Ne znam ni sama kako sam oterala te misli iz glave, ali tfenutno mi je glava prazna.. Znate onaj osecaj kada tisina u prostoriji preivladava, mozda se cuje neka musica i to je to, a vi sedite buljite kroz prozor i ne mislite niocemu? E tako se sada ja osecam.. Sedim I blenem u prozore.. Kafa mi se vec ohladila i gadna mi je za popiti,a Niall on jos spava.. Ustajem sa prozora I odlazim u kuhinju.. Vadim neke spagete I stavljam vodu sa malo soli u ulja da se greje.. Ukljucim sporet I pridjem kaminu I stavljam jedno drvo.. Vracam se u kuhinju I vadim svakakvo povrce koje ima ovde.. Zelim da napravim sos od povrca koji me je paka naucila.. Odavno to nisam pravila.. Stojim u kuhinji i drzim noz I seckam povrce.. Luk mi se malo przi u serpi I malo malo pa ga mesam kako ne bi izgoreo.. Kako jednu vrstu povrca iseckam tako je ubacujem u serpu.. Voda za spagete provri pa ubacim unutra spagete.. Kada konacno zavrsavam sa seckanjem poslednje paprike osecam ruke na svom struku.. Uplasim se I malo se posecem.. Jauknem i odmah stavljam prst u usta i sisam krv..
"Ljubavi jesi dobro?" Pita dok me okrece.. Klimam glavom I vadim prst iz usta ali ga odmah vracam kada vidim da krv nije stala.. On uzima onu papriku i ubacuje je u onu serpu i ubacuje unutra malo vode kako ne bi zagorelo.. Smanjuje sporet i sklanja spagete koje su gotove a onda staje ispred mene i hvata me za struk i podize na radni sto..
"Sacekaj me tu sada cu doneti flaster j alkohol" klimam glavom dok povlacim njegovu majcu ispod guzice kako mi se ne bi lepila.. Na sebi imam samo tu majcu i gacice.. Cak nemam ni brus...
On se vraca i krece da mi ciati ranu i na kraju mi stavlja flaster.. Onda me ljubi u prst i pita je li proslo.. Smejem se i klimam glavom dok hvatam njegove obraze i ljubim ga u usne.. On na sebi ima samo bokserice i kada me privuce sebi jasno mogu da osetim nabocinu u njegovim boksericama.. Kikocem se dok on produbljuje poljubac.. Zavlaci ruke pod moju majcu i pipa me po ledima.. Kada shvati da nemam brus na kratko se odvaja od mene i skida mi majcu.. Zadrzi pogled na mojim grudima a onda naslanja usne na moj vrat dok se jednom rukom igra mojom sisom.. Pocne da spusta poljubce ka mojim grudima i uskoro osetim kako se igra jezikom sa mojom bradavicom dok onu drugu prstima razvlaci.. Gacice mi se vlaze nenormalno dok me on ovako dodiruke.. Zavacujem glavu nazad kada mi iz usta izlazi njegovo ime dok me onom slobodnom rukom svata za medjunozje i pocinje da ga trlja.. Stenjem i jedva disem dok ubacujem palceve u njegove bokserice i svlacim ih sa njega.. On hvata rubove mojih i kida ih...
Nestrpljiv je i ja sam..
"Pijes pilule idalje?" Klimam glavom i on staje na moj ulazi. Pogleda me u oci i udje.. Uzdahnem dok zabadam nokte u njegova ledja.. On pocinje xa me ljubi po vrati i da mi pravi ljubavne ugrize dok dole radi.. Ulazi u mene brzo i cvrsto i malkice me boli ali je podnosljivo.. Moji nokti ostavljaju tragove na njegovim ledjima a moji uzdasi su sve glasniji i mesaju se sa njegovima.. Jednu ruju sa mog kuka prebacuje na moje grudi i pocinje da ih masira a ja spustam glavu i ljubim ga po vratu.. Kada krene malo jace da se pomera i polako dok me vodi ka vrhuncu zabadam zube u njegov vrat i blago sisam kozu vrata praveci sljivu.. Kada me prevede preko ivice snazno vrisnem njegovo ime a on se pomeri jos par puta i svrsi u mene..
