Promatram je kako izlazi iz kola te se smeška.Ide manekenskim hodom ka terenu te blago zamahuje kukovima provocirajući muškarce u timu.. Na licu joj je blagi osmeh dok u rukama drži malu flašicu kokakole.. Prelazi pogledom po terenu i zaustavi pogled na meni.. Nasmejem se te joj namignem.. Ona kada shvati šta sam uradio spusti glavu i primetim crvenilo u njenim obrazima.. Brzo se oporavi te digne glavu i nastavi sa svojim hodom.. Harry i Zack je stignu te joj obojica nešto kažu na šta se ona zakikoće.. spusti glavu dok Zack prebacuje ruku preko njenog ramena i privlači je sebi.. Izgleda da će gledati trening i to bi bio prvi put da je došla..
Moraš biti najbolji Niall!
Moj ego se javlja i ja nastavljam sa oblačenjem.. Da moram biti najbolji danas.. moram je impresionirati, ali neću joj pokazati da to radim za nju. Prolazi pored mene u trenutku kada skinem majcu.. Pogleda u moje telo dok ja imam nakrivljeni smešak na licu i promatram je.. Za sobom ostavi svoj miris i nemoguće je ne okrenuti se za njom i promatrati njenu lepu guzu kako se njiše levo desno.. Pridje tribinama te sedne naslanjajući se na naslon i prekrštajući noge.. Odavde se može primetiti kako su joj noge glatke i imam osećaj da moje ruke žude da je dodirnu.. Da žude. Moje telo žudi za njom. Možda je čudno, ni ne znam je, ali imam toliku potrebu da je uz mene, da je isprobam. Valjda o tome Zayn stalno priča.Trener nam kaže da svako stane na svoja mesta i da počnemo sa igrom..
I da ovo je bio prvi put da sam igrao kao munja.. Ovoliko se nisam ni trudio ni na jednoj utakmici. Čak je i trener, a i ostatak tima to provalio.. Jebeno sam se trudio i primetio sam da ona navija za moj tim.. Iako su Harry i Zack bili u suprotnom timu ona je ipak navijala za moj tim..To mi je dalo više samopouzdanja nego ikad i davalo mi neko samopouzdanje.. Uvek sam pun sebe i uvek sam bio dečko koji je svestan da devojke padaju na njega, ali nekako kada je ona tu to samopouzdanje bi spadalo, ali ovaj put je bilo drugačije.. ona mi je davala samopouzdanje i hranila moj ego, ali isto tako je hranila i moju želju za njom. Trenutci kada skoči i kada joj se košulja podigne te otkrije njen prelep stomak izazivali su nešto neobjašnjivo u meni.. Njeno sitno telo je bilo savršeno.. Niske je gradje, ali to je povećavalo želju za njom. U mislima mi se pojavila slika kako moram da se savijem kako bi je poljubio i to mi se činilo zanimljivo.. Sve devojke sa kojima sam do sada bio bile su visoke i sve je bilo lako sa njima, a sa njom bi bilo nekako drugačije.. Sa njom bi bilo zanimljivije i teže.
Prvo treba smisliti način ući u njen život.. Od nesreće je sagradila zid i ne pušta nikoga u svoj život. Moram naći način da napravim rupu u tom zidu i da joj se uvučem pod kožu. Nisam dečko koji se uvuče nekome pod kožu i onda ga uništi, ako volim volim celim srcem, a do sada se desilo samo jednom, a sa njom bi mogao to da bude i drugi put.. Imam osećaj da ona neće biti greška i to me još više vuče njenom telu i tera da se pretvorim u raketu koja će razbiti taj zit i vratiti Alison u stanje kakva je nekad bila.. Biće teško, ali usmeću!
Biće teško jer možda me neće želeti blizu sebe.. Ipak njen brat je poznati pevač, roditelji vlasnici ogromnog i najpoznatijeg hotela u Clifdenu, a ja? Ja sam samo običan sin jednog farmera. Jeste da imamo ogromnu farmu, ali nisam bogataš kao ona.. Jeste da imam lepu vikendicu u šumi blizu plaže u kojoj ja živim odvojeno od roditelja, ali to je samo mala vikendica sa modernim nameštajom, ali ne tako skupim.. Bojim se da je ona jedna od onih bogatašica koje žele samo luksuz, a ja to ne mogu da joj priuštim..
Ona jebeno ima i dva bogata prijatelja.. Jebeno je u društvu bogataša, a ja sam samo običan dečko. I to jedina stvar koja me plaši, ali mislim da ona nije takva.. Bar ne izgleda tako!NIALL
Trenutak kada je Niall dao poslednji go i odlučujući i kada su svi skakali na njega dok su ostali bacali majce po podu i nervirali se mi je ostao najviše u sećanju..Ž elela sam da se zatrčim tamo i da ga zagrlim, ali setila sam se da mi on nije nšta. Čak ni prijatelj i bilo bi glupo da se pojavim tamo i da ga grlim.. Sa osmehom sidjem do Harryja i Zacka koji se polivaju vodom.. Kada me vide ljuto me pogledaju
„Šta je?“ Upitam i oni podignu obrve.. Pogledaju se te one flašice nakrenu iznad moje glave i celu me ispolivaju.. Vrisnem kada hladna voda dodje u kontakt sa mojim vrućim telom te ih sada ja ljuto pogledam dok se oni smeju
„Šta je?“ Pitaju me u isto vreme.. Primetim gladne poglede muškaraca na meni dok se kroz sada mokru belu košulju vidi moj beli grudnjak i stomak.. Odmaknem košulju od tela te sakrijem svoj grudnjak te se ljuto okrenem i krenem ka svojim kolima..
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...