Saniyeflix

406 32 37
                                    

Kaan Varlı'dan

Okuldan sonra ben şok içinde Mert ile beraber benim evime geçtik. Ben açtım ama Mert aç mıydı ? Sorsam mı ?

Kaan : Mert, aç mısın ?

Mert : Evet, açım. Sofrayı beraber hazırlayalım mı ?

Kaan : Nasıl istersen. Nasıl rahat edersen.

Dedim ve kalkıp bana yardım etmeye başladı. Harbiden de bana yardım ediyordu. Sofrayı hazırlarken arada bir ikimizin de eli aynı malzemeye giderken ellerimiz birbirine değiyordu. Bu an yaşanırken yanaklarım kızarıyordu. Galiba Mert'inde yanakları kızarıyordu tam göremiyordum. Dürüst olmak gerekirse lise 1 de Mert ile tanıştıktan yaklaşık 5-6 ay sonra hoşlanmaya başladım. Lise 2 de tam olarak Mert'e aşık olmuştum. Şimdi de lise sondayız. Yani mezun olamadık tabii ama lise sonda olarak sayılıyoruz. Yani Mert'e 2.5 senedir aşığım. 2.5 senedir platonik olan ben, evet ben. Beni reddeder korkusuyla açılamıyorum. Eski zamanı düşünürken sofra hazırlanmıştı. Çayı da koyup oturduk ve yemek yemeye başladık. Ölüm sessizliği vardı, korkuyorum. Böyle anlarda her zaman korkarım.

Mert : İnanamıyorum ya.

Ha ? Ne ?

Kaan : Ne ? Neye inanamıyorsun ?

Mert : Emre ile Hürkan'ın vampir olduğuna ve de Müdür'ün Hürkan'ın öz babası değilmiş. Galiba Müdür de Hürkan'ı öldürmüş, Emre'yi öldürmek için katil tutmuş, o katil de Emre'yi ve ailesini öldürmüş ama Emre vampir olarak doğmuş. Hürkan da vampir olarak doğmuş. Şimdi ikisinin de morali bozuktur. Sırf vampir diye arkadaşlığımı kesmeyi düşünmüyorum. Sen onlarla arkadaşlığını kesecek misin ca- Kaan ?

Ca ? Canım mı diyecekti ? Biraz utandım.

Kaan : Bende arkadaşlığımı kesmeyeceğim.

Sen kesmiyorsan ben de kesmem Mert'im.

Mert : Güzel, ee senin hastane randevun saat kaçtaydı ?

Kaan : 14.00'da. Daha var ya. Saat 10.00 daha. Ben uyuyacağım. Erken kalktım sabah Müdür yüzünden. 13.30'a alarmı kurarım. Sen ne yapacaksın ?

Mert : Bende uyurum ya. Ama sorun şu ki aynı oda da benden başka biri yoksa uyuyamam, korkarım. Kendi evimde bile korkmadan uyuduğum bir gece yok.

E yani şimdi benimle mi yatacak ? Anlamadığım için anlam veremez bir şekilde bakınca yanakları kızardı.

Mert : Yok Kaan yanlış anladın, illa seninle aynı yatakta yatmama gerek yok. Yer yatağı kurarsan yerde de yatabirim cidden sorun yok.

Güldüm, bu utangaç hali çok tatlı oluyor.

Kaan : Ben düzensiz bir şekilde yatarım. Bazen yere düşmeye ramak kala uyanıyorum. O yüzden yer yatağı yapamam. Benimle yatman sana sorun olur mu ?

Yüzü daha da kızardı. Niye utanıyor ki bu kadar ? Yoksa...

Mert : Tamam, yatarım. Sorun yok.

Birlikte yatak odasına geldik, ben üstümü değiştirirken utanıp arkasını döndü. Artık merakımdan çatlayacağım diye sormaya karar verdim.

Kaan : Mert sen niye bu kadar utanıyorsun ? Özellikle de benim yanımda. Ekibin yanında hiçbir şey olmuyor sana ama sadece sen ve ben varken utanıyorsun. Niye ?

Mert : Ben, senden, hoşlanıyorum.

Ne ?

Mert : Ben sana aşığım Kaan, seni gördüğümden beri.

Şaşırdım. Tepkimi görünce güldü.

Mert : Böyle tepki vereceğini biliyordum, neyse ben oturma odasında yatarım.

Tam kapıyı açacakken elimle hızla itip kapattım ve Mert'i kendimle kapının arasına aldım. Utandı, yine. Yavaş yavaş yüzüne yaklaşmaya başlayınca ellerini boynuma koydu ve kendisi de yaklaşmaya başladı. Yeterince yaklaşınca dudaklarımızı birleştirdim. Ben artık utanmıyordum, Mert'te utanmıyordu. Dudakları mükemmel derece de güzeldi. Şu zamana kadar öpmek istediğim dudakları şimdi öpüyorum, çok mutluyum. Açıklanamaz şekilde mutluyum. Öpüşüme karşılık verince yavaş yavaş öpüştük. Bu öpüşme insanı yormazdı ama biz yine de ayrılmıştık.

Mert : Sende beni seviyorsun ha ?

Kaan : 2.5 sene platonik olarak sevdim. Şimdiyse gerçek oldu.

Güldü, bende güldüm ve beraber yatağa girdik. O bana belimden, bende ona omzumdan sarılıp uykuya daldık.

Bir daha ki bölüm de Saniyeflix'ten devam edecektir, bilginize sunar, iyi geceler dilerim KHJGDHFKLLN

Devam edecek
.
.
.

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin