Došao je i taj čuveni dan! Danas je matura, ali isto tako i dan kada ću razgovarati sa njom. Šetam ulicom pored ogromnih kuća koje već znam napamet. Nalazim se u Zaynovom kraju i idem ka njegovoj kući. Nisam ga juče video ceo dan i javio mi se samo sinoć u tri posle ponoći da mi kaže da je slupao auto. Nije mi dopuštao da dodjem tada do njega jer kako je rekao nije ništa slomio sem kola..
Njegovi su sigurno pobesneli. Sećam se koliko je gospodin Malik morao da radi da bi otplatio ta kola, a sada samo mesec dana nakon što ga je kupio Zayn ga je slupao. Nadam se da šteta nije ogromna, ali pre svega idem da posetim svog najboljeg druga i da se uverim da je dobro.. Ubrzam korak i prolazim pored najraskošnije kuće u ovom kraju. Kuće porodice Payne! Da Liam Payne živi u ovom kraju samo par kuća od Zaynove, ali oni se nikada nisu nešto preterano družili..
Za Zayna on je samo jedan dosadan dečko koji ne zna da se zabavi, a za Liama je Zayn samo dečko koji zna da ide po klubovima, i kako on kaže, da nabija kurac gde stigne.
Nisu se prezirali, ali se nisu ni gotivili. Pravilisu se kao da se ne poznaju i to otkad znaju za sebe..
„Nemoj bežati" Čujem Liamov glas, a uskoro sam i udaren i oboren na zemlju sa nečijim telom na sebi.. Jauknem i savijem se od boli, ali telo sa mene ne silazi već ta osoba drži ruke preko lica i smeje se kao luda..
„Daj nije ništa smešno" Mrzovoljno kažem. Mislio sam na maturu ići čitav, ali izgleda da mi ne ide..
„Jaoj izvini" Kroz smeh kaže i skine ruke sa lica.. Odmah se nasmešim kada shvatim da je to Alison. Nije da sam planirao sa njom da razgovaram sada, ali planirao sam da razgovaram čim se vidimo. Liam stoji iznad nas i presavija se od smeha
„Alison, ugnječi jadnog dečka" Kaže kroz smeh dok joj pomaže da ustane i privlači je sebi u zagrljaj. Ustanem i ja i primetim da su oboje u kupaćim kostimima i mokri.
„Hej" Nasmešim se i odmah mi se u kožu uvuče ona nesigurnost kada pogleam u njene oči.. Tako je savršena. Zelenkaste oči joj sijaju dok me posmatra sa blagim nervoznim smeškom. Na sebi ima crni kupaći koji otkriva njeno telo i ja jedva suzdržavam sebe da je neodvučem iza kuće i silujem tamo. Tako je želim imati. Želim je dotaknuti, izljubiti svaki milimetar njenog tela, a od ovog razgovora kog trebamo da obavimo zavisi sve. Zavisi da li ću je imati ili neću i zbog toga i jesam ovako nervozan..
Onaj gad od samouverenosti se ne budi i meni postaje neprijatno dok joj posmatram oči i želim je dotaknuti, a Liam gleda u nas. Ona mi uzvraća pogled i polako se odvaja od Liama koji na posletku stane pored nas i čas gleda u jedno čas u drugo.. Situacija je napeta i jako neugodna. Više bi voleo da smo sami, ali ne mogu reći Liamu da ode jer želim razgovarati sa njom.. Bilo bi uvrnuto ipak smo ispred njegove kuće. Ne progovara ni reč već samo gleda u nas i čeka sledeći trenutak..
„Niall hoćeš nam se pridružiti?" Odjednom upita i vrati me u stvarnost. Shvatim da ustvari stojimo ovde svega par minuti..
„Umhh, ne. Zayn je imao nesreću idem kod njega" Kažem
„Kako je on" ona upita
„On odlično, ali novčanik njegovog oca sumljam da je dobro" Nasmešim se kao i oni.. Opet nastane ta tišina i opet susrećem njen pogled i vreme staje. Jebeno je prelepa!
NIALL
Stojim ispred njega i želim mu skočiti u zagrljaj i izljubiti ga. Govoriti mu kako želim da me ljubi i da me ne pušta od sebe, ali Liam je tu, situacija je malo zategnuta.. Želim da me Niall zgrabi i odvede negde gde bi bili sami, da me zagrli tu čvrsto i da priča samnom
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
Любовные романыSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...