Tri dana nakon upoznavanja sa Ollyjem je nisam video. Ne znam ni da li me je zaobilazila u školi ili je bila bolesna ili je nešto treće. Na matematiku je jednom uletela u učionicu i nešto sa profesorkom pričala, a kada joj je ova dala neke papire odjurila je negde žurno. Zayn je primetio da sam sav neraspoložen ovih dana i pokušavao je da me oraspoloži. Samo jednom mi je privukao pažnju i to je bilo kada se pojavio bez kose. Skroz se ošišao na keca sa strana i trojka ili dvojka po sred glave nisam siguran. Bio mi je čudan u početku, ali onda sam se navikao i svidelo mi se. Lepo mu stoji! Taj dan sam bio malo normalniji i bio sam na neki način ja. Družili smo se samo nas dvoje i radili stvari koje uobičajeno radimo. Zayn se malo zaneo tako da smo na kraju oboje završili u policiji.. Ne znam šta mu je bilo da toliko pije i da posle vozi kao sumanut, a ne znam ni šta je meni bilo pa sam i ja vozio jednako brzo kao on, ali to sada nije ni bitno. Završili smo tu gde jesmo i sada naši roditelji stoje ispred naše ćelije i razmišljaju da li da nas vade odavde ili da nas puste da odležimo ovde večeras i da nas sutra puste..
Sutradan kada smo izašli iz zatvora smo otišli pravo na trening i tu sam je video po prvi put u ova tri dana. Bila je nasmejana i obešena o liamov vrat. On ju je grlio i nešto joj pričao na šta se ona smejala. Louisa nije bilo tu, a Harry i Zack su se presvlačili.. Taj osećaj je nešto neopisivo. Stajao sam ukopan u mestu i promatrao kako joj Liam naslanja usne na vrat te je blago gricne na šta se ona nasmeje i odvoji malo od njega, ali tek toliko da on prestane.. Ne znam da li je to bila bol, ljubomora ili nešto treće, ali nije bilo prijatno. Eleo sam da sam ja na njegovom mestu i to sam jako želeo..
Nisam siguran da li ima nešto izmedju njih, ali izgleda tako. Primetim par novinara iza žbuna kako vrebaju sa aparatima i slikaju milione slika. Pogled sa njih vratim na njih dvoje. Alison napući usne i tada sve propadne. Liam se nasmejei krene usnama ka njenim, ali se onda oboje nasmeju i poljubac ostane na njegovom obrazu, a kada se odvoji od njega on pokuša da je uhvati za struk, ali se izmakne.. Ne mogu da opišem olakšanje koje sam osetio kada sam shvatio da se zapravo neće poljubiti.. Napokon počinjem da se oblačim dok muzika izlazi iz zvučnika.. Muzika je slaba, ali njen glas se jasno čuje kako prati glas Selene Gomez.. Osmeh ukrašava reči koje izlaze iz njenih usana dok hvata Liamove ruke i peva na sav glas.. Liam se smeje i gledaje nekako posebno. Gleda je nanačin na koji je niko ne gleda. Kao da postoji samo ona i kao da ne postoji ništa na svetu što bi ga nateralo da skrene pogled sa nje..
Skinem šorc i majcu ostajući samo u boksericama. Na brzinu obučem opremu i počnem da se rastežem sa ostalima. Svo vreme gledam u njih i osećam ljubomoru. Ceo kuvam od nje i to me nervira! Ne kapiram zašto je tako prisna sa njim kada su i sami rekli da je ta zaljubljenost prošla.. Ako budem nastavio da čekam taj predivan trenutak izgubiću je. Večeras je veče šatora i odlučan sam! Poljubiću je! Ne znam kako ću to da uradim, ali uradiću!
NIALL
Liam je pristao da samnom gleda poslednji trening pred utakmicu.. Svo vreme je pored mene i navodi me na smeh. Ova tri poslednja dana sam prezauzeta sa poslovima oko upisa i napokon je prošao i taj prijemni koji je ove godine odradjen ranije i na svu sreću svo troje smo upali.. Liam je vo vreme bio tu i pomagao mi oko svega i probudilo se nešto u meni. Nešto što sam možda i pre osećala. Predobar je prema meni, govori slatke reči i ostavlja poljubce po mojim obrazima i vratu na svaki sekund i to mi se svidja. Svidja mi se kada bradom ostavi crveni trag prilikom poljubca! Ne nije mi ljubio usne, još nisam to dozvolila! Ne znam zašto, ali taj poljubac želim na nekom posebnom mestu i na neki poseban način! Elim da budem sigurna da i ta osoba želi taj poljubac koliko i ja i to nije Liam. Jeste da je Liam divan dečko, ali on je tu sada i samo nakon par dana će otići sa Louisom i neće se vraćati par meseci, a ja ne želim aferu za nekoliko dana sa njim! Ne želim to sa njim jer se bojim da će to uništiti naše prijateljstvo, a to nikako ne želim.
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...