T-shirt'lerimizi çıkardıktan sonra öpüşürken dudağımı kanatıyordu. Akan kanı emiyor, aynı şekilde bazen de ben ona yapıyorum. Boynuna geçip emmeye başladım. Boynunu emerken arada bir ısırıp kanını emince ya acıdan ya da zevkten inliyordu. Bunu pek anlayamadım. Boynuyla işim bitince göğsüne geçtim. Ah kasları çok güzel duruyor. Düşüncemi duymuş olacak ki güldü. Göğsünün her yerini öptükten sonra kaslarını öpüp yalamaya başladım. Zevk alıyor ki inlemeye başladı. Tam eşofmanını çıkartacaktım ki beni belimden kaldırıp yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Bir süre dudağımı öptü. Dudağımı kanatıp yaladı. Boynuma geçip benim yaptığım gibi emmeye başladı. Arada bir dişini geçirip kanattı, kanayan yeri yaladı. Aahh çok zevk veriyor. Zevk verdiği içinde inliyordum. Benimde ona yaptığım gibi göğsümü emdi, karın kaslarımı yaladı. Ah her dokunduğu yerde kelebek hissi olması normal mi ya ? Bir an kafasını kaldırıp konuştu.
Hürkan : Bende aynısını hissettim Emre, inan bana.
Emre : Akıl okumayı bırak böyle anlarda ya.
Güldü ve eşofmanımı hızla indirdi. Sonra boxer'ımı da indirdikten sonra karşısında tamamen çırılçıplak kalmıştım. Sonra iki parmağını deliğime sokunca acıdan bağırdım. Acıdan evet çünkü vampirler insanlardan hasar almayıp kendi türünden olan kişilerden hasar alabilir. Alınca da acır tabii !
Emre : Biraz yavaş olsana be !
Hürkan : Kendimi kontrol edemiyorum :D
Diyip gülümsedi. Hayır kendini kontrol edebiliyor, hareketleri bilerek yapıyordu. İki parmağıyla makas hareketi yaparak beni hazırladı ve içime girdi.
Emre : Yavaş ol amına kodumun salağa.
Hürkan : Şştt sakin ol. İstersen bekleyebilirim sen alışana kadar.
Emre : Gerek yok, önceden de yaşadım bunu sonuçta.
Diyip güldü. Bende gülerken dudaklarımızı birleştirdi. Yavaş yavaş da içimde hareket ediyordu. Bir süre sonra hızlandı. İkimizde zevkten inlemeye başlamıştık bile. Daha da hızlanınca oda da sadece tenlerimizin çarpışma sesi ve inlemelerimiz duyuluyordu. Bir süre sonra Hürkan'da Bende geleceğimizi hissettik ama sorun yok, sonuçta vampirler üreyemez.
Hürkan : A-ah çıksam mı hmm acaba içinden ?
Emre : Gerek yok bence. Aahh sonuçta vampirler üreyemez k- ahh.
Hürkan : B-bence yine de riske atmaya değmez.
Emre : Nasıl istersen öyle olsun.
Dedi ve içimden çıkıp boşaldı. Bende boşalınca üstüme düştü.
Hürkan : Hadi banyoya girelim.
Kafamı salladım ve banyoya girdik, çıkınca kesinlikle yatak örtümü değiştirmem gerekecek. İkimiz de banyoya girince birbirimizi yıkamaya başladık. Tabii Hürkan'ın gözüne köpük kaçınca acıdan mızmızlanmaya başladı.
Emre : *Klasik Emre Karaaslan gülüşünü hayal edin* Ne o koskoca vampirin gözüne bir köpük kaçtı diye mızmızlanıyor mu ?
Hürkan : Çok komik hahaha. Allah Allah ya.
Diyip köpüğü bu sefer benim gözüme soktu. Ben hala gülüyorum sonuçta bana işlemiyor. Köpüğü elimle alıp gözümü iyileştirince küsmüş gibi duruyordu.
Emre : Ne o küstün mü sen oy oy ben seni yerim ya.
Hürkan : Yapmasana öyle ya. En sevmediğim hareket.
Emre : Tamam tamam kızma hemen.
Tamam anlamında kafa sallayıp durulanıp çıktık banyodan. Odaya geçip üstümüzü giyindik. Hürkan balkona, hava almaya çıktı. Bende yatak örtüsünü değiştirip Hürkan'ın yanına geçtim.
Hürkan : Seni senelerdir takip ediyorum, yaptığın her şeyin nedenini biliyorum ama bir şeyin nedenini bilmiyorum.
Emre : Sorabilirsin. Neymiş o ?
Hürkan : O kadar babanın şirketinde müdürsün, binlerce para alıyorsun ama böyle bir yerde yaşıyorsun. Niye ki ?
Bir süre düşündüm. Bende bilmiyorum ki, aslında bir nedeni yok galiba. Lüks bir evde yaşamaya değer bir kişi değilim ben.
Hürkan : Anladım. Demek kendini lüks bir evde yaşamaya layık görmüyorsun.
Emre : Evet öyle. Hemde şirkette çalışanlara da maaş veriyorum. Parayı idareli harcıyorum diyebilirim yani. Aynı zamanda da biriktirmeye de çalışıyorum.
Uzun bir sessizlik, buna ölüm sessizliği de diyebilirim. Bir süre sonra Hürkan konuşmaya başladı.
Hürkan : Gel uyuyalım sevgilim, saat geç oldu. Ya da oyun mu oynasak ? Ama bağırırsak komşuları uyandırırız.
Emre : Duvarlar ses geçirmez, hem içeriye hem de dışarıya. Yani istediğin her şeyi yapabiliriz.
Tamam anlamıyla kafa sallayıp kendini yatağa bıraktı. Muhtemelen uykuyu bu kadar çok seviyor he. Güzel, bende Hürkan'ın yanına yatıp kollarımı boynuna doladım. O da kollarını belime doladı. Gözlerini kapattı, ben onu izledim. Bir süre sonra benim de gözlerim kapandı ve uykuya daldım.
Sonunda smut olan bir bölüm geldi. Leushdhskdo neyse ee nasılsınız ne yapıyorsunuz ? Bu arada Ağustosun 13'ünde Giresun'a yola çıkacağım. 14'ünde Giresun'da olurum. Ağustosun 30'unda da geri döneceğim İstanbula. Yani 13 Ağustos ve 29 Ağustos tarihleri arasında bölüm gelemeyecek maalesef. Şimdiden haber vereyim dedim.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkı | Mengola
VampirVampir olan Emre Karaaslan, yeni taşındığı şehir de yeni okuluna başlayacak ama tabii yeni okulunda da Hürkan Gügen adlı bir kişi okul müdürünün oğlu, çalışkan, yakışıklı, uzun boylu, siyah saçlı vb özelliklere sahip olan okulda kabadayılık yapar ve...