Dodirnuti je! To je nešto što svaki muškarac može da poželi, a meni! Meni se ostvarilo.. Bila je spremna za mene.. Bila je vlažna, a I ja sam bio spraman za nju, ali nisam hteo! Nije bila spremna i razumem to! Čekću koliko god moram.. Ne želim da je prisilim na nešto što ona ne želi i nadam se da i ona zna to.
Ona?
Ona zaslužuje sve najbolje na ovom svetu i zaslužuje da bude tretirana kao princeza i ja! Ja ću je i tretirati kao princezu! Zašto? Zato što je volim. Da volim je i upravo sam postao siguran u to! Volim je! Volim je svim svojim srcem, svojim celim postojanjem. Imam osećaj da sam stvoren da je volim! Kao da mi je to životni zadatak i ako i jeste to moj životni zadatak onda uživam u njemu i drago mi je što je moj!
Ide ispred mene i vrcka guzom i to me još više pali. U dvorištu je Thes radi u baštici sa cvećem i kada nas ugleda skine baštenske rukavice i sa osmehom od uha do uha.. Zaleti se i baci mi se u zagrljaj. Nasmejem se i ostavim poljubac na njenom obrazu a ona sva zasija.. Odvoji se od mene i pridje mojoj Alison.. Zagrli i nju pa nam kaže gde su svi. Koliko sam mogao da zaključimdanas je radna akcija kod nas. Mama radi u bašti sa Denise, Theo sredjuje svoje igračke, tata i Greg su u senu i tu smo mi.. Moraću da odem da pomognem ovima u senu. Sigurno im treba pomoć jer livada na kojoj su je prevelika..
„Ja idem da se presvučem pa da pomognem muškima" Obavestim svoju devojku i ona klimne glavom. Pridjem joj i naslonim usne kratko na njen nos na šta se ona nasmeje pa i ona poljubi moj. Euke stavim na njen struk i privučem je što bliže sebi. Polako se spustim dok se ona penje na prste i spajamo usne.. Polako je ljubim, onako kako ona najviše voli i ona uživa u poljubcu. Tiho dahće u moje usne i to mi ne da da se odvojim..
„Khm" Thes se nakašlje i Alison se odvoji od mene, a njeni obrazi se zacrvene..
„Mislim da si krenuo negde" Kaže mi i ja se nasmejem
„Danas će doći i Omar" Nasmejano kaže I moje oči se automatcki kolutaju. Taj crnac mi nije simpatičan. Mislim super je on lik I super se mi družimo, ali sama pomisao da jebe moju sedamnaestogodišnju sestru me zgrožava..
"Koristi zaštitu šta da ti kažem" Kažem sa perverznim izrazom lica
"Niall" Dva pištava glasa dreknu na mene a ja se samo nasmejem mahnem Im I odem u svoju sobu kako bi se presvukao u stare stvari u kojima radim.. Njih dve se odmah upuste u razgovor I ne mogu a da se ne nasmejem zbog njihovog slaganja. Znam da se Alison super laže I sa ostalima u mojoj porodici. Da znam sreli su se samo jednom I tada u samo pričali, ali moja porodica ju je super prihvatila, a verujem da je I ona njih.
"Mogu li ja nešto da pomognem?" Odmah pitam I Thes se nasmeje.. Theresa je stvarno divna devojka. Vidi se da je uvek nasmjana I šaljiva I svo vreme prenosi na sve u okolini neku pozitivnu energiju koju ni sama ne mogu da prepoznam..
"Pa ja bih trebala da odem da proverim Thea, pošto sam sredjuje svoje igračkice..." On je mali, kako sam sredjuje igračkice.
"Da sam ih sredjuje. Tako ga je Denise naučila..Pa možeš ti da uradiš to umesto mene I da spremiš neki ručak, ako znaš da kuvaš pošto je meni ostalo još jako puno ovde" Pokaže na dvorište I na cveće u njemu oko kog ima jako puno posla..
