Film Gecesi

604 50 17
                                    

Eve geldiler. Porçay zaten benim evime en yakın o olduğu için 5 dakika bile geçmeden geldi. Sonra da diğerleri geldi. Oturup içmeye başladık.

Hürkan : Ee ne yapacaksınız ? Yarın gelecek misiniz okula ?

Kaan : Benim hastane randevum var ya gelemem.

Mert : Ben de Kaan'ın yanında gideceğim. Korkuyormuş bu salak öyle dedi.

Kaan : Ama evet, korkuyorum.

Porçay : Ben yarın evi temizleyeceğim.

Ali : Benim canım istediği için gelmeyeceğim.

Umut : Benim de gelmeme sebebim Ali'ninkiyle aynı. Okul çok sıkıcı ya.

Hürkan : Siz olmazsanız çok sıkıcı geçer oğlum okul. Aslında cidden okul çok sıkıcı ya. Emre bizde mi gitmesek yarın okula ?

Emre : Düşünüyorum hâlâ. Gitsek mi gitmesek mi diye ?

Hürkan : Ben gitmeyeceğim. Seni bilemem. Zaten yarın Coğrafya dersi de var. Hoca beni dersten kovduğundan beri derse almıyor amına koyayım. Sadece sınavlara giriyorum o da kopyayla 50 alıp geçiyorum. Gıcık hoca. Projeyi yaptım iyi ki.

Emre : Niye dersten kovdu ki seni ?

Hürkan : Kıza yavşıyordum sınıfta ki. Hoca da erkek düşmanı amına koyayım.

Tek kaşımı kaldırarak Hürkan'a baktığımda kahkaha atmaya başladı.

Hürkan : Şaka yaptım canım benim. Cidden şaka, Ali'lerle çok güzel muhabbet ediyorduk. Hoca uyardı dinlemediğim için beni dersten kovdu.

Derin bir şekilde aldığım nefesi geri verdim. Rahatladım.

Porçay : Harbiden ya ama o an ki muhabbeti hatırlayamasam da güzel bir muhabbet olduğunu hatırlıyorum.

Emre : Ee hadi, film izleyelim mi ?

Ali : Çok sıkılıyorduk bizde, olur bence izleyelim korku olmadığı sürece.

Umut : Bence romantik olsun.

Kaan : Tamam, bence de romantik olsun.

Mert : Tamamdır, o zaman romantik aç.

Netflix'ime girip romantik film açtım ve izlemeye başladık. Sex sahnesi çıkınca tabii herkes hayranlıkla izlemeye başladı kdskhxksldld. Ufakta bir şey etkileniyorlardı. Ben kendimi tutabilirim ama Hürkan tutamaz. Etkilendiğini hissedebiliyorum. Film bittikten sonra herkes evlerine dağıldı. Evimin kapısını kapattıktan sonra hızlı bir şekilde Hürkan'ı duvara yapıştırıp öpmeye başladım. Evet ikimizde etkilendik sonuçta. Öpüşmemiz baya bir hızlanınca yatak odasına koştuk ve Hürkan'ı yatağa atıp üstüne çıktım.

Emre : Aslında evet, romantik film açmak planlıydı.

Hürkan : Tahmin edilebilir bir şeydi.

Diyip onu tutup öpmeye başladım. Elini t-shirt'ümün içine sokup kaslarıma dokunmaya başladı. Bir süre sonra ayrıldık. O benim, ben de onun t-shirt'ünü çıkarttık. Bu gece çok güzel olacak...

Bir sonraki bölüm emin değilim belki full smut olur belki olmaz ama kesin smut olacak. Bilginize sunar, iyi akşamlar dilerim xkskslsl

Devam edecek...

Vampir Aşkı | Mengola Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin