Ali Çakmak'tan
Okuldan çıkıp kendi evime gittim ve olayları sindirmeye çalıştım. Emre ve Hürkan vampir ? Müdür Hürkan'ın öz babası değildi ? Ah muhtemelen ben bunu kaldırabilirim ama diğerleri kaldırabilir mi ? Bilemem. Müdür acele çağırdığı için kahvaltı yapmamıştım ve şu an açlıktan midem bulanıyordu. Tam kalkıp mutfağa gidecekken telefonum çaldı, kimin aradığına baktığımda " Yex <3 " yazısını görünce gülümsedim. Telefonu açıp konuşmaya başladım.
Ali : Efendim Yex ?
Yex : Naber ?
Ali : İyiyim senden naber ?
Yex : İyiyim bende, kahvaltı yaptın mı ?
Ali : Hayır ama şimdi sofrayı hazırlamaya kalktım ki sen aradın, niye ki ?
Yex : Benim evime gel, beraber yapalım kahvaltımızı. Olur mu ?
Ali : Olur, o zaman çıkıyorum. 5-10 dakikaya orada olurum.
Yex : Tamamdır bekliyorum, görüşürüz.
Ali : Görüşürüz.
Diyip telefonu kapattım. Yex'in beni çağırdığına sevinmiştim çünkü bana lise sondan beri daha yakın davranmaya başladı ve bu da ondan hoşlanmama sebep oldu. Evet, Yex'ten hoşlanıyorum ama belli etmiyorum hiçbir şekilde. Üstüme siyah t-shirt ve pantolon giyip evden çıktım. Tabii evin anahtarını da aldım. Yex'in evi benim evimden yürüme 15 dakika olsa da arabayla 5 dakikaya iniyordu ve bende üşengeç biri olduğum için hep arabayı kullanıyordum. Arabama binip çalıştırdım ve emniyet kemerimi taktım. Rastgele bir şarkı açıp Yex'in evine sürmeye başladım. Normal hızda sürüyorum her zaman arabayı, acil bir şey olduğunda hızlı sürürüm. Şarkı bittiğinde eve gelmiştim bile. Arabamı güzel bir yere park edip çıktım ve kilitledim ama cama baktığımda bana bakıyordu, kendi kendime söylendim.
Ali : Bunun camda ne işi var lan ?
Apartmana girip merdivenleri çıktım. 4'üncü kattaydı dairesi, kapısını gördüğümde açıktı ve beni bekliyordu. Kısa sürede nasıl buraya gelmiş amına koyayım bu ?
Ali : Kısa sürede nasıl camdan buraya geldin lan ?
Yex : Ben gelirim oğlum.
Ayakkabıları çıkartıp evin içindeki ayakkabılığa koydum ve salona geçtiğimde beni güzel bir sofra karşılamıştı. Çok güzel duruyordu lan. Hayran kaldım cidden. Yex normalde bir şeye fazla uğraşmaz ama özenli bir şekilde uğraştımı yaptığı şey çok güzel olurdu. Bu sofra da dediğimin kanıtıydı.
Ali : Çok güzel gözüküyor lan sofra. Ciddi ciddi uğraştın mı bu kadar ?
Evet, bazen kendimle çelişiyorum.
Yex : Yarım saatimi aldı bu sofrayı kurmak ama değdi senin için yaptım sonuçta.
Benim için mi ? Of, utandım ama ya. Yüzümü gizlemeye çalıştım ama başaramadım. Kızaran yüzümü görünce kahkaha atmadı ama yüzünde gülümseme oluştu. Bu gülümseme hayatımda gördüğüm her şeyden daha iyi ya. Sofraya oturup kahvaltı yapmaya başladık. Fazla acıktığım için hızlı yiyordum ama kendimi de tutamıyorum ki. Hızlı hızlı yerken Yex bu halime gülüp konuştu.
Yex : Yavaş ye lan, boğulma. Bir şeye tek atmaya çalışmıyorsun.
Ali : Ben kahvaltı yapmadan çıktım oğlum, tutamıyorum kendimi.
Yex : Bende kahvaltı yapmadan çıkmıştım evden ama senin kadar aç değilim ben.