Ljubi mi usne i mazi me po struku i na kraju me grli i naslanja glavu na mene.. Tesko dise i ne izlazi iz mene, ali nakon samo minut naslanja opet usne na moje i izlazi iz mene. Blago jauknem i on me zabrinuto pogleda..
"Jesam li te povredio?" Zabrinut je i ja odmahujem glavom
"Dobro sam samo me malo boli" kazem i on me uzme u narucje i odvede na kauc.. Stavi me da lezim i naredi mi da ne mrdam i da se slucajno ne obucem.. Nakon kratke rasprave pristanem ali mu bude malo meprijatno..
On prilazi sporetu i nastavlja da sprema rucak po mojim instrukcijama.. A kada ga zavrsi servira ga i dodje do mene.. Uzme me u narucje i odnese do stola
"Niall mogu hodati" kazem i on odmahne glavom
"Znam da sam bio malo grublji malopre i zato si sada sa malim bolovima i ja ne zelim da to pogorsavas hodanjem." Nasmejem se dok me seda u krilo i pocinjemo da jedemo..
"Mmmm dobro je ispalo" govorim i on se smeska
"Da nisi mi ti pomogla ne bi ga zavrsio" kaze i stavlja poslesnji zalogaj u usta.. Napokon je zavrsio..
"Hocemo da idemo da se istusiramo?" Upitam a on odmahuje glavom..
"Volim kada mirises na mene" kaze dok me grli.. Tera me da ga opkoracim sto i radim a onda ustaje i nosi me u sobu.. Tamo legne na krevet i privuce me sebi.. Blago me ceska po ledjina dok nasa gola tela prekriva samo prekrivac.. On mi pevusi neku pesmu i uvodi me u duboki san.......
Budim se kada je napolju mrak..
"Zdravo" smeskam se rascupanom plavusanu koji lezi ispod mene.. Potpuno sam na njemu i on nema sanse da ustane
"Zdravo" napravi pauzu " jesi li se naspavala?" Pita i klimam glavom dok ustajem i vucem pokrivac sa sobom
"A ti ukocio?" Odmahuje glavom "Nikada mi nije bilo udobnije"
Ustajem sa kreveta dok se smeskam a om me hvata i vraca nazad.
"Ne zelim da se skrivas" kaze. Prevrnem ocima dok mi sklanja prekrivac sa mene i uzima me opet u narucje i nosi u kupatilo.. Udjemo u malu kadicu i pustimo tus.
Voda para po nama dok se blago ljubimo i mazimi.. Njegove ruke su svuda na meni a moje su u njegovoj kosi.
Kada de odvojim id njega kako bi me namazao kupkom prilikom okretanja da uzme kupku primetim njegova ledja. Predjem prstima po njima i on se blago trzne. Unistila sam ih
"Boli li?" Pitam on se okrene ka meni i sipa kupku u ruku i pocne da je razmazuje po mom telu.
"Ne, naravno da ne. Obozavam kada mi to napravis" ruke sa mojih ledja spusta na moju guzu i priblizi me sebi pa nasloni usne na moje.. Kada se opet odvoji od mene ja uzmem kupku i namazem njome njega, a onda pustimo vodi da nas ispere dok se ljubimo dugo i dugo..Kada izadjemo iz kupatila on nacuce bokserice a ja gacice i njegovu majcu sto sam je danas nosila.. Sednemo na krevet i upalimo lap top i pustimo neki film.. Kesica puna cipsa je ispred nas kao i milka cokolada.
Dok gledamo film oboje grickamo i smejemo se kao ludi. Film je predobar..Znam da me nije bilo dugo i da je ovo prekratko, ali dala sam sebi malo pauzu, a sada kada imam viska vremena odlucila sam da pisem..
Hvala na razumevanje..
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...