürken apartmandan Ömer'i çıktığını gördüm. O da beni görmüş olacak ki gülümsedi. Yanına gittim.

Emre : Günaydın, naber ?

Ömer : İyidir senden naber ?

Emre : İyiyim bende. Bugün beden dersi var, heyecanlı mısın ?

Ömer : Aslında evet, heyecanlıyım. Basketbol oynamayı severim ama hoca galiba bu derste ortada sıçan oynatacak. Her hafta başka oyun oynatıyor.

Emre : Anladım, ortada sıçan oyununu fazla bilmiyorum.

Ömer : Ben iyiyimdir, istersen öğrete-

Hürkan : Sana gerek yok, ben öğretirim Emre'm- Emre'ye.

Emre : Sana sorduğumu hatırlamıyorum Hürkan ?

Hürkan : Sormana gerek yok.

Ömer : Aslında Hürkan ortada sıçan oyununu benden daha iyi oynar, onun öğretmesi iyi olur.

Emre : Ah, ciddi misiniz ya ?

Göz devirdim. Hürkan bu hareketime güldü, yüzümde tebessüm oluşunca tekrardan sildim. Neden bu kadar tatlı gülüyor ?

Hürkan : Hadi ama ya, biraz hızlı yürüyün. Geç kalacağız Fizik dersine.

Ömer : Tamam, tamam.

Kafamı sallayıp yürümeye devam ettik. Sınıfa girdiğimizde derse 10 dakika vardı. Herkes sırasına geçmiş bir biz kalmıştık sınıfa gelmeyen. Ben ve Hürkan yerimize oturduktan sonra telefonumla ilgilendim. Hoca gelince telefonumu kaldırdım ve dersi dinlemeye başladım. Hoca niye bilmiyorum ama tekrardan " Fizik nedir ? " diye sorduğunda Hürkan atladı.

Hürkan : Bu vücuda sahip olmaktır Hocam.

Tam t-shirt'ünü çıkartacakken elini tuttum ve t-shirt'ünü çıkartmasını engelledim. Bana anlam veremediğim bir şekilde bakmaya başladı.

Emre : Buna gerek yok Hürkan, yattığın kızlar fiziğini biliyordur zaten.

Hoca bana teşekkür edip şimdiki konuya döndü ama Hürkan hâlâ bana bakıyordu. Dayanamayıp ona döndüğümde dudaklarımız birbirine değmesine 2-3 cm vardı. Benim gözlerime bakıyordu.

Hürkan : Şu ana kadar hiçbir kızla yatmadım. Nereden çıkardın benim sadece kızlardan hoşlandığı mı ?

N-ne ? Hürkan gay mi ? Sorun yok lgbt üyelerini kötülemem. Bana zararları yok ama garip hissettim bir an.

Emre : Şaka mı bu ?

Hürkan : Hayır, gerçek. Neden söyledim bilmiyorum salak kafam.

Güldüm. Gülüşümü izledi. Sonra gözlerime geri döndü. Bende dayanamayıp Hürkan'ın gözlerini izlemeye başladım. Bana işkence etmek için değil de... Ne bileyim... Sanki aşk anlamında onun dikkatini çekmişim gibi beni izliyordu... Birbirimizi izlerken ilk dersin bittiğini anlamadık. Zil çaldığında gözlerimizi ayırdık. Ali, Umut, Kaan, Mert ve Ömer bizim yanımıza geldiler.

Ali : Bu tenefüs kavga olacakmış, üst sınıftan birileri kavga edecekmiş. Hadi izlemeye gidelim, Hürkan ve Emre sizde gelin.

Emre : Siz gidin, benim canım istemiyor kavga izlemek.

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin