Kao da sam juce sedela u toj prokletoj prostoriji u kojoj je on lezao nepomican. Ali iako je proslo vec cetiri godine nista se nije promenilo. Nista nije ni pratom mrdnuo, a ja sam svaki dan provodila pored njega, sedela pricala mu, malo plakala i uglavnom zapostavljala svoj zivot. Fakultet, ples, Niall sve je nestalo iz mog zivota.. Nista nije postojalo, sem Zacka koji je sedeo samnom tu. I samo bi tako cutali a cim on izadje po kafu ja pricam sa Harryjem kom je mislim vec i dosadilo da me slusa.
Moja i Niallova veza vise ne postoji. Tri godine je bio uz mene i kada je video da tu nema pomoci i kada je video da polako odustajem odustao je i on. Sada je poznati fudbaler i novinari ga jure, a mene jure samo kako bi saznali stanje sestre poznatog Louisa Tomlinsona..
Pa da on je postao otac i taj mali decak kom su ime dali Ezera mi je jedina svetla tacka u zivotu.. On je jedini ciji mi zagrljaj stvarno prija, naravmo pored Zackovog. On i ja! Pa komplikovano.. Par puta smo zavrsili goli na zidu Harryeve bolnicke sobe i nekada se desilo da ne koristimo zastitu pa se pojavilo i dete u meni.. Oboje smo to mirno prihvatili i sa radosti i sada nosim verenicki prsten, a uskoro cu i burmu.. To jest danas. Danas je taj srecan dan gde cu reci ono sudbonosno da i radujem se tome.. Stomak mi je porastao, ipak sam deveti mesec trudnoce i ja i Zack smo presrecni..Stojim u vencanici i gledam u svoj odraz zadovoljna izgledom.. Prelepa sam i sijam nekako.. Kao i moj osmeh..
"Spremna?" Moj otac ulazi u prostoriju i pita.. Klimam glavom umesto odgovora dok mi on stavlja lancic koji mi je kupio..
"Prelep je tata hvala" zagrlim ga i nasmejemo se oboje.. Uhvatim ga pod ruku pa zajedno krenemo ka dvoristu u kom ce se odrzati vencanje.. Izlazimo iz hotela i krecemo se ka oltaru gde me ceka moj buduci muz.. Primetim Nialla u prvom redu i vidim da nije zadovolnan ovim, ali ja sam presrecna i nije bitno da li je on. Trenutno ne.Kada me otac preda mom buducem muzu koji je do samo par meseci bio moj najbolji drug, moj osmeh se rasiri licem..
Iskreno ne znam ni kako se desilo.. samo znam da me Niall prevario a on je bio tu da me utesi i da me izvuce iz bedaka.. Ali i pomirio me sa Niallom ali nikada nisam mogla da mu oprostim.. i taj dan sam spavala sa Zackom i taj dan smo napravili ovo sto je sada u mom stomaku.. I tog dana sam shvatila da nije Niall onaj pravi vec ovaj covek ispred mene"Mislim da bi mogao da pricam sada pa da zavrsim za 50 godina, ako ne i vise.. Ali mogu da pocnem od jednog trenutka..
Ti si tek pocela da se zabavljas sa Niallom a ja sam bio u vezi sa devojkom koja mi se godinama svidjala.. I niko se nije nadao preokretu u nasoj vezi, ali desilo se. Napio sam se kao guzica i pojavio se kod tebe kuci a Niall je tada bio prvi put kod tebe na veceri. Izasla si sa vecere nabavila nam poce i ukljucila glasnu muziku.. Lezali smo na ivici bazena i ja sam ti se jadao. Necu lagati plakao sam.. Mnogo sam je voleo, a ti si me slusala. I to si uvek tako dobro radila. To je verovatno i jedan razlog zasto si bila kedina devojka medju nama.
Govorila si kako ce proci i pokusavala si da me razveselis. I uspela si secas se? Ni ne secam se te veceri dobro jer sam bio pijan kao letva, ali se dobro secam kada smo upali u bazen i kada sam ti rekao da cu da te ozenim" nasmejem se secajuci se tog trenutka
"Rekla si mi da sam pijan i da se nicega ujutru necu secati, a secas se sta sam ti ja rekao? Rekao sam da cu te podsetiti na ovo pred oltarom.. I evo nas sad tu stojimo ja te podsecam na ovo, ti se smeskas, nosis moke dete i znas sta. Mogu ti reci da nikada nisam bio srecniji u zivotu" .. I u tom trenutku moja majka ustane sa svog mesta i zajeca. Pogledam u nju dok ona pada na kolena i odmahuje glavom. Nesto me presece po stomaku kada joj moj otac prolazi a i Zack pusta moju ruku i otrcava do nje.. Samo sedam na stepenice koje dovode do oltara i osecam kako mi suza silazi niz obraz, a onda osecam jake ruke mog verenika kako me grli i tiho govori
"Naseg Harrya vise nema" i to je sve sto cujem. Suze silaze niz obraze ali se nista ne cuje.. Ni jedan jedini jecaj ne izlazi iz mene.. Samo pogledam svog verenika i oboje klimamo glavom i trcimo napolje iz crkve..
A par minuta kasnije cujem moju i njegovu majku kako vriste i osecam kako me on cvrsto drzi za ruku dok ispod sebe gubim tlo a par sekundi kasnije osecam jaku bol u celom telu a onda nistaaaaa.....Hlerrrr.. Da da znam prebrzo se sve desilo i neocekivano je, ali iskreno nisam vise mogla da razmisljam o tom kraju.. Trebalo je tu svasta nesto da se ispise jos, ali moja inspiracija je trenutno na nuli!!!!!!
Hvala sto ste pratili moju pricuuu... volim vas!!!!!
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomansaSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...