Az előre beállított ébresztőm csörgésére ébredtem fel. A fejem rettenetesen sajgott.
Legszívesebben kihajítottam volna a telefonomat az ablakon, és visszaaludtam volna, de végül arra jutottam, már így is elég tapló dolog volt az a báliruha, nem akartam még egy új telefont is vetetni Derekkel (mivel az összes megtakarított zsebpénzem 25 dollár volt – ma már elég idióta dolognak találom azt a LED-lámpát, amire a többit költöttem).
Mikor lementem reggelizni, a nagybátyám láthatóan meglepődött, hogy fenn vagyok.
– Agatha! – üdvözölt. – Jó reggelt! Hogyhogy felkeltél?
– Jó reggelt – dünnyögtem, és elnyomtam egy ásítást.
– Mondtam, hogy itthon maradhatsz ma. Eléggé sok mindent zúdítottam rád tegnap.
– Nem gond, utána kipihentem magam – vontam vállat. Délután fél egyig húztam a lóbőrt, miután hajnali ötkor magamhoz tértem az ájulásból, és kaptam egy kamillás teát Amandától.
– Rendben. Ha menni szeretnél, akkor nem tartalak vissza. És... – zavartan köhintett egyet. – Elolvastad végül?
– Mit? – néztem rá zavartan, de utána leesett. Na igen, tegnap egész álló nap a szobámban voltam, és nem voltam hajlandó felállni a pihe-puha, biztonságos ágyamból. – Ó... Hát, igen.
Derek láthatóan feszengett.
– És mit gondolsz?
Egy pillanatig haboztam. Mit lehet erről gondolni?
– Biztos, hogy rólam van szó?
Derek lassan bólintott.
– Rengeteget kutakodtunk. A Próféciák az esetek többségében kétértelműek, de ez egészen biztos.
– És tudjuk, hogy kik a többiek?
A nagybátyám komoran beleivott a teájába, és csak azután válaszolt.
– Azt hiszem, legalább kettőt te is tudsz közülük.
Elgondolkodtam, de csak egy pillanatra, hiszen tudtam, kikről beszél. Nem ismerek túl sok mágust, szóval nincs túl sok lehetőség.
– Kath és Nate.
Derek ismét biccentett.
– A Raven-Henderson család nagy tiszteletnek örvend a mágusok körében, Katherine azonban kilóg közülük. Ő jobban szereti az halandókat, mint a mágusokat, hiába az emberi világ rengeteg hibája. Emiatt sokan különcnek tekintik, és Katherine bizonyítani akar a családjának. Így övé a második sor.
„A második bizonyítani akar."
Egészen eddig úgy képzeltem el Kath-t, mint az egyik népszerű boszorkányt, akik mindenki szeret. Meg sem fordult a fejemben, hogy másképp is lehet, pedig azt már megtanulhattam, hogy a mágusok világa sokban különbözik az emberekétől.
– És mi van Nate-tel? – kérdeztem félve.
– Övé az ötödik sor. – „A harmadik a becsülete visszaszerzéséért harcol." – Nathanielt a családja múltja kísérti; a szüleit árulással vádolták sok-sok évvel ezelőtt, ami a gyermekeikre is kihatással volt.
– Mi történt? – tudakoltam.
Derek elutasítóan intett. Ebből nyilvánvaló volt, hogy nem rám tartozik.
– És... ki a harmadik? – próbáltam témát váltani.
– Nem hinném, hogy ismered – piszkálta a poharát Derek. – Ő is salemi. Egy bizonyos Josh Morales. Vállig érő, hullámos haj, állandóan bézs és barna cuccokban jár...
YOU ARE READING
Salemi boszorkák [szünetel]
SpiritualAgathát szülei rejtélyes eltűnése után egyetlen élő rokonához, a nagybátyjához küldik. Azonban a lány addig nyugodt, bár kissé különös élete megváltozik, amint átlépi a Salem városhatárát jelző táblát. A kisvárosban furcsa dolgok történnek, és Agath...