"Dogovoreno" Kažem nasmešeno. Svidja mi se to šo se nije ustručavala da mi da neko zaduženje. Niall će pomagati svom ocu I bratu pa što I ja ne bi nešto uradila I pomogla nekome..
Dok idem ka Theovoj sobi razmišljam šta ću da kuvam I dozivam Thea koji svo vreme viče 'Tu cam' I taj njegov glasić me vodi do sobe na kreju velikog hodnika.. Udjem u nju I nasmešim se krevetiću koji je u obliku broda.. Zidovi su plavi I na vrho zidova I na plafonu su nacrtani oblaci I ptice, a na njima je u 3D-u nacrtan ostatak brodića I njegova posada. Posada je iz crtaća 'Simbad, legenda o sedam mora' koliko mogu da primetim I na njemu su svi.. I pacov (tako se inače zove lik u crtaću.. ne mislim na životinju), I Simbad I ona princeza.. ma svi..Na podu je veliki plavi čupavi tepih koji je kod ivice kreveta koja takodje predstavlja I ivicu broda zasečen I napravljen kao talas koji se pravi tokom pokretanja broda.. Sobica je pravo carstvo, a Theo upravo namešta plavog medu I neku malu braon belu kucu na krevet..
"O ko su ta gospoda" Kažem dok sedam na krevet dok on polako maži medu I kucu uspoavljujući ih
"To su Tidi I Tuca" Kaže imena igračaka I ja se nasmejem.. Primetim da kuca nema jedno oko I nasmešim se još više..
"Oh, to su tvoji miljeni drugari?" Klimne glavom I pljesne rukama
"Zavrsi cam" Ispruži ruke kako bih ga uzela I ja sva zasijam. Taj mali je skroz opušten I iako me je video samo jednom skroz je opušten I rukice su mu već oko mog vrata dok me grli..
"Jesi li se umorio?" Upitam I on klimne glavom dok nasmanja glavicu na moje rame
"Hocu meto" Sanjivo kaže I ja klimnem glavom I ponesem ga u kuhinju.. Iz dnevne sobe uzmem njegova kolica I odvezem ih u kuhinju. Spustim ga u njih I otvorim frižider vadeć mleko.. Sipam ga u flašicu, pa iz nje u malu šerpicu koju nadjem u visećoj kuhinji.. Uključim ringlu I sačekam da se mleko zagreje. Za to vreme nadjem neskvik I kašičicu.. Kada se mleko zagreje sipam dve kašičice neskvika u njega I promešam pa sipam mleko u flašicu..
Theo pruži ruke kako bi uzeo mleko I ja mo ga dam.. Nasloni se I počne rukom da se igra sa učkurom od trenerke dok zatvara oči I pije mleko..
"Vratim se kuhinji.. Mogla bih da spremam pijane šnicle I pire.. Da mislim da ću to spremati. Nadam se da svi to vole..
Polako u kuhinji počnem da tražim šta mi je sve potrebno.. Šnicle I krompire nadjem u podrumu koji mi je pre toga pokazala Thes.. Šnicle su zaledjene pa ih samo stavim sa strane kako bi se otopile.. Dok se one otope ja počnem da spremam pire.. Skuvam krompire I izmeljem ih viljuškom I ulijem malo mleka u njega..
---
Nakon skoro dva sata napokon sve završim.. Sto je postavljen, a I ručak spreman.. Theo idalje spava tako mirno da je gledati ga kako spava odmor za oči.. Stavim pirinač I šnicle na pola na rernu I odvezem Thea u dnevnu sobu.. Stavim ga tamo da lepo spava I ja sednem na fotelju do koje su kolica.. Uzmem njegovu malu ručicu I naslonim glavu na naslon fotelje.. Zaklopim oči I pokušam da malo odmorim.. Umorila sam se tokom spremanja ručka. Sada vidim kako je mami kada sprema ogroman ručak za sve nas I obično I za Liama I neke moje prijatelje..
