Budim se u njegovom zagrljaju i osmeh mi odmah ukrasi lice.. Polako se izvučem iz zagrljaja i obučem se. Napišem na papiricu da sam otišla da prošetam i stavim taj papirić na krevet. Polako izadjem iz sobe i sidjem sa sprata. Na izlazu iz hotela pozdravim devojku koja radi za plutom a onda izadjem.
Hodam polako kroz grad i stiskam svoju jaknu oko sebe kako bi se zagrejala. Sneg pada idalje i na neočišćenim travnjacima dostiže mi do kolena, ali to je ono što se gradjanima svidja. Deca su svuda po parkovima sankaju se ili grudvaju, poneki prave i sneška. Tinejdžeri su ispod drveta sede na snegu i pričaju, poneka grupica peva dok im jedan od njih svira i sve izgleda tako mirno i smirujuće. Pridjem šetalištu pored reke i polako hodam razgledajući reku i ljude oko mene. Udišem vazduh grada i danas je dosta čistiji nego prethodnih dana. Vozila nisu po putevima jer je objavljena crvena zona za vozače. Što znači putevi prekriveni ledom i nisu bezbedni za vožnju. Ali to pešacima ne smeta.. Dolazim do jedne klupice koja je ocišćena i nema snega i leda na njoj pa sednem. Izvadim svoju knjigu koju sam ponela i počnem da čitam. Treba mi malo da odmorim mozak od svega. Treba mi da se isključim uz svoj omiljeni roman i da budem u svom svetu mašte. I odmah nakon pročitane prve rečenice već polako ulazim u svet knjige i zamišljam sumu u kojoj se sada glavna junjakinja nalazi.
U čitanju me prekine poruka i ja iznervirano uzmem telefon i otvorim poruku. Moj 'dečko' i Niallov profesor mi je poslao obro jutro i pored toga tri srculenceta. Trebala bih da se radujem poruci? To nije slučaj. Ova poruka mi je trenutno samo pokvarila raspoloženje. Prvo izvukla me je iz sveta knjige, drugo podsetila me da moram gospodinu koji je poslao poruku da kažem da nam ne ide i da necu da ga zavaravam, a trece podsetila me je da mi Niall nije dečko nego neka vrsta ljubavnika. Pokušam da nagovorim sebe da ne odgovorim, ali onda prsti sami počnu da kuckaju poruku u kojoj mu želim dobrojutro, čak stavim i dva srculenceta iako to nikada nisam nikom poslala. To mi je tako budjavo i osećam se budjavo dok se kuckam sa njim. Uh. Ne znam šta se dešava samnom, ali počela sam strašno da nerviram sebe. Nikada do sada nisam nikoga prevarila na ovakav način. I sve sam to počela radi Nialla. Uskoro idem na ostrvo sa njim i niko neće znati gde smo sem njegovog druga. Varam svog dečka.. Uh ne znam ni ja. Zbunjena sam i od svog ovog razmišljanja sada me boli glava.
Skupim svoje stvari i krenem polako ka hotelu. Svratim usput do kineskog restorana i uzmem nam nešto za doručak.
Kada stignem u hotel udjem u sobu i sednem na krevet na kom Niall bulji u plafon. Probudio se. Ni ne primeti da sam stigla pa se zato povučem do njega i sednem mu na medjunožje. Pogleda u mene i uspravi se pa me zagrli.
"Što me nisi probudila da idemo zajedno? Zabrinuo sam se kada sam video da te nema." Osećam kako me nežno ljubi po ramenu dok me rukama češka po ledjima
"Nisam htela da te budim. Bio si sladak dok si onako spavao, a i trebalo mi je da se malo izdvam napolju i da čitam knjigu" Kažem i poljubim ga ispod uha.
"Znaš mogao bih ovako zauvek da te grlim" Obrazi mi se zacrvene dok glavu naslanjam na njegovo rame i dopuštam mu da naslanja kratke poljubce na moj vrat. Volim kada to radi opušta me i greje moje telo koje je smrznuto od spoljašnje temperature.Vrata se otvore i naš mali trenutak se raspadne. Pogledamo oboje ka vratima i ugledamo Zacka kako se smeje i maše karticom koju ne znam od koga je uzeo.
"Prekidam nešto?" Smeje se dok seda na krevet do nas a onda uzima iz kese jednu kuticu sa hranom i počinje da jede
"Hej to je naše" Niall se žali dok Zack trpa sebi u usta kao da nikada pre nije jeo ništa.
"Pa društvošta radite. Od kada ste se vratili u vezu ne izlazite iz ove sobe. Ubudjaćete se ovde"----------
Tako smo Niall i ja odlučili da odemo do moje bake. Kada smo ušli u dvorište već je bio mrak, a ovde je sneg bio još veći nego u gradu. Dok smo putovali do ovde dogovarali smo se kako će mo da uzmemo ključ od kolibe i na kraju smo se dogovorili da nećemo ni reći da smo ga uzeli. On se malo bunio što se tiče toga, ali ja znam gde je ključ i znam da album u kom se taj ključ nalazi niko ne uzima u ruke više.
Stanemo ispred vrata i uzmem metlu koju stoji tu pa pocnem da cistim Nialla koji to dopusta i okrece se u krug kako bi ga skroz lepo otresla od snega.. Nakon sto on bude gotov on pocne mene da otresa i kada oboje budemo spremni udjemo u kucu. Nismo se najavili i predpostavljam da ce se zacuditi otkud mi i otkud mi zajedno. Od njih niko ne zna da smo ponovo zajedno. Mada i nismo. Ja varam svog decka sa njim i necu ih lagati da smo u vezi.
"Dobro vece" oboje u isti glas kazemo kada udjemo u kuhinji gde kko stola sede baka deka i tetka i teca..
"Dobro vece" svi odjednom ustanu i pocinju da me grle
"Otkud ti. I zar nisi raskinula sa Niallom"tetka prva pita i svi ucute cekajuci odgovor.
"Ma svratili onako, a Niall je krenuo samo da mi pravi drustvo. Nismo zajedno" osetim kako me Niall ustine za ruku ali se pravim da nisam primetila..
"Aha pa lepo od tebe Niall.. Hocete nam se pridruziti?" Baka upita i mi klimnemo glavom i sednemo za sto.
Svi polako jedemo i pricamo o svadbi.. Tetka prepricava razgovor sa svojom dragom cerkom i govori nam kako se provodi na medenom mesecu.. Na njoj se vidi da je jako srecna zbog srece svoje cerke i time samo pokazuje kako je dobra majka.
YOU ARE READING
KEEP US CLOSE
RomanceSvako ima tog nekog dečka/devojku u koga je zaljubljen od početka srednje škole.. To nije ljubav, ali postoji tu neka privlačnost i želja da od toga bude nešto.. Alison je tako bila zaljubljena u Nialla.. Njen Plavi dečko u koga je zaljubljena je is...