Flörtleşme Evresi mi ?

778 63 101
                                    

Hürkan benim öpüşüme karşılık verince nefessiz kalana kadar öpüştük. Nefessiz kalıp ayrıldığımızda bana gülümsedi.

Hürkan : Denemek istiyorsun yani he. Sorun yok.

Emre : Evet, denemekten zarar gelmez.

Hürkan : Tamamdır o zaman. Şu andan itibaren flörtleşme evresine girmiş bulunmaktayız.

Emre : Aynen öyle. Hadi atıştırmalıkları yiyelim.

Kafasını sallayıp atıştırmalıkları yerken bir yandan muhabbet ediyorduk. Birden durdu ve soru sordu.

Hürkan : Emre, ben insan değilim.

Şaşırmadım ama şaşırmış gibi yapmam lazım.

Emre : Derken ?

Hürkan : Boşuna şaşırmıyormuş gibi yapma. Sende insan değilsin bunu biliyorum

Emre : Peki neyim ?

Hürkan : İlk Vampir'sin. Bıçağın sana değip kırılması, senin kafanı duvara vurunca kafana bir şey olmayıp duvarın çatlaması ve arkamdan gelen bıçaklı adamı herkesten önce fark etmen bunları açıklıyor. Baban kimyalarla uğraşıyormuş herhalde değil mi ?

Kafamı evet anlamında salladım.

Hürkan : Sana yaptığı o sıvılardan babamda benim için bir tane istemiş. Bir ara bıçaklandığımda yeniden senin gibi vampir olarak doğdum. Senden 1 sene sonra vampir oldum yani. Aynı zamanda da akıl okuma yeteneğine sahibim...

Derin bir sessizlik oluştu. 5 dakika kadar sessiz olduktan sonra konuştu.

Hürkan : Flörtleştiğin erkeğin senin gibi bir vampir olması senin için sorun olur mu ?

Emre : Hayır, olmaz.

Güldü. Beraber atıştırmalıkları bitirdikten sonra ortalığı topladık. Tezgahın önünden geçip oturma odasına geçecekken elini karnıma koydu. Diğer elini tezgaha koyunca beni tezgahla arasına aldı. Gayette halinden memnunmuş gibi gülüyordu. Elini belime koyup kendine çekince bende elimi Hürkan'ın omuzuna koydum. Sonra yaklaşıp dudağımı öptü. Karşılık verdiğimde 10 dakika yavaş yavaş öpüştük. Sonra bıraktık ve nefesimizi düzeltmeye çalıştık.

Emre : Kendi duygularını kontrol edemeyen zamanındasın.

Hürkan : Evet, sen kontrol edebiliyorsun.

Emre : Evet ve de biliyorsun ki vampirler yorulmaz.

Kafasını evet anlamında salladı. Anlam veremeyen gözlerle bana bakmaya başladı.

Emre : Ama bu geceliğine bende duygularımı kontrol etmeyebilirim.

Bunu çok kez yapmıştım sonuçta.

Hürkan : Ne demek istiyorsun yani ?

Diyorum ki, yatak odama gelsen de göstersem.

Hürkan : Tamam o zaman.

Beni kucağına alıp yatak odasına girdi ve yatağa attı. Üstüme çıkıp dudaklarımı öpmeye başladı. Bende karşılık verdim. Ah~ çok güzel hissettiriyor. Bu gece zamanın yavaşlamasını dileyerek kendimi Hürkan'a bıraktım.

Devamını belirleyemediğim için burada kesmeye karar verdim. Bu sahneleri açıkça anlatsam rahatsız olan olabilir. O yüzden bir diğer ki bölümde yaptıkları s!x'in ( ünlem yerine e koyarak okuyun bilmeyen varsa söyleyeyim dedim ) bir kısmını anlatabilirim karar sizin. İstemezseniz hemen sabaha da atlayabilirim ve evet az yazdım bu sefer. Ve de vampirler böyle cinselliği sevdikleri için yazıyorum. Zaten geçen bölüm de Hürkan Emre'nin ondan hoşlandığını çözmüştü. O yüzden bence sorun yok diye düşünüyorum.

Devam edecek...

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin