Part 17

258 15 1
                                    

 Dva meseca ako ne i više! Ljudi stvarno se izvinjavam što nisam kačila delove, ali celo leto sam provela zezajući se i bez neta. Bukvalno nisam ulazila na internet dva meseca. Iskreno bilo mi je sjajno i nisam ni razmišljala o bilo kojoj društvenoj mreži. Nadam se da ste se i vi sjajno zabavljali i da vam je priča nedostajala. Volim vas i razumeću ako neko ne želi više da je čita. 

                                                                                                                           Love Katarina

Gledati je tako savršenu je nešto što svako želi. Njena lepo sredjena kosa, lepi nokti, uska haljina sa prorezom koji otkriva jednu njenu nogu i crne visoke štikle na njoj su samo sitnice koje joj lepo stoje. Ono što stvarno stvara njenu lepotu jeste njeno prelepo lice i vitko telo. Njene prelepe oči koje su čaš zelene čas smedje i osmeh koji joj krasi to lepo lice je nešto što te tera da se onesvestiš ili pak da gledaš i da ti nikad ne dosadi. Niska je i iako većina misli da joj je to nada ja ne mislim. Ja to opišem ovako –Bog ti daje da rasteš sve dok nisi savršen zato nekima treba malo više nego drugima- To sam pročitao negde i potpuno se slažem sa tim. Ona ovako visoka je nešto što se može nazvati savršenstvo, da je viša ne bi bila ovakva. Haljina joj ističe obline i iako ima mele sise izgleda presavršeno.

Oh da dosadan sam dok je opisujem, ali ono što ja vidim ispred sebe je nešto što me ispunjuje. Nešto što me tera na ove ispade zaljubljenog dečačića. Ona sa Liamom, Zackom, Harryjem i njenim roditeljima stoji na betonu i čeka da se pojave Louis i Liamovi roditelji kako bi krenuli na tu premijeru. Zvali su i nas, ali nisam želeo da idem. Zayn je ovde i nisam se odavno družio sa njim onako kako samo mi znamo.

Kada se auto parkira ispred kapije ona mi pošalje zračni poljubac I uz pomoć Liama udje u auto. Doza ljubomore postoji zbog činjenice da će tamo biti sa njim I da će ih ispitivati da li su zajedno I ne znam ni ja šta, ali onda mi se upali lampica u glavi I setim se da je ona moja. Možda ne još kompletno, ali moja je!
"Večeras dodjite na večeru kod nas Niall. Moramo da vam se odužimo za neplaniranu okupaciju dvorišta" Njen otac govori I ja samo kratko klimam glavom pristajući na večeru. Znam da će nam biti lepo tamo.


Previše pitanja, kamera, glup film I vrištanje fanova. Tako mogu opisati premijeru koja je upravo završila I mi upravo sedamo u kola kako bi krenuli kući gde nas čeka žena koja je spremala večeru večeras. Tata je pitao glavnu kuvaricu iz njegovog hotelskog restorana da dodje da nam spremi večeru naravno da je on plati za to I ona je pristala. Sedam na zadnje sedište I izuvam štikle koje I nisu baš tako udobne za hodanje u njima.. Polako prodjem par puta prstima po stopalima masirajući noge nakon čeka se naslonim na Louisa koji sedi do mene. Tata I mama su na prednjim sedištima I u kolima je tišina. Tata vozi I drži jednu ruku na maminom kolenu I meni je to nekako simpatično. Volim da ih vidim kako se idalje vole, ali ne idem dalje u mislima od slike koju vidim. Volela bih da dobijemo seku još jednu I to mi je želja oduvek.

Louis uzme moju ruku u svoju I počne polako da je mazi baš kao što uvek radi. Mama mi je pričala da je to stalno radio I kada sam se rodila I da bi me to uvek smirivalo kad bih plakala, ali ne kada bilo ko radi već samo on. Imamo čak I sliku na kojoj sam u maloj ljuljaščici za decu I gledam onako zadivljeno u svog starijeg brata koji mi mazi ručicu I nešto mi priča sa istima sjajem u očima kao što je bio I moj.

Tata otvara prozor I stiska dugmence na interfonu ispred kapije.. Posle pištanja se čuje jedno 'av-av' I kapja se otvara. Moj pas Rocki je prepametno kuče. Tata ga je naučio da nam otvara kapiju I on ocu stalno to radi.. Parkira auto u garažu I pusti nas da izadjemo. Izadjem onako bosa I u ruci držim svoje štikle. Podignem malo haljinu otkrivajući noge I polako posmatrajući svoj gel na nogama hodam prsti peta.. Kada podignem pogled vidim veliku belu tufnu kako trči ka nama dok mu je jezik ispao iz poluotvorenih usta, a dlaka mu pokriva oči I ne da mu čist vid. Nasmejem se pa čučnem dok on staje tačno ispred mene I počinje da me liže po licu I odmah znam da mi ne treba posle skidanje šminke pošto će je on skinuti.. smejem se glasno dok ga grlim I mazim pa ostavim I poneki poljubac na njegovu čisto belu dlaku koje ima svuda
"Ostavi se psa Alison, idemo da se presvlačimo" Otac strogo kaže I ja se namunjim, ali poslušam ga zato što znam da ako ga ne poslušam moj Rocki će biti poklonjen. Jedva sam ga I ovako ubedila da mi kupi psa I sada kada sam ga dobila on ne dozvoljava da se mazim I ljubim sa njim, ali znam da se čak I on vezao za njega.. Rocki veselo šeta pored mene I prati me I do sobe. Udje zamnom I namesti se na moj krevet. Polako skinem sve sa sebe I odem da se istuširam časkom. Obučem beli veš I osetim kako mi nešto klizi iz ribice. Opsujem I skinem gaćice sedajući na vecešolju I iznervirano uzimam uložak I stavljam ga na gaćice koje hvala Bogu nisu uništene. Na vreme sam reagovala, a ovih par dana mrzim. Jedva čekam kada ću moći I tampon da koristim, a ne da na svaka tri sata menjam uložak. Ali ti Alison hoćeš da se čuveš za onog pravog, eto ti sad čuvaj se. Brišem ribicu papirom I oblačim gaćice pa tako u vešu izlazim iz kupatila I otvaram ormarn. Vadim sivu Zackovu trenerku I oblačim je kao I belu atlet majcu koju upasujem u trenerku koja mi je par brojeva veća, ali ne izgledam glupo, šta više super mi stoji I izgledam pristojno. Vezujem kosu u visoki rep I tuferom prelazim ispod očiju skidajući poslednje tragove maskare. Moja bela čupava lopta leži ma mom krevetu I prosto je nemoguće ne uvući se tu pored nje. Sednem na krevet I navučem nazuvice pa legnem pored nje približavajući joj se skroz. Prebacim ruku preko nje, a ona jednu nogu prebaci preko mene I tiho zalaje ostavljajući vlažan trag svog jezika na mom obrazu. Zakikoćem se I zatvorim oči uživajući sa njom. Potrebno mi je samo malo odmora.

KEEP US CLOSEWhere stories live. Discover now