Ne Zaman Olacak ?

193 29 38
                                    

Hürkan Gügen'den

Televizyonda ki sevdiğim dizi biterken saat 22.00'dı. Kafamı kaldırıp Emre'ye baktığımda telefonla ilgileniyordu.

Emre'nin düşüncesinden duyulanlar : Ekibi çağırsak mı acaba ? Çok sıkılıyorum. İçeriz burada. Güzel olur .

Hürkan : Bence de güzel olur, çağır.

Dedim ve kafasını aşağı yukarı sallayıp telefona geri döndü. WhatsApp'a girip yazmaya başladı.

~BİZ GAYİZ~

Emre'm <3 : Amına kodumun gayleri, ne yapıyorsunuz ?

Her Şeye Tek Atan Ali : Ben Umut'la televizyon izliyorum.

Zeki Çocuk : Ben YouTube videosu izliyorum.

Dakika : Ben Kaan'la muhabbet ediyorum.

Ben ( Hürkan ) : Bizim eve gelsenize müsaitseniz tabii. İçeriz, burada da kalırsınız.

Her Şeye Tek Atan Ali : Umut'a söyledim, müsaitiz biz. Geliriz.

Zeki Çocuk : Bende müsaitim, gelirim.

Dakika : Ben nereye Kaan oraya zaten, geliyoruz.

Emre'm <3 : Tamam o zaman, çıkın yola. Kaç dakika da gelirsiniz ?

Her Şeye Tek Atan Ali : 15 dakika.

Zeki Çocuk : Ben senin evinin dibindeyim zaten ama hazırlanıp çıkmam ve oraya varmam 5 dakikayı bulur.

Dakika : 10 dakika.

Emre'm <3 : Tamam o zaman. İçkiler benden zaten. Bekliyorum.

Telefonu kapatıp Emre'ye baktığımda masayı hazırlayacaktı herhalde. Bende kalkıp Emre'ye yardım edeyim. Beraber masaya eşyaları yerleştirirken kapı çaldı. Ben açtım baktım, ilk Ömer gelmişti. Sarılıp içeriye aldım ve kapıyı kapattım. Masayı hazırlama işi bitince tekrar kapı çalındı. Açıp baktım, Kaan ve Mert gelmişti. Onları da içeriye alıp kapıyı tekrardan kapattım. Bende içeriye geçip Emre'min yanına oturdum.

Emre : Ee Ömer, sende yok mu birileri ?

Ömer : Valla yok kanka birileri. Sonuçta ben aşık olmayı da sevmem. Zaman kaybı gibi geliyor.

Mert : Doğru kişiyi bulduğunda hiçte zaman kaybı olmadığını anlıyorsun Ömer.

Hürkan : Doğru diyor Mert.

Kapı çalınınca bu sefer Emre kalktı. Muhtemelen Umut ve Ali gelmişti. Yani kapının arkasından duyduğum düşüncelerden Umut ve Ali'nin geldiğini tahmin ettim ve tahminim doğru çıktı. Emre Umut'a sarılıp içeri aldı, hemen ardından Ali'ye sarılınca yerinde durdu kaldı. Vampir hızıyla koşarak yanına gidince Ali korktu, Emre'nin omzundan tuttum. Evet, yine geleceği gördü Emre. Gelecekte Ali yukarıdan aşağıya inerken kafasını merdivenin sivri köşesine vuruyordu.

Ali : Emre ? İyi misin ?

Emre : İyiyim, iyiyim. Sorun yok.

Diyip gülümsedi ve Ali'yi de içeriye aldı. Ömer hariç herkes çift çift oturuyordu. Kaan - Mert, Umut - Ali, Emre - Ben.

Ali'nin düşüncesinden duyulanlar : Acaba Umut'un hoşlandığı kişi kim ? Keşke ben olsam. Sonuçta onu seviyorum.

Hürkan : HADİ CANIM ?!

Bağırınca herkes korktu, bende gülmeye başladım.

Kaan : Noldu kanka ?

Emre : Kimin düşüncesine şaşırıyorsun Hürkan'ım ?

Hürkan : Ali'nin.

Bunu diyince Ali kıpkırmızı oldu.

Umut'un düşüncesinden duyulanlar : Ali niye kızardı ki şimdi ? Hoşlandığı kişiyi şimdi Hürkan biliyor. Acaba kim ? Keşke ben olsam.

Hürkan : YOK ARTIK DAHA NELER ?!

Ömer : Şimdi kimin düşüncesini duydun lan ?

Hürkan : Umut'un.

Umut'ta bunu duyunca kızardı.

Emre'nin düşüncesinden duyulanlar : Acaba gördüğüm gelecek ne zaman olacak ?

Bende bunu merak ediyorum. Acaba Emre'min gördüğü gelecek ne zaman olacak ?

Devam edecek
.
.
.

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin