Part 16

293 15 2
                                    

Nisam pio, niti ću! Svi su oko mene pijani, a ja se zabavljam posmatrajući Alison kako pije i zabavlja se. Neću da pijem kako bih imao nju svo vreme u očima i kako bi ako se nešto desi mogao da je zaštitim! Denise sedi do mene za šankom i pije djus, a ja imam ispred sebe jednu čašu viskija koju gulim već pola sata.. I ona ima stav kao i ja. Nas dvoje smo večeras dežurne bebisiterke. Greg! Greg se potpuno opustio i iako je dosta stariji od svih ovde svi su ga jako dobro prihvatili i svi se zajebavaju sa nim. Harry i on se takmiče ko može da više popije dok Zack i Alison igraju oko šipki. Da napili su se toliko da su oterali striptizete sa njihovog mesta za igranje i oni počeli da se ludiraju tu. Zack je čak sinuo sve sa sebe sem bokserica i devojke vrište, a ja svo vreme gledam u Alison koja je pokušala da skine sa sebe onaj ionako prekratak šorc, ali ju je Zack zaustavio i svo vreme joj ne dozvoljava da bilo šta skine sa sebe. Bar je za toliko svestan.. Oboje imaju po flašu u ruci i piju i smeju se dok igraju i zabavljaju pijane ljude ispod sebe.. Primetio sam da ima dosta stranaca na ovoj žurci i većina ne zna engleski.. Predpostavljam da su došli da se zabave i bolelo ih je uvo što moraju kako bi dobili piće da pantomimom objašnjavaju konobaru koji ih bledo gleda sve dok ne dodje neko ko zna oba jezika i kaže mu šta zele da popiju. Imam neki predosećaj da ko ostane da prespava sutra čisti zajedno sa vlasnikom sa kojim sam par puta pričao, ali njegov engleski je loš, a i još dok je pijan potpuno je nerazumljiv. Super je dečko i vidi se da ume da se zabavlja, ali nije se dugo zadržavao samnom i ne bunim se zbog toga. Ako se ja već ne zabavljam zašto se on ne bi zabavljao. Denise i ja smo ovde jedini koji se smaraju za šankom, ali da bih se opustio moram da pijem, a da bi pio potrebno je da ne moram da pazim na Alison.. Da, da znam da nije mala, ali pijana je i ja stvarno ne bih želeo da je neko siluje.. Možda preterujem i možda zvučim kao moj otac, ali trenutno me boli uvo za to! Po meni njoj treba zaštita posebno sada kada je pijana i kada je polugola došla na zabavu.
Uzimam onu čašu sa pićem i ispijam i poslednji gutalj. Pogledam u Denise koja samo što ne zaspi za šankom i nasmejem se
„Hoćeš da igraš?" Upitam i ona se trgne i protrlja oči
„Može.. To će me malo razbuditi.." Nasmešeno kaže i ustaje pa me hvata za ruke i povlači ka podijumu gde zajedno počinjemo da igramo uz ritam muzike..



U glavi mi je sve mutno! Ispred sebe jedva vidim, ali to me ne sprečava da idalje pijem I da igram sa Zackom na mestu za striptizete. Da igram oko šipke i baš me briga za to. Moj najbolji prijatelj igra samnom i smeje se dok skida polako odeću sa sebe i na kraju ostaje samo u boksericama, ali ne daje zadovoljstvo ostalima da vide ono šta mu je u gaćama. Plava kosa mu je svuda po licu i sva je raščupana i znojava, a plave oči su mu mutne, baš kao i moje. Poluzatvorene su i znam da jedva stoji baš kao i ja, ali se nijedno od nas ne predaje..
Moj pokušaj da skinem bar šorc sa sebe je završio neuspešan zbog njegovog ljutog pogleda i upozorenja da to ne radim. Da bio je dovoljno svestan da mi to kaže i da me spreči u nečemu što sam nameravala po prvi put u životu da uradim. Da pokažem svoje telo ljudima sa žurke..

Prolupala sam skroz!
Ili možda i nisam, već sam samo pijana, a moj mozak tada baš i ne radi tako dobro. Mislim funkcioniše on, ali navodi me da radim samo gluposti. Mislim da je tada i on obliven alkoholom baš kao moje telo..

Uzimam flašu koju sam predhodno stavila na pod i ispijam još par gutljaja pa nastavljam sa zabavom.. Zack mi prilazi i stavlja mi ruke na kukove pa zajedno počinjemo da igramo.. Vrtim se oko njega dok su njegove ruke svuda po meni. Oboje smo pijani i sutra ćemo se verovatno smejati jedno drugom po našim postupcima ako ih se budemo uopšte i sećali.

Dečko mi je ovde! Da Niall je ovde, ali to je trenutno najmanje na ono šta mislim. Možda bi trebala da igram i da ludujem sa njim, ali on je izabrao da sedi za šankom sa jednim pićem koje pije pola sata i da ostane trezan. Volela bih da je ovde, da me ljubi i da igra samnom. To bih najviše volela, ali on ne želi da pije kako bi me imao na vidu i kako bi ako se nešto slučajno loše desi on bio tu da me izvuče iz toga. Ma dajj! Zvučao je kao običan roditelj koji brine. Šta može da mi se desi kada sam došla sa četiri muškarca i jednom devojkom na žurku i još plus organizator žurke me poznaje i družim se sa njim od malena..
Da, da, da! Svi su oni pijani sem Nialla i Denise, ali i da su oni popili njih četvorica bi se nekako snašli da Denisu i mene izvuku iz belaja..
Belaj! Kako smešno svuči..
Definitivno mi treba lekar! Možda ga sutra posetim, ali da ne mogu! Sutra je premijera filma koji je režisirao Liamov otac, ja sam Liamova pratilja. Oh da! Dobro je da sam se setila. Vidite ima i nešto dobro kada ste pijani.. Naprimer ja sam se setila ovoga, a i možda izgubim nevinost..

KEEP US CLOSEWhere stories live. Discover now