Želim da se predstavim u najboljem svetlu pred njenim roditeljima! Da želim to jer ako me oni vole to znači da ne moram da se krijem i da im uskačem u kuću kroz njen prozor ili nešto slično. Želim da budem povezan sa njom i da ne moram da se krijem, a to ću postići samo ovaki, a upravo sada imam osećaj da ću izgubiti to što želim.. Uspavao sam se.. I ona je i sada je pola devet, a nama treba 20 minuta pešačenja do njene kuće, a još treba i da probudim nju, da se sredim.. Ne mogu u Zackovim i Harryjevim stvarima ici.. Pobogu Niall gde ti je bio mozak pa si zaspao?
Pogledam u Alison I jednostavno mi je žao da je budim.. Prelepa je dok spava.. izgleda tako mirno I spokojno I nisam siguran, ali mislim da se blago smeška I siguran sam da nešto lepo sanja.. Polako se izvlačim iz njenog stiska dok ona nešto mrmlja i okreće se na drugu stranu i nastavlja da spava.. Napolju je noc i sobu osvetljava samo mesec koji je ove noci pun..
Prilazim sobici sa stvarima i uzimam majcu na bretele i sive pantalone iscepane na kolenima.. skinem sa sebe Zackove pantalone i Harryjevu majcu i obučem svoju odeću, a ovu uredno složim na stolicu u sobici.. Kada se vratim bacicu ih za pranje sada moram da budim Alison..
Sednem na krevet i nežno je pogledam pa se tako i popnem iznad nje.. Počnem da ostavljam poljubce po njenom desnom obrazu i po raenu i vratu i osećam kako se polako budi i okreće na ledja.. Kada se potpuno okrene pogleda u mene i nasmeši se umorno
„Hajde moramo da krenemo" Kažem i ona namršti čelo i zastenje negodovajući..
„Želim da ostanem ovde" Znam i ja bi, ali moramo na tu večeru
„Moramo da idemo" Kažem i naslonim usne kratko na njene pa se uspravim i pružim joj ruke kako bi joj pomogao da ustane... Polako se usravi i povuče haljinicu ka dole pa nazuje starke i pogledom mi kaže da možemo da krenemo..
Samo se nadam da će mo stići na vreme. Imamo još tačno petnaest minuta i umirem od nervoze. Obećao sam da će mo stići do devet i bojim se da ako ne stignemo njen otac ne kaže kako sam neodgovoran..
Znam da njen otac nije loš i siguran sam da je opušten čovek, ali do sada samnom je bio na ditanci i gleda me popreko kao da prati kakvu ću grešku da napravim.. Možda je to zato što sam prvi dečko njegove ćerke i ne želi da odmah bude opušten samnom već želi da pokaže kako ne smem da povredim njegovu ćerku i drago mi je zbog toga.. I ja ću biti takav kada budem imao ćerku. Neću dopustiti da je tamo neki dečko povredi, a ako se to pak desi on će završiti gore nego ona..
Mislim da je ćerka nešto najvrednije u životu i zato bi sei ponašao kao Alisonin otac zaštitnički prema njoj.
Mislim kao da ću skorije imati deta i to je šašavo, ali sada mi je to palo na pamet i svidja mi se ta pomisao.. Ja zaštitnički otac.. Možda ću biti i malo previše zaštitnički. Dozvoliću joj da ima dečka tek kada ja umrem i neka sačeka par godina nakon toga da budem siguran.. Budalast sam, ali moju princezu neće niko smeti da mi ukrade.
Moram podhitno prestati ili ću otići predaleko sa ovim mislima.. Moram da se skoncentrišem na sadašnjost i da uživam u sadašnjim trenutcima sa Alison, a ne da razmišljam o svojoj ćerci i o tome kada ću joj dozvoliti da ima dečka.. Trebam uživati u Alison! Moram iskoristiti ovaj mehur sreće dok je samnom!
NIALL
Niall paniči dok prolazimo veliko dvorište.. Svo vreme govori kako kasnimo i vuče me za sobom..Od kada me probudio govori kako ne želi da zakasni kako moj otac ne bi mislio ništa ružno o njemu. Čak me i čupavu izvukao iz kuće i tako vukao kroz grad.
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...