Sa Liamom se nisam čula od juče ujutru. Pitam se šta radi.. Nikada do sada nismo spojili toliko dugo, a da se ne čujemo. Od kada sam sa Niallom skroz sam ga zanemarila. Nadam se da će Louis I on večeras ići sa nama na žurku.. Umor me polako savlada I ne dozvoljava mi da mislim već me samo uvodi u san kom se na kraju prepuštam..
Budi me blago drmanje po ramenu.. Otvorim oči i ugledam ledeno plave.. Nasmešim se, ali malu ručicu ne ispuštam iz svoje. Mali dečačić idalje spava i ja sam trenutno umornija više nego pre sto sam legla..
„Lepotice budi se da ručamo" Kaže i ja se protegnem.. Ispustim nedefinisani zvuk i na kraju se opustim..
„Moramo i Thea da budimo" nasmešeno kaže i uhvati me u naručje i sedne na fotelju, a mene stavi u krilo.. Znojav je, jako i smrdi, ako smem to da kažem.. Moja koža se lepi za njegovu. Nema majcu, a sa kose mu kaplje znoj
„Znojav si i smrdiš i fuj, idi se kupaj" Kažem i ustanem iz njegovog krila te čučnem ispred Theovih kolica i polako počnem da ih budim
„Molim?" Kroz osmeh uvredjeno kaže, a ja samo slegnem ramenima
„Prvo moraš da se istuširaš pa onda da me diraš.. Sav si mokar i lepiš se za mene" Kažem dok pokazujem na njegov znojavi tortzo i kosu
„I da izgoreo si" Kažem sada već sa malo tužnim izrazom lica.
„Aha, a ti umesto da me ljubiš ti me teraš da se tuširam" Šaljivo kaže. Ja samo slegnem ramenima i uzmem u ruke dečaka koji se upravo probudio i trlja okice..
„Vas dvoje ste se baš zbližili" Niall prokomentariše, a Theo se nasmeši i namesti glavu na moje rame
„Aha, mi smo najbolji drugari" Kažem nasmešeno i svi zajedno krenemo u kuhinju u kojoj sada već svi sede za stolom na kom su obe šerpe sa ručkom kojeg sam spremala.. Denise ispruži ruke kako bi uzela Thea iz mojih ruku i ja joj ga predam pa se pozdravim sa svima i sednem do Nialla.. Niallova mama nam sipa svima u tanjire, a onda sipa i sebi i kada sedne na stolicu svi počnu da jedu.. Mala nervoza u meni postoji. Nadam se da je sve lepo spremljeno i da nisam napravila nikakvu grešku.. Ne bih volela da me gledaju kao lošu kuvaricu i kao devojku koja je bogata, ima spremačice koje joj spremaju i ne zna ništa sem da pleše i da je rodjena sestra poznatog pevača i ćerga vlasnika najpoznatijeg hotela u Clifdenu..
„Niall.." Greg stavi ruku na Niallovo rame i kada se Niall okrene pogleda ga duboko u oči
„mh?" Niall promrmlja punih usta..
„Možeš da se ženiš, Alison super kuva" Kaže i moji obrazi pocrvene, a Niall se zagrcne dok svi ostali počnu da se smeju i da komentarišu ovo što je Greg započeo..
„Jesi dobro?" Tiho i zabrinuto upitam okrećući se ka Naillu koji klima glavom i duboko diše pokušavajući da vrati boju lica u normalu
„Šta je.. čim ti pomenem enidbu zagrcneš se.. „ Greg kroz smeh kaže dok ga Niall prostrelja pogledom, a ja se još više zacrvenim..
Prećuti samo i nastavi da jede, a ubrzo se razvije i neka druga tema.. Kada ručak završi pogledam na sat i vidim da je 17:38.. Harry, Zack i ko već sve ide sa nama bi trebali da stignu još malo.. U tom trenutku mi zazvoni telefon i odmah se javim
„Šta treba da ti ponesem da obučeš?" Gemmin glas mi odmah udje u uši i počinjem da joj objašnjavam gde se šta nalazi..
***
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
Roman d'amourSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...