Ali : Ben inanamıyorum ya, şimdi Emre ve Hürkan vampir mi ?
Yex : Harbiden oğlum ama giden mermiler onlara deyip parçalanması vampir olduklarını kanıtlar.
Yex ve mantıklı konuşmaları, en sevdiğim.
Ali : Evet, bir de Hürkan'ın babası Müdür değilmiş ya.
Yex : Evet ya, kesin Hürkan kötü durumdadır.
Ali : Evet, böyle bir durum yaşamadığım için mutluyum.
Yex : Bende.
Diyip sessizlik oldu ve kahvaltımıza geri döndük. Yaklaşık yarım saat sonra kahvaltıyı bitirdik ve sofrayı topladı Yex. O sofrayı toplarken onu izliyordum, beni fark etmişti ama rahatsız olmamıştı galiba ki bir şey söylemedi. Bende onu izlemeye devam ettim. Sofrayı toplayınca karşımdaki koltuğa geçip oturdu. Bende telefonumla oynamaya başladım. Canım sıkılıyor ya. Instagram'da gezerken Yex'in sesini duydum.
Yex : Dışarıya çıkalım mı ? Benim alışverişe gitmem lazım. Sende gelmek ister misin ? Tek başıma sıkıcı olur.
Ali : Olur, gelirim.
Ben zaten hazırdım, Yex de odasına gidip hazırlandı ve geldi. Apartmandan çıkıp benim arabama bindik ve alışveriş merkezine doğru sürmeye başladım. Yex'te rastgele bir şarkı açtı. 15 dakika sonra sessizliği bozan Yex oldu.
Yex : Ali, rahatsız olmazsan bir şey sorabilir miyim ?
Ali : Sorabilirsin, sorun yok.
Yex : Hoşlandığın biri var mı ?
Soruyla bir süre durdum. Acaba hoşlandığım birinin olduğunu söylesem mi söylemesem mi ? Söyleyeyim, ne olacaksa olur artık.
Yex : Dünyadan Ali'ye ! Burada mısın ?
Ali : He, evet. Şey...
Yex : Ne ?
Ali : Hoşlandığım biri var.
Yex : Vay, kim o kişi ? Merak etmedim değil.
Sensin ama söyleyemiyorum işte.
Ali : Belki söylerim bir ara.
Yex : Tamamdır, peki o hoşlandığın kişi kız mı erkek mi ?
Ha, ne ? Niye bunu soruyor ki ? Bir şeyden mi emin olmak istiyor ?
Ali : Erkek.
Yex : Güzel, senin her zaman arkandayım Ali. Bunu unutma.
Ali : Tamam, unutmam.
Diyip gülümsedim. Aslında benimde merak ettiğim bir şey vardı.
Ali : Senin hoşlandığın birisi var mı ?
Yex : Var.
Ali : Kız mı erkek mi ?
Yex : Erkek.
Ali : Bende seni her zaman destekliyorum. Bunu unutma.
Diyip gülümsedim. O da gülümsedi. Viteste olan elimin üstüne kendi elini koyunca kızardım. Hayır, hoşlandığımı söyleyemem çünkü Yex'in hoşlandığı birisi var.
Yex'ten
Elimi onun elinin üstüne koyunca kızardı. Niye bilmiyorum ama ondan hoşlandığımı söyleyemem çünkü Ali'nin hoşlandığı başka birisi var...
Bunlarda çok tatlı yaaa. Neyse. Yarın öğlen bölüm atarsam atarım atamazsam 30 Ağustos'a kadar bölüm yok ki muhtemelen atarım bölüm ve bu ikiliden devam eder. Söyleyeyim dedim. Bu arada Yex'in ismi ne ? Biliyor musunuz ?
Devam edecek
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkı | Mengola
VampirosVampir olan Emre Karaaslan, yeni taşındığı şehir de yeni okuluna başlayacak ama tabii yeni okulunda da Hürkan Gügen adlı bir kişi okul müdürünün oğlu, çalışkan, yakışıklı, uzun boylu, siyah saçlı vb özelliklere sahip olan okulda kabadayılık yapar ve...