𝐟𝐨𝐫𝐞𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬

44 3 0
                                    

Sziasztok!

Tudom, sokan nem szokták elolvasni az "előszó" részt a könyveknél, de úgy érzem, itt muszáj írnom egyet.

Nagyon szeretem a Halloween-t, egy a kedvenc ünnepeim közül, és ezért gondoltam, hogy a sztorit, amit írok/írtam, október elsejétől október harminegyedikéig minden nap frissítve felteszem ide, wattpadra (képtelen vagyok normálisan vettpednek ejteni :D), így számoljuk a napokat az ünnepig.

A történetet sok másik könyv/film ihlette, köztük a Sabrina Hátborzongató kalandjai és a Csillagpor, de szerintem egyikre sem fog hasonlítani.

És bár a történet középpontjában a mágia és a boszorkányok állnak, nem pedig kifejezetten a Halloween, remélem, aki olvassa, élvezni fogja a történetet.

Továbbá fontosnak tartom megemlíteni, hogy a történet első kettő részét még kicsit korábban írtam, és a történet írása jelenleg is folyamatban van.

Az utolsó, de szerintem legfontosabb dolog pedig az, hogy a nemcsak hogy naponta teszem ki a fejezeteket, de maga a történet is így íródik. Ezzel azt a célt akartam elérni, hogy azt éreztessem, a sztori itt és most játszódik, 2022 októberében.

Végül pedig szeretném megköszönni két famtasztikus barátnőmnek, akik azóta támogatnak, hogy elkezdtem az írást, és győzködtek, hogy rakjam ki ezt a szösszenetet: gemese_34 és Czetov
Nagyon köszönöm nektek!

Jó szórakozást a könyvhöz! <3

Emma🦋💜

Salemi boszorkák [szünetel]Where stories live. Discover now