Sabah kalktığımda her şey normaldi. Göğsümde uyuyan Hürkan'ı görünce gülümsedim. Ölmedi ve yanımda. Bu beni çok mutlu ediyor. Düşüncelerimi duymuş olacak ki gözlerini yavaş yavaş açtı, sonra başını kaldırıp bana baktı. Kendini kaldırıp üstümde durdu. Sonra dudağımı öptü.
Hürkan : Günaydın aşkım.
Emre : Günaydın hayatım.
Hürkan : Sana bir sürprizim var bugün.
Emre : Merak ettim.
Hürkan : Bence de etmelisin. Akşam 7'de hazır ol, güzel giyin.
Emre : Tamamdır, giyinirim. Kalkalım hadi ya, kan istiyor musun ?
Hürkan : Tabii ki de istiyorum, içelim hadi.
Emre : Tamam.
Kalkıp mutfağa indik ve kan içtik. Hürkan kendine gelmiş gibi oh çekti.
Hürkan : Kendime geldim tabii. 3 gündür insan kanı içmiyorum.
Doğru ya. Kendi kendime gülüp evin içinde dolaşmaya başladım.
Emre : Sen git ben de saçımı kendim düzenleyeyim. Hazırlayayım. O zamana kadar hazırlanırım.
Hürkan : Tamamdır Emre Bey. Akşam 7'de sizi buradan alıyorum o zaman.
Emre : Evet Hürkan Bey.
Hürkan evden çıkınca kendime yeni tişört çıkardım çünkü banyo yapacaktım. 3 gün oldu banyo yapmayalı. Kendime yeni üst çıkardım ve banyoya girdim. Vücudumu ve saçımı güzelce yıkadım. Yarım saat sonra banyodan çıktım. Canım ne kadar isterse o kadar sürede banyo yaparım. Vücudumu kurulayıp tişört ve eşofman giydim. Saç kurutma makinesini alıp saçımı kuruttum. Sakalımı da aldım. Saç kesme makinesini alıp saçımı nasıl istersem öyle kestim. ( şimdiki saç halinin uzununu düşünün. Uzun yerlerini kısaltıp şimdiki saç halini yaptı ). Sonra da müzik açıp eğlenmeye başladım. Acaba Hürkan bana ne sürprizi yapacak ? Acaba ? Çok meraklıyım.
Aniden saat 18.30'a yolculuk dkskskksls
Saat 18.30 olduğunda kalkıp siyah boğazlı kazak ve siyah pantolonumu giydim. Siyah ayakkabımı da çıkartıp giydim ve aşağıya indim. Binadan çıktığımda karşımda Ali ve Hürkan'ın arabası vardı. Ne alaka lan ?
Ali : Seni ben götüreceğim kardeşim gel.
Bana ön kapağı açtı da, ne alaka lan ?
Emre : Hürkan'ın bana yapacağı sürprizi mi biliyorsun ?
Ali : Kanka, sen hariç bütün ekip biliyor.
Emre : Harbi mi ya ?
Ali : Harbi kanka.
Emre : Peki.
Diyip beklemeye başladım. Beni bir restorana getirdi, niye ki ? Arabadan çıktığımda restoranın girişinde ekip vardı. Eee, Hürkan nerede ?
Kaan : Hoşgeldin kanka.
Emre : Hoşbuldum da sürpriz yapan Hürkan nerede ?
Umut : İçeride kanka.
Emre : Tamam, girelim o zaman.
İçeri girdiğimizde birçok insan oturuyordu ve restoran baya güzeldi. Emir'i takip ettim ve beni Hürkan'a getirdi.
Hürkan : Hoşgeldin Emre'm
Emre : Hoşbulduk Hürkan'ım
Hürkan : Her zaman ki gibi çok yakışıklısın. Saçını da çok güzel yapmışsın.
Emre : Teşekkürler :)
Hürkan : Hadi geçelim.
Dedi ve masaya oturduk. Sessizce yemeğimizi yedik. Hürkan bir anda kalkıp benim sandalyemin sağ tarafı dizlerinin üzerine çöktü. Ellerimi tutup konuşmaya başladı.
Hürkan : Seni uzun zamandır çok seviyorum Emre. Sana çok aşığım. Bu zamana kadar sabrettim. Seni kazanmak için elimden geleni yaptım ve kazandım da. Uzun lafın kısası, Emre Karaaslan, benimle evlenir misin ?
Gözlerimi kocaman açarak şaşırdığımı belli ettim ama cevabım belliydi tabii.
Emre : Evet Hürkan. Seninle evlenirim.
Diyip parmağıma yüzük taktı ve beni kaldırıp döndürdü. Bu da hikayemin mutlu sonuydu. Tabii devamı var da size bu kadar anlatmak istedim.
Eveetttt, hikayeyi güzel sonla bitirdim. Bitmesi de gerekiyordu zaten. Fazla uzadı. Belki normal yani vampirsiz Mengola yazabilirim müsaitlik durumuma göre. Hadi görüşürüz kendinize iyi bakın.
Bitti
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkı | Mengola
VampireVampir olan Emre Karaaslan, yeni taşındığı şehir de yeni okuluna başlayacak ama tabii yeni okulunda da Hürkan Gügen adlı bir kişi okul müdürünün oğlu, çalışkan, yakışıklı, uzun boylu, siyah saçlı vb özelliklere sahip olan okulda kabadayılık yapar